Gå til innhold
Hundesonen.no

Jeg vil se dine halsbånd!


Recommended Posts

  • Svar 312
  • Created
  • Siste svar

å,hjelpe meg da!For et fantastiskt påske bånd!!Utrolig fint :P For en dårlig eier jeg er som ikke kom på påske bånd!Like så greit da jeg ikke kan sy tror jeg...

Er forøvrig fornøyd med korthåret hund alt vises på da :P Forriga var jo Engelsk setter så vistes tydlig på hun også da!Kan nesten aldri ha hund med mye pels pga halsbånda forsvinner!

Haha,her velger man hund utfra halsbånd!Neida,ante ikke at frøkena her ble korthåret jeg så det så :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å,hjelpe meg da!For et fantastiskt påske bånd!Utrolig fint :P For en dårlig eier jeg er som ikke kom på påske bånd!Like så greit da jeg ikke kan sy tror jeg...

Er forøvrig fornøyd med korthåret hund alt vises på da :P Forriga var jo Engelsk setter så vistes tydlig på hun også da!Kan nesten aldri ha hund med mye pels pga halsbånda forsvinner!

Haha,her velger man hund utfra halsbånd!Neida,ante ikke at frøkena her ble korthåret jeg så det så :P

Ha ha helt klart at man MÅ ha hund med kort pels så halsbåndene syntes...er ikke det helt normalt da?? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den halsbåndfetsijen til Høy fart, drypper nok litt på Debbie også ja.. Har en hel masse halsbånd, skal se om jeg får lagt inne etterhvert, har ikke klart det til nå.. Og jeg har jo just kjøpt 9 nye halsbånd, som enda ikke er laget, men som kommer utover regner jeg med.. Halsbånd er bare gøy... Virkelig gøy..

OG gøy at så mange er like gal som meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Debbie:Nei da ikke gal vet du :P Tenkte bare det sikkert ble litt små dyrt men :P Ingen aning hvor mange jeg har da våger ikke telle dem!

Men,veldig mange blir ikke brukt og er så "heldig" at mange av de til forrige hunden min er for store så jeg må kjøpe nye :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er et harley davidson halsbånd som jeg fikk i gave (men det er litt for stort, så måtte bruke grime sammen så ikke hunden rygger seg ut av det)

nagle.jpg

For det aller meste har jeg brukt kjettinglenke

hera-1.jpg

Mitt collarmania bånd

autum.gif

Et helt vanlig skinnhalsbånd som jeg nå bruker for det meste.

basnd.jpg

Når jeg går sammen med Nitro bruker jeg grime. (bruker den aller mest for tiden, og ikke den som er bilde av først)

band.jpg

Har itillegg noen få andre, men bruker de ikke. Som sele har jeg vanlig bilsele som funker bra.

Til Nitro har jeg ikke så mange bånd enda. kun 2 valpe halsbånd og en sele. Skal gi han et skikkelig ett når han blir større.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden Debbie er litt trøtt og ikke makter å dra frem kameraet i kveld, så slenger jeg inn et par bilder av Zebra sine halsbånd. Har fått lov altså!

30042009075.jpg

DETTE vil jeg også ha! Hvor har du fått tak i det?

Jeg så utrolig mange fine halsbånd på denne tråden altså... Oscar har bare en blå sele og et sort lærhalsbånd. Skjønner at jeg har en jobb å gjøre her gitt! :P

Jeg finner nesten aldri noe som faller i smak i dyrebutikken, og foreløpig roter jeg bare rundt i jungelen av nettbutikker uten å finne helt frem...!

Noen gode nettbutikker å anbefale?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La meg nå se hvor mange halsbånd MIN whippet har... tja, sånn ca., omtrent ... ETT:

ute.jpg

Det er til gjengjeld sydd etter mål i kenguruskinn av ei dame i Australia. Mykt og sterkt, superenkelt og fint. Lundehunden hadde et rundsydd strupehalsbånd da jeg overtok henne, men har nå overtatt et halvstrup valpehalsbånd i rød nylon med refleks etter whippeten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...