Gå til innhold
Hundesonen.no

Jeg vil se dine halsbånd!


Recommended Posts

Jadda, som overskriften sier, så vil jeg se halsbåndene dere besitter (samme om de er på eller av hunden)! ;)

Jeg er halsbåndoman +++, og det finnes ikke mye som er kulere her i verden altså! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 312
  • Created
  • Siste svar

Har allerede samlet inn noen halsbånd til Ailo, selvom han bare er 8 uker...Noen passer nå, og noen er for store...;)

- Blått med gult og rødt mønster på

- Svart lær, halvstrup

- Svart lær med refleksbord

- Blått nylon

- Brunt lær med messing detaljer (utstilling)

- Svart lær med nagler

Ailo er ikke så stor, så han kan ikke vise de fram selv, men har tatt bilde av dem liggende oppå den (veldig matcho) rosa dyna hans:

SDC10653.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kun to halsbånd jeg hehe. Må ha helpolstret og har ikke funnet så mange jeg liker.

Først ett som er hjemmelaget av en på ett forum

Tur1010034.jpg

Så har jeg Hurrta halsbånd.

Fotball1309044.jpg

Begge er halvstrup. Har en helpolstra puppia selevest også. Har ingen planer om å kjøpe fler halsbånd, siden hun går mye penere med sele, så bruker bare halsbånd når jeg trenger litt mer kontroll og om vinteren.

Ønsker meg korthåret hund som kan ha masse flotte halsbånd nestegang :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chantie har bare et halsbånd hun :P ...det er liksom ulempa med veldig langhåra hund, halsbåndet synes jo ikke... Det halsbåndet hun har nå er egentlig et Trixie valpehalsbånd, ellernoe - tror jeg.. Det er i sort nylon, og det er behagelig for hu å ha på seg.. veldig mykt og bøyelig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow! Zumo har en gal mamma! :P ha ha ha Ser han er litt prikkepåvirket han og, er det for å matche Zebra det da :P

Norsk- flagg halsbånd vil jeg og ha til 17 mai! hvor kjøpte du det?

Charpi: Hahahahaha så morsomt at du også tvang på Carlie masse halsbånd, vi er litt like vi tror jeg! :P

Litt Ot, men ser han hadde ezy-dog sele. Er du fornøyd med den eller? Har vurdert å kjøpe nemlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, godt å se at noen tar mer av enn oss på halsbåndene! :P

CIMG0810.jpg

Her er noen av Sita sine. Det nederste med naglene bruker vi aldri. Ikke camo-halsbåndet heller, det er linet med nylon som sliter forferdelig på pelsen. Favoritten for tida er det brune hawaii-mønstrede :P Ellers har vi flere av de i nylon med navn på. Bestilte senest idag lærhalsbånd fra collarmania, gleder meg til det kommer!

(kjempekjekt med sort, korthåra hund når man liker fargeglade halsbånd! :P )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow! Zumo har en gal mamma! :P ha ha ha Ser han er litt prikkepåvirket han og, er det for å matche Zebra det da :P

Norsk- flagg halsbånd vil jeg og ha til 17 mai! hvor kjøpte du det?

Jeg og vil ha norsk flagg-halsbånd til 17...!! Hvor er det fraaaaaa?

Charpi: Hahahahaha så morsomt at du også tvang på Carlie masse halsbånd, vi er litt like vi tror jeg! :P

Vi er kanskje det.. Han måtte slite med det en del ganger stakkars.. :P Har bilde av han i samme positur med sommer-kolleksjonen, skal se om jeg finner det innpå her! :P

Litt Ot, men ser han hadde ezy-dog sele. Er du fornøyd med den eller? Har vurdert å kjøpe nemlig.

Jeg er veldig fornøyd med den ja. Han brukte den i bilen og til tider (følger med sånn bilting), og i det hele tatt er det en topp sele..! :P Kan stilles på i alle vinkler, og sitter godt. Han dro bedre med den enn med de vanlige sykkelselene..! Og så har du jo matchende halsbånd.... Løp og kjøp!

Nå har jeg tatt bilder av de fleste mine (noen oppe, noen på hytten på Geilo, og noen hos mamma tror jeg..).. :P Skal hive inn på dataen nå! :P

Forøvrig ser jeg at det er maaaange gøye halsbånd-fanatikere her! Renate A og Høy-Fart's kolleksjoner falt så absolutt i smak her altså!! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Dele opp" Dere ba om halsbånd og da har dere satt meg igang, jeg elsker utstyr!! :P

67.JPG

1302.JPG

810.JPG

1402.JPG

1801.JPG

2002.JPG

062.jpg

2227.JPG

tur12.JPG

1029.JPG

bad02.jpg

snochi1.jpg

1904.JPG

I tillegg har jeg skinnbånd som er både tykke og tynne + noen andre bånd som jeg ikke fant bilder av.

*nå blir jeg sikkert erklært gal* :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk tråd :P haha,RenateA Utrolig mange og flotte halsbånd!Samme med resten her og Zumo har litt av en samling også ser jeg!

lola pagola:Det røde skinn halsbåndet var jo bra fint!Kjøpt hos Collar Mania eller?Pelsen her er jo svart så rødt er fint på henne.Har ekstremt mange halsbånd/hundeutstyr jeg også da har helt dilla!

Får desverre ikke til bidra i denne tråden da alt jeg prøver legge inn her blir for store bilder!Så lite data kyndig at får ikke til minske de eller :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow! Zumo har en gal mamma! :P ha ha ha Ser han er litt prikkepåvirket han og, er det for å matche Zebra det da :P

Norsk- flagg halsbånd vil jeg og ha til 17 mai! hvor kjøpte du det?

Blir nok prikkepåvirket av Zebra'n ja :-)

Ang 17. mai halsbåndet, så har jeg sydd det selv. (Som så mange av de andre).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...