Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvilken type PC foretrekker du?


Djervekvinnen

Recommended Posts

^^ håper du vaksinerte pc først da :)

Her har vi 2 stasjonære og 2 lappiser. Lappisen til unga prøvde jeg da ryggen streika ..Det gav meg betennelser i armene.Tastene står så tett samme at det var ikke morro. Urk..

Akkurat bestilt meg en ny statsjonær.Nytt leketøy

Fikk bestilt med engelsk OS,hater norsk oversetting og bruker engelsk hver dag..Praktisk med eng.da gitt

Bruker pc'n til spill og andre ting.Står på hele dagen og halve natta. Må ha en som det er trøkk i..

Gleder meg som en unge til pc'n kommer ! Min gamle Dell-skrap skal bli brukt som deler til Gubbens gamle..

Damene først vettu :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Allround = Acer har jeg inntrykk av... Acer Aspire...

Jeg har inntrykk av at Acer-pc-ene fort blir nokså trege - jeg har i alle fall hørt det fra flere (selv sitter jeg på en ett år gammel HP Pavilion som fungerer aldeles utmerket, selv om det blir MacBook når jeg får meg egen laptop om ikke så alt for lenge). Dessuten syns jeg mange av Acer-pc-ene virker unødvendig store og klumpete. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte meg bærbar mini for noen mnd siden. Etter det er det sjeldent at både jeg og min samboer bruker den stasjonære! Kjekt å kunne ta med seg pc`en overalt:D

Syns denne fungerer helt fint til mitt bruk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen til at jeg liker bærbar bedre enn stasjonær, er rett og slett fordi man med stasjonær må ha et databord å ha den på; den krever utstyr, i form av både mus og tastatur og ikke minst PLASS til dette. Dette må oppbevares et sted, og da vier man kanskje gjerne et helt rom til det, eller en del av stua. Kanskje må rommet varmes opp om vinteren, og det blir styr. Saken er at dette fort blir asosialt, og dermed ender jeg alltid, alltid opp på laptopen i stua. ;) Vi har en stasjonær (eller kanskje vi har to eller tre det er jeg ikke sikker på), og hver sin laptop. Det er laptopene som brukes, og de brukes over alt. Veldig fint! :whistle:

Jeg bruker min kun til tre ting: bilderedigering, tekstbehandling, og surfing på nett (med veldig lite nedlastninger). Jeg bruker den ikke til film eller musikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Acer... og er IKKE fornøyd!!

Alle funksjonene blir ødelagte sakte men sikkert.. Web cam'et gikk først (ikke at jeg bruker det så mye, men det er ikke poenget), det hjulet som man dirigerer lyden med på siden av pc-en ble så ødelagt, deretter musa.. Så må ha med meg trådløs mus overalt.. Den henger seg også ganske fort! Har ikke problemer med at den er treig, så det er jeg jo veldig fornøyd med :whistle: Men that's it! ;) Det blir ikke Acer neste gang.

Skole pc-ene vår eer Fujitsu Siemens (vi må ha skole pc). Liker ikke skjermen, men utenom det er det aldri noe problemer med den så er veldig fornøyd ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har inntrykk av at Acer-pc-ene fort blir nokså trege - jeg har i alle fall hørt det fra flere (selv sitter jeg på en ett år gammel HP Pavilion som fungerer aldeles utmerket, selv om det blir MacBook når jeg får meg egen laptop om ikke så alt for lenge). Dessuten syns jeg mange av Acer-pc-ene virker unødvendig store og klumpete. :whistle:

Hehe da blir du som meg. Jeg har en HP-pavilion og en MacBook.. eneste er at Mac'en har klart å kræskje (kjæresten som tukler for mye) så nå har jeg bare HP'en i mellomtiden. Men den er kjempe kjekk å ha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker bærbar best. Den kan jeg ha på rommet, hytta, bilen, stua, mammas kontor og ellers andre plasser :wub: Vi hadde en stor, klumpete og treg acer aspire på 3-4 år, til i februar da jeg sølte juice på den og tastaturet ble ødelagt... Mamma kjøpte en Fujitsu computers Siemens esprimo mobile til ca. 6000 kr. Den har kun 1 GB RAM, så den er litt treg, men det går bra. Den har ikke web camera, men ellers er jeg fornøyd :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...