Gå til innhold
Hundesonen.no

Vingle-Petter


tm100001

Recommended Posts

  • Svar 268
  • Created
  • Siste svar
La baguette, høres så fancy ut.

Det ble Burger King, for jeg så ikke svaret før nå... :lol: Det er ikke så fancy, men en baguettekjede der du kan velge hva du vil ha på selv, altså den smøres der og da.

Nå fikk jeg lyst på hamburger til middag ;)

Det er litt godt, da. Ta på salat og agurk og tomat og vips så er det sunt... :getlost:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble Burger King, for jeg så ikke svaret før nå... :lol: Det er ikke så fancy, men en baguettekjede der du kan velge hva du vil ha på selv, altså den smøres der og da.

Det er litt godt, da. Ta på salat og agurk og tomat og vips så er det sunt... ;)

Jaja, syns fremdeles La Baguette høres mer fancy ut :getlost:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kløv fra seleverkstedet/hundekjørerverkstedet eller non-stop nomesele?

Det er snart snø... Jeg har kjøpt meg helårstelt. Jeg har gode ski. Men kommer jeg til å gå SÅ mye skitur med bikkja? Er det lurt å begynne med kløv på vinteren? Selen til bikkja er for liten per i dag, og CD-pits-selen har plutselig ikke blitt sendt og jeg får ikke svar på mail (jeg har sendt 3 stk). TOGO-kløv koster jo skjorta og buksa, og jeg er VELDIG bevisst på å kjøpe noe jeg vet jeg kommer til å bruke. Usikker på pris fra hundekjørerverkstedet. Kløv produseres ikke hos seleverkstedet før til våren i følge linker jeg har lest.... Vil jeg like non-stop sela? Burde jeg kanskje prøve den først, og heller gå for spesialsydd fra seleverkstedet? Har hørt at Laikakløvene skal være helt grei de også, kanskje det er nok for oss?

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neh. Hvorfor gå kurs for noe man ikke trenger hjelp til? Iallefall noe så "basic" som grunnferdigheter. Kjøp lydighetstrening i teori og praksis, der står alt du trenger. Spar pengene til et bronsjemerkekurs, skikkelig agilitykurs over flere uker, eller liknende.

Takk for innspill! Akkurat det svaret jeg ønsket og høre egentlig! Har faktisk lånt boka lydighets trening i praksis og teori nå som jeg skal lese. Har også sett på bronsjemerke kurs og syntes det høret mer spennende ut!

Og vi driver med agility kurs 1 nå og skal ta ag2 om noen måneder! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...