Gå til innhold
Hundesonen.no

Treff i Akershus?


Recommended Posts

Er ikke sikker, ikke så kjent der, noen som vet om et sted vi kan treffes i Asker? Jeg kan prøve finne fram til det stedet, er det noe turområde eller et sted man kan slippe bikkjene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du kommer deg til Asker er Bærum bare en 15/30 min unna. Her er det masse fine områder å møtes på.. blant annet noen friarealer og noen parkeringsplasser og sånn.

Dette er da på Østerås/Eiksmarka. Og hit kan vel du, Bambi, også komme deg? Det går t-bane fra byen og helt hit, og buss. Det er også fine turmuligheter, hvis noen har lyst å gå litt også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du har semsvannet i asker da

Men problemet er jo at vi fleste som har meldt oss her kommer oss ikke ut til Asker sånn uten videre, og når man ikke er kjent er det enda verre... og jeg har prøvd å stole blindt på Trafikanten engang (på ukjent sted) og det endte med at jeg nesten ikke rakk eksamen :closedeyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stedet jeg snakker om er sånn ca. 100m fra T-banen (eiksmarka) det er ihvertfall det området jeg foretrekker.. der er det blant annet også to fotballbaner (grus) som man kan benytte seg av.. Vet ikke helt hvordan det ser ut der nede nå, med tanke på snø.. men kan ta turen innom der i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan i morgen og fredag, så drar vi på hytta og blir der til søndag. Etter det kan vi hele påsken ;)

Nå som jeg er sykmeldt.. og ikke har noe annet på planen på fredag skulle det passe helt fint for meg. Bikkja må jo ut uansett, og fint hvis hun kan slite seg selv ut litt (det er sitsomt med hyper valp og fæl forkjølelse).

Er noen flere med?

Hvor passer best for deg da Tab07? Hvor bor du forresten? Du har sikkert nevnt det før, men så har det gått i glemmeboken..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå som jeg er sykmeldt.. og ikke har noe annet på planen på fredag skulle det passe helt fint for meg. Bikkja må jo ut uansett, og fint hvis hun kan slite seg selv ut litt (det er sitsomt med hyper valp og fæl forkjølelse).

Er noen flere med?

Hvor passer best for deg da Tab07? Hvor bor du forresten? Du har sikkert nevnt det før, men så har det gått i glemmeboken..

Jeg bor rett ved Asker, men er fra Bærum så jeg er godt kjent der og det er ikke noe problem for meg å kjøre dit. Hvis du vet om et sted hundene kan leke i nærheten av deg kommer vi gjerne dit vi ;) Fredag passer veldig bra for oss :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, jeg må nesten da anbefale Eiksmarka.. der er det et flott friarealet de kan løpe på. Var der nede idag og snøen er det blitt mye mindre av, og disse småhundene går ikke mye igjennom uansett, dessuten er den ganske hard uten å være skare da..

Da kan vi bare møtes på Eiksmarka Kjøpesenter (du kan jo parkere der også).. hvis du vet hvor det ligger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...