Gå til innhold
Hundesonen.no

Tervueren valper født 20.04.2009


trevi

Recommended Posts

  • Svar 320
  • Created
  • Siste svar

hahaha, takk for alle kommentarer alle sammen. Ja hun er stor... og i dag virket hun bare enda større :lol:

Virker som om hun har begynt å "slippe" magen, så hun så ut som et hengebuksvin idag morges... Og iallefall etter frokosten var inntatt.. :lol:

Så om hun går de fulle 63 dagene spørs...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Dratini
Takk for det :lol: Flyturen var jo bare barnematen for henne... Det eneste som "stresset" henne litt, var at hun ikke fant et skikkelig sted å tisse på flyplassen i Brüssel :D Så hun holdt seg helt til vi var kommet frem til de vi skulle bo hos...

Roma har det helt topp... Hun spiser og trives, skulle nesten tro hun likte å være drektig. :D Hun elsker at vi plukker på magen, og viser den mer enn gjerne frem til de som vil se. :P

Jeg håper på å få en mellomting... At ikke de blir FOR mørke, men mørkere enn Roma må de gjerne være. Det som er synd med bilder av henne, er at de ikke får frem den virkelige fargen hennes. Hun har ganske fin rødfarge, men jeg klarer ikke få den frem på bilder... hmh...

:lol: Amy lettet på trykket ca 2 meter utenfor døra til ankomsthallen på Schiphol :) Og så var det jo så mange som stoppet og koste med henne, sikkert 2/3 av alle som gikk forbi måtte bort og klappe på henne. Eneste hun reagerte på under turen var han dumme stueren som tittet inn i kassa hennes på Gardermoen på tur nedover :P

Håper at jeg får muligheten til å treffe Roma en gang. Bestandig spennende å treffe hundene i rl enn å bare titte på de på bilder :)

Og ja, enkelte tisper virker som om de nyter å være drektige. Amy er også en slik hund, men å ta bilder av tykkemagen hennes var ikke like enkelt :rolleyes: Hun "supte" den inn hver gang vi tok fram kameraet :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper at jeg får muligheten til å treffe Roma en gang. Bestandig spennende å treffe hundene i rl enn å bare titte på de på bilder :lol:

Og ja, enkelte tisper virker som om de nyter å være drektige. Amy er også en slik hund, men å ta bilder av tykkemagen hennes var ikke like enkelt :rolleyes: Hun "supte" den inn hver gang vi tok fram kameraet :lol:

Håper vi får treffe dere og en gang. Du var jo en av hovedgrunnene til at turen nedover gikk så enkelt, med dine gode tips og veiledning på hva som skjer underveis. :D Som jeg har sagt tidligere, så er jeg evig takknemlig :)

Ja det er så kjekt å ha en så ukomplisert drektighet, og jeg håper siste uken og fødsel går like bra. :)

Og hun er så herlig der hun ligger og tøyser, når vi skal se på "barna" :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er Roma 8 uker på vei, og nedtellingen til fødsel har begynt for fullt. Valpekassen er 99,5% klar (venter bare på å få inn "anti-skvise"-kantene), sengetøy/håndkler etc. er vasket, aviser er mer eller mindre samlet inn (men kan aldri få nok, så om det er noen bergensere med et gedigent avislager, så gi en lyd :D)))

Denne gangen er bildene av Roma litt dårlig kvalitet, da det har pøst ned i hele dag (var heldig med været i forgårs Eli Andrea :)) Så det er sofabilder nå :ahappy:

Roma har det tungt nå, hun er happy, men puster tungt og spiser litt mer oppstykket og er litt uggen. Vi kjenner ganske så mye aktivitet inni magen. Det er noen aktive fotballproffer inni der, så jeg tipper frk. Roma gleder seg til hun er ferdig :D

roma_8wks.jpg

roma_8wks2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... Takker for tilbudene ;) Blir nok til at jeg ringer et trykkeri eller to for utgåtte aviser... For det går en del aviser ja :yawn: Takker også for fine ord om "tønno"... Tok tempen på henne i morges, og den ligger som den har lagt de siste 2 dagene på 37,6 C. Så ingenting skjer enda heldigvis. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk begge to :yawn:

Takk også Tone for lykkeønskingen... Under fødselen blir jeg nok en overnervøs hønemor, men jeg skal- så godt det lar seg gjøre - ikke blande meg for mye inn :) Det går nok mye kaffe ja... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Intet nytt under tåka enda (for solen skinner iallefall ikke helt enda)... :P

Nydelige foreldre! :D Det må jo bare resultere i flotte valper =) Spennende kombinasjon. Nå slipper heldigvis jeg å vente så lenge som mange andre her har ventet siden jeg ikke så dette før nå ;) 2 dager igjen :P

Takk for det, ja, du er heldig du... hehe. jeg har ventet i 3 år på dette :P

Så spennende med tjukkis- mammaer på doggis ;)

Kunne godt tenke meg en av påskeeggene som ligger der inne for å knusekose nusseklemse på hele dagen, hele uken, hele livet og for alltid :P

Ja, ikke sant?! :P Skal si ifra om det blir noen som ikke får noen som knusekoseklemmer, så kanskje jeg kan friste :D

Gleder meg til å se valper! :P Vi får spamme sonen om hverandre. Svava har termin den 24 :)

så gøy da :P Lykke til til deg og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...