Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundetreff i Bergen


Neron

Recommended Posts

Nå er jeg helt ny her, men tenkte det kunne vært kjekt å hatt ett treff for oss med Hund i Bergen :)

Vi kunne samlet en del folk, møtes en avtalt plass, til avtalt tid og dato og så gått en tur med Hundene hele gjengen :)

Dette er noe vi hadde hatt godt av, og ikke minst hundene, da det er en veldig god sosalisering :)

Hadde det ikke vært kjekt å fått til noe sånt :)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh så spennede :) Det var jeg ikke klar over:) Kanskje jeg skal sulle meg dit en søndag da:) har du link til den tråden ?:)

Jeg klarer ikke å finne den igjen, og nå er jeg jammen usikker på om det var her eller på et annet forum jeg først leste om treffet, hihi :)

Men det er i alle fall søndager kl 14.. det er mange forskjellige hunder som kommer dit, store, små, valper og voksne. Bare å henge seg på. Er skikkelig mye folk når det er fint vær :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror kanskje det blir litt voldsomt for oss nå i begynnelsen :icon_cry: Vi blir nok med litt seinere!

Hihi..! Hvor gammel er "dere" da..? "Vi" er bare 10 uker, og keen på å hilse på alle små Bergens-babisser, på treff eller privat nemlig.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...