Gå til innhold
Hundesonen.no

Vingle-Petter


tm100001

Recommended Posts

  • Svar 268
  • Created
  • Siste svar

Skal jeg gå ned til butikken nå (med årets bakrus) for å kjøpe avisen en bekjent pryder forsiden av, og samtidig lufte hunden, eller skal jeg legge meg på sofaen og se Hostel, sånn for å se noen lide like mye som jeg føler jeg gjør akk nå..? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal jeg gå ned til butikken nå (med årets bakrus) for å kjøpe avisen en bekjent pryder forsiden av, og samtidig lufte hunden, eller skal jeg legge meg på sofaen og se Hostel, sånn for å se noen lide like mye som jeg føler jeg gjør akk nå..? ;)

Høres ut som du trenger litt luft, synes du skal gå ut ;) Er det beste for hunden også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i Løpet av 26 timer har det kommet 54 poster hit ;)

Sitter alene hjemme, og har ikke vært ute av huset i hele dag. Skal jeg sykle til mamma (tar ca. 30 min) eller bli her hjemme, på doggis? Hvis jeg skal sykle, skal jeg da på kiosken eller butikken? I såfall, hva skal jeg ha der? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter alene hjemme, og har ikke vært ute av huset i hele dag. Skal jeg sykle til mamma (tar ca. 30 min) eller bli her hjemme, på doggis? Hvis jeg skal sykle, skal jeg da på kiosken eller butikken? I såfall, hva skal jeg ha der? :P

Du skal på sykkeltur. På veien stikker du innom butikken (siden det alltid er mer billig enn kiosken) og kjøper deg en is (dersom det er sol) eller en appelsin (dersom det regner).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal på sykkeltur. På veien stikker du innom butikken (siden det alltid er mer billig enn kiosken) og kjøper deg en is (dersom det er sol) eller en appelsin (dersom det regner).

Må hente peng hos mamma da, får dra på butikken på tur tilbake. Det er overskyet og vindstille, men det har regnet tidligere i dag. Blir det appelsin da? :P

Edit: Kan jeg kjøpe noe annet i tillegg da?

Edit2: Sykler og kjøper appelsin da :P Tar meg retten til å kjøpe noe annet godt også. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må hente peng hos mamma da, får dra på butikken på tur tilbake. Det er overskyet og vindstille, men det har regnet tidligere i dag. Blir det appelsin da? :P

Edit: Kan jeg kjøpe noe annet i tillegg da?

Edit2: Sykler og kjøper appelsin da :P Tar meg retten til å kjøpe noe annet godt også. :P

Kjøp snop! MASSE snop!! :P :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå trenger jeg virkelig hjelp her :P

Hvilken farge? Svart eller Camo?

Altså denne:

http://www.hundekroken.no/ds_product_info....;products_id=87

Eller denne:

http://www.hundekroken.no/ds_product_info....;products_id=88

Jeg er sånn i tviiil, store problemer her i verden!

Jeg har allerede halsbånd i Camo fra ezy dog, så jeg vet ikke...

Sånn egentlig er jeg ikke noen stor camo-fan, synes det er litt småteit. men han ble skikkelig kul i halsbåndet da...

Jeg går alltid for svart med det meste, er jo klassisk og greit...

Hva synes dere? Hjelp meg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter hos mamma. Skal jeg bli her en stund og holde øye etter hundene mens de spiser bein og jeg er på doggis, eller skal pappa hente meg sånn at jeg kan se om stokkendene enda er utenfor og sitte på doggis, men risikere at han har datan? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal være flink jente idag har jeg bestemt meg for.... Jeg skal rydde på stue, prøve å få støvsuget, spyle veranda og trapp med høytrykkspyler og litt annet småtteri... Men, skal jeg begynne ute eller inne??

Inne! Jeg blir svimmel hvis jeg begynner ute, for da er det ikke i riktig rekkefølge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inne! Jeg blir svimmel hvis jeg begynner ute, for da er det ikke i riktig rekkefølge :P

:) da begynner jeg så smått inne før jeg fortsetter ute.. Kan ikke være sliten når jeg begynner ute :P Nå holdt jeg på å tro jeg måtte bestemme alt selv her, og fikk litt småpanikk! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...