Gå til innhold
Hundesonen.no

Kifani-tråd


Recommended Posts

  • Svar 227
  • Created
  • Siste svar

Det kommer an på hvilken type du vil ha og hvor mye du vil ha på det. Jeg bestilte en halvstrup til Dina, men navn, to broderier på hver side av navnet, og telefonnr på halvstrupen, og refleks. Dette kostet meg litt i overkant av 300 inkl porto. Synes ikke det er så ille når du får velge og vake hva du vil ha på det :D

Edit for å spørre, noen som har bestilt sele av henne? Hvordan er de? Bilder? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Edit for å spørre, noen som har bestilt sele av henne? Hvordan er de? Bilder? :D

Jeg har en nomesele derifra. Har ikke bilder desverre, for vi er på ferie og det er ikke selen. Det tok endel mailing fram og tilbake før hun stolte på at jeg visste hva en nomesele var, og at det virkelig var det jeg ville ha til en papillon :D

Bortsett fra det er jeg fornøyd med service og tiden det tok. Selen sitter bra og virker til å være solid nok til vårt bruk, regner med at hun har bredere bånd til større hund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde å gå inn på sidene, men får beskjed om at de er sperret! Oh no! Og jeg som endelig har snirklet meg til å skulle bestille halsbånd fra Kifani.. Noen som vet noe om hvordan jeg evt får tak i de??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde å gå inn på sidene, men får beskjed om at de er sperret! Oh no! Og jeg som endelig har snirklet meg til å skulle bestille halsbånd fra Kifani.. Noen som vet noe om hvordan jeg evt får tak i de??

Jeg er inne på siden nå. Ingen problemer. Prøv denne linken http://kifani.no/hundeutstyr/index.php?id=1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er den bevernylonen? Jeg ønsker ett mykt stoff, som er slitesterkt og sterkt, og som ikke gnager i pelsen til hunden.

Jeg er veldig fornøyd med den ihvertfall. Mykt,glatt og slitesterkt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke mål oppgir dere når dere bestiller? Jeg ser det står halsomkrets og hodeomkrets, men jeg er ikke sikker på hvordan jeg måler hodeomkretsen?

Bare mål der hodet er breiest,så er du sikker på at halsbåndet går på. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott det nye halsbåndet til Chicka var!!

Her er Dina sitt første Kifani bånd. Det blir nok ikke det siste!

4759_118784586334_666261334_3383356_5547040_n.jpg

4759_118784591334_666261334_3383357_484112_n.jpg

4759_118784596334_666261334_3383358_2428720_n.jpg

Det er litt i bredeste laget, men det funker veldig greit :) Er veldig fornøyd med det. Skal bestille et nytt så snart jeg har klart å bestemme meg for hvilket. Det jeg skal bestille neste gang skal være hvertfall 1cm smalere. Jeg har veldig lyst til å bestille en sele og da, men jeg vet jo hvordan det kommer til å gå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt i bredeste laget, men det funker veldig greit :) Er veldig fornøyd med det. Skal bestille et nytt så snart jeg har klart å bestemme meg for hvilket. Det jeg skal bestille neste gang skal være hvertfall 1cm smalere. Jeg har veldig lyst til å bestille en sele og da, men jeg vet jo hvordan det kommer til å gå :)

Så fint det var :)

Hvilken bredde bestilte du i? Jeg skal ha til Diego og de er vel omtrent samme str vil jeg tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der er faktisk 4cm bredt. Jeg har et hurtta halsbånd i den bredden, og liker egentlig at det er såpass bredt :) Liker det veldig godt. Halvstrupen er sånn at den gir fort etter, og det synes jeg er kjempeviktig. Det ligger fint på henne og er mykt og godt å ha på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også bitt meg merke i dette på kifani sin side. Det var jo helt rått! Det som er kjiåt med å ha brun og hvis hund er at jeg synes ikke det passer med rååååsa... Dog tror jeg at jeg bare MÅ bestille et lilla ett. Det er min favoritt farge, så får det matche meg og ikke hunden da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg la også merke til det båndet. Likte det :) Tenkte å skaffe noe lignende, bare med LP, men "LP-junkies" blir liksom litt for teit når jeg vet at du har agilityjunkies!

Næ...er det noene som er LP junkie så er det deg :) Ville bestilt det jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg la også merke til det båndet. Likte det :) Tenkte å skaffe noe lignende, bare med LP, men "LP-junkies" blir liksom litt for teit når jeg vet at du har agilityjunkies!

Why not?

Jeg skal bestille noen flere bånd, og tror jeg skal drite i å ha navn på hundene på båndet. Mye kulere med slike ''påstander'' :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...