Gå til innhold
Hundesonen.no

Irsk Terrier


Midas
 Share

Recommended Posts

Hei!

Alltid moro når noen liker rasen en liker selv. (Men jeg liker jo så mange raser da)

Under bildeforum ser du masse bilder av Lissy og Peico.

og her er det masse bilder av dem.

Irsk terrier

Irsk terrier er napperase, så krever litt tid til pelsen. Det er ikke vanskelig, men det må gjøres.

Det er en lykkelig hund, full av liv. Kreativ, klok hund. Og enorm personlighet.

En irsk har god nese, spor er talent, samt agillity er noe de elsker.

Irsk terrier er veldig glad i barn.

Irsk terrier er glad i å kjøre bil.

De er matvrak, kronisk sultne og altspisende. Så pass på salaten din, maten din, ikke gå fra mat på benken osv.

Ved mye sosialisering som valp kan de bli sosiale med enhver hund. Men noen hanhunder tåler ikke andre hanhunder.

Begge mine går sammen med hvem som helst, men i band er de store i kjeften om du går med to. Går du med en, er passering av hunder lydløst. Men har du med to, ja da skal de overdøve hverandre, men slipper du den ene, så hilser de helt naturlig og er så snill. De er rare.

Fart og moro, det er irsk.

Alt som skjer er kjempe gøy, en allsidig hund du kan bruke til jakt, spor, redningshund, trekke på ski, sykle med springer, klikketrening, ja, det er bare å bruke fantasien.

En irsk er en lojal venn, elsker mennesker, og hopper lett. De elsker å sove i sofa/seng, men du kan sikkert venne de av med det.

Er det noe konkret du lurer på, bare spørr, send PM, det er så mye å si at jeg kunne skrevet side opp og side ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...