Gå til innhold
Hundesonen.no

Vingle-Petter


tm100001

Recommended Posts

  • Svar 268
  • Created
  • Siste svar
jeg har lyst på noe godt.. eller noe å spise i det hele tatt.. har ingenting spesiellt, så alternativene er: Kakao eller pølse med brød.. hva skal jeg velge???

Pølse i brød ;)

Super tråd ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke vinglepetter kanskje, men hadde blitt veldig glad om noen kunne fortelle meg hvor jeg har gjort av kodebrikken til nettbanken? Pretty please?

Den ligger under sofaen.

Jepp, og du skal synge "I have a dream" ;)

Hurra, jeg gleder meg veldig. Mangler instrumentalverson, så hun må synge a capella, men det går så bra så! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliter med inspirasjon og valg mellom to ting når jeg ikke har noe særlig fantasi i dag ;)

(setter også pris på en liten oppmuntring ;))

Begynne med Stooooooooooooooor 3D oppgave med animering (leveres 18.5), eller stooooor oppgave med bedriftsprofilering: lage webside (done), annonse, visittkort, designbok og rapport for et tenkt galleri (leveres 10.5)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gubben til Hanne skal male to møbler for oss... Skal han få begynne med tvbord eller en kommode?

tenk nå på at jeg må tømme disse for saker... I tvbordet er det stereoutstyr, videospiller, dvd spiller, noen dvder og litt videokasetter osv. I kommoden er det bare masse rart.

Hva skal vi ta med idag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gubben til Hanne skal male to møbler for oss... Skal han få begynne med tvbord eller en kommode?

tenk nå på at jeg må tømme disse for saker... I tvbordet er det stereoutstyr, videospiller, dvd spiller, noen dvder og litt videokasetter osv. I kommoden er det bare masse rart.

Hva skal vi ta med idag?

Kommoden sier jeg ;)

Edit: Tror jeg hører på -Ingvild-, du kan ta tv-bordet ;)

Husk at man tar det første svaret ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliter med inspirasjon og valg mellom to ting når jeg ikke har noe særlig fantasi i dag ;)

(setter også pris på en liten oppmuntring ;) )

Begynne med Stooooooooooooooor 3D oppgave med animering (leveres 18.5), eller stooooor oppgave med bedriftsprofilering: lage webside (done), annonse, visittkort, designbok og rapport for et tenkt galleri (leveres 10.5)?

Begynn med det som skal leveres først, altså bedriftsprofileringsgreia.

Gubben til Hanne skal male to møbler for oss... Skal han få begynne med tvbord eller en kommode?

tenk nå på at jeg må tømme disse for saker... I tvbordet er det stereoutstyr, videospiller, dvd spiller, noen dvder og litt videokasetter osv. I kommoden er det bare masse rart.

Hva skal vi ta med idag?

Tv-bordet, for innholdet i det kan du bare lempe over på et annet bord eller noe. Kommoden kan du gå gjennom i ro og mak senere en dag og le over alle tingene du har puttet oppi der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliter med inspirasjon og valg mellom to ting når jeg ikke har noe særlig fantasi i dag ;)

(setter også pris på en liten oppmuntring ;) )

Begynne med Stooooooooooooooor 3D oppgave med animering (leveres 18.5), eller stooooor oppgave med bedriftsprofilering: lage webside (done), annonse, visittkort, designbok og rapport for et tenkt galleri (leveres 10.5)?

Pappa er lærer i media, og det høres ut som du er elev? Han mente det siste alternativet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommoden sier jeg ;)

Deal, du svarte først ;)

Tv-bordet, for innholdet i det kan du bare lempe over på et annet bord eller noe. Kommoden kan du gå gjennom i ro og mak senere en dag og le over alle tingene du har puttet oppi der.

Tar kommoden jeg. Så kan JEG rydde ut fra den nå og gjøre alt klart. Tvbordet må Lars ta, for jeg rører ikke de tingene med ledning ;)

dessuten har jeg kontroll på alt som er i kommoden uansett, så det er ikke noe spennende å gå gjennom den egentlig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynn med det som skal leveres først, altså bedriftsprofileringsgreia.

Pappa er lærer i media, og det høres ut som du er elev? Han mente det siste alternativet ;)

Takktakk ;)

Jess, jeg er elev. Har begynt på begge to og kommet et lite stykke, visste bare ikke hvilken jeg skulle velge i dag ;).

Men da ble det visst bedriftsprofilering :P

Hmm, noen som har noen ideer til å få kreativiteten i gang? (kanskje litt off topic?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takktakk ;)

Jess, jeg er elev. Har begynt på begge to og kommet et lite stykke, visste bare ikke hvilken jeg skulle velge i dag ;) .

Men da ble det visst bedriftsprofilering :P

Hmm, noen som har noen ideer til å få kreativiteten i gang? (kanskje litt off topic?)

Se på andre filmer sier pappa. Istid2 :P;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se på andre filmer sier pappa. Istid2 ;):P

Så Istid 1 i går ;) Elsker den filmen :P

Det dumme er at en begynner å overanalysere å se på vinkler og hvordan de har laget ting osv, kan jo nærmest kke kose seg med noen ting lenger ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så Istid 1 i går ;) Elsker den filmen :P

Det dumme er at en begynner å overanalysere å se på vinkler og hvordan de har laget ting osv, kan jo nærmest kke kose seg med noen ting lenger ;)

På Istid2 er det bakgrunnsmatriale så du kan se hvordan den er laget ;)

Skal jeg gå ut på tur med hunden nå, eller skal jeg gjøre fornuftige ting først men da samtidig risikere at det begynner å regne innen jeg kommer meg ut?

Fornuftige ting! Det er fornuftigst :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oooo! Hvorfor har jeg ikke sett denne tråden før nå?;)

Skal jeg spise en bolle is med massemasse sjokoladesaus, FØR jeg drar til mutter og fatter, eller skal jeg dra til mutter og fatter først, og spise is etterpå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oooo! Hvorfor har jeg ikke sett denne tråden før nå?;)

Skal jeg spise en bolle is med massemasse sjokoladesaus, FØR jeg drar til mutter og fatter, eller skal jeg dra til mutter og fatter først, og spise is etterpå?

Spise først seff! Gode ting skal en ikke utsette for lenge ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...