Gå til innhold
Hundesonen.no

Vingle-Petter


tm100001

Recommended Posts

  • Svar 268
  • Created
  • Siste svar
Skal jeg kjøpe halsbånd og kobbel i mørkebrunt eller lysebrunt lær?

Mørkt! Alltid mørkt! Og iallefall på Berner :)

Edit: Nå er jeg ferdig utendørs! :P Eller, det vil si... Ferdig med å vaske veranda, møbler og trapp i det minste :P

Så da kan jeg fortsette innendørs :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dilemma:

1. Vi har to kokeplater, en stor kjele og skal ha mat.. tips? IKKE pølser! det har jeg fått nok av ;)

2. skal jeg vaske dusjen så jeg får badet som jeg ikke har fått gjort siden torsdagen pga flytting og badet mitt er ikke ferdig ennå? (dog jeg har ikke rene klær utenom undies) eller skal jeg bli med ei venninne (eller skal hun lese til prøven sin på torsdag?) og la hundene bade og fotografere det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ett skikkelig kvalitets-dilemma her...!

Skal jeg spare pengene jeg fikk på kortet i dag til.. øhm.. noe, eller skal jeg brenne de på noen nye halsbånd til damen..?

Og i tillegg, skal jeg skulke første timen teori på Fjellanger sitt valpekurs, som jeg vært på x-antall ganger før, og dermed bli sett på som en skikkelig slask de neste gangene, eller skal jeg gå der, og skuffe min lillesøster med at kino utgår til neste uke????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom du allerede har et brukbart halsbånd: Spar pengene! Sett de inn på egen sparekonto, se dem vokse, og gled deg over det når du har råd til å unne deg noe ekstra fint om en stund.

Gå på kurs, ta kinotur en annen gang!

;)

Hm...

Skal jeg:

Lage tomatsuppe og ostesmørbrød eller noe mer fancy som grønnsaksgryterett m / ris og salat?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æh, ikke for alvorlig håper jeg, er jo et dilemma:

1.Lage en tråd om frustrasjonene med bikkja og dermed blottlegge meg og risikere å bli kalt det ene og det andre men kanskje få noen gode innspill...

eller 2.la være så jeg slipper å angre på at jeg babler i vildens sky på nett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æh, ikke for alvorlig håper jeg, er jo et dilemma:

1.Lage en tråd om frustrasjonene med bikkja og dermed blottlegge meg og risikere å bli kalt det ene og det andre men kanskje få noen gode innspill...

eller 2.la være så jeg slipper å angre på at jeg babler i vildens sky på nett?

Lag tråd, ta imot tipsene og lukk ørene for teit og usaklig kritikk. Det står respekt av å spør om råd til ting du ikke ser løsningen på selv ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æh, ikke for alvorlig håper jeg, er jo et dilemma:

1.Lage en tråd om frustrasjonene med bikkja og dermed blottlegge meg og risikere å bli kalt det ene og det andre men kanskje få noen gode innspill...

eller 2.la være så jeg slipper å angre på at jeg babler i vildens sky på nett?

Skrive tråd ;)

da burde du legge deg, men jeg hadde sett cold case hihih

hmmm...

Skal jeg gå langtur i skogen eller bytur i morgen??

Bytur. Sosialisering er viktig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel jeg har ett par dilemmaer. Det ene er om jeg skal betale ekstra for å få satt på extension til dreads, vente i en halv evighet og lage dreads av mitt eget hår , eller bare ikke ta dreads i det hele tatt! Det andre er rett og slett om jeg skal begynne å blogge igjen, eller ikke.. Vanskelige valg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel jeg har ett par dilemmaer. Det ene er om jeg skal betale ekstra for å få satt på extension til dreads, vente i en halv evighet og lage dreads av mitt eget hår , eller bare ikke ta dreads i det hele tatt! Det andre er rett og slett om jeg skal begynne å blogge igjen, eller ikke.. Vanskelige valg!

Det første tørr jeg ikke blande meg i, det andre: JA! Begynn å blogge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...