Gå til innhold
Hundesonen.no

Leketreff i hamarområdet


Recommended Posts

Men da sier vi (jeg, hvertfall...) kl 12 på lørdag ved den gamle campingplassen. Dette ligger rett ved jernbanemuseet. Evt kan en dra mot ishallen, krysse jernbanen og fortsette ned mot Mjøsa.

Så får de som vil, ta seg en tur. :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 91
  • Created
  • Siste svar

Ja, Casper savner vel sin nye kamerat, eller hva vi nå skal kalle forholdet dem i mellom... :lol:

Bobben ligger slapt utover gulvet nå, men blir vel klar som et egg til en ny tur i morgen. Så om det passer å ta en tur da, gjerne litt ut mot ettermiddagen, har både Bob og sjefen godt av å komme seg ut en tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 6 months later...

Hei. Jeg og mine to hunder bor i Hamar. Om det blir noen flere treff i fremtiden ønsker jeg gjerne å bli med. Det er alltid koselig å møte nye hundefolk og snakke med.

Gi meg beskjed om det er noen mulighet for å bli med, så kommer vi : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så morsomt : )

Hvis det var bare en welsh, så er det mulig at den er fra et av våre kull. Mine hunder går som regel sammen på tur.

Hvor i hamar bor du? evt vet du hva den welshen heter? Kjenner vel alle welshene som bor i Hamar. : )

Send på en melding du : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • 1 month later...

Hvor er den hundeparken egentlig, lette og lette her tidligere, men fant den ikke, null skilting...

Jeg er ikke sikker på om jeg har lyst til å slippe i hundeparken, kan komme mye rart der, og Casper finner seg ikke i alt lenger. Men dere må jo selvsagt bare dra dit da :whistle: (Jeg er uansett i danmark nå...)

Møtte welshen på tur her for noen uker siden forresten. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hundeparken ligger på Hedmarksmuseet, like ved gamle jernbanemuseet : )

Det står et skilt på porten der, ikke så veldig godt synlig, men vet man hvor det er så ser man det.

Det er nesten ingen som bruker hundeparken, så man merker hvis det kommer noen mens man er der.

Det hadde jo vært koselig om du ble med på treff også da : )

Jo flere jo bedre: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...