Gå til innhold
Hundesonen.no

Hva gjør hunden din akkurat nå?


Milla-5

Recommended Posts

  • Svar 294
  • Created
  • Siste svar

Norris har funnet filla si som hun prøver å dytte i trynet på Dina i håp om at Dina gidder å leke med henne.. Funka ikke i dag heller gitt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Decoy står ute og søker opp kveldsmaten sin, mens Buster og jeg har treningsøkt hvor hans kveldsmat er belønning. Her må det jobbes for føden! Har en liten pause i treningen nå, men skal ta en runde til før vi tar kvelden. Jobber med stå-en, bare den som må på plass pluss litt mer fart/iver gjennom et helt program så er han klar for klasse 1. :closedeyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så morsom tråd! Men tipper det blir noen "de(n) sover", siden vi tross alt sitter og svarer mens vi er på doggis. For joda; det er nettopp det de gjør! Tulla ligger slækk ut på gulvet under salongbordet, Aynï ligger rett ut i sofan ved siden av meg. Hun har nettopp drømt, for det har både rykket i henne og hun har pepet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bridie er ute i hagen og følger med på trafikken. Ero ligger under bordet og sover... :)

kan ta med kattene også jeg... Psycho tusler rundt og vet ikke hva han skal gjøre. Lucifer tror jeg sover et sted. Og Helga, den 8-beinte HÅPER jeg at sitter inne i hula si og spiser mat, ellers er maten ute fra terra og vekk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eddie ligger i hundesenga i gangen og glaner på meg, Blade ligger på rygg i senga mi og prater med seg selv. Men akkurat nå ble det mistenkelig stille på soverommet, så da er det vel best å sjekke hva valpen driver med...

Stille er skummelt! :icon_confused:

Nå sover begge to under bordet her, ehh.. Trodde jeg... ero sover under bordet. Bridie ser jeg ikke, men det betyr nok at hu sover et eller annet sted som bare er utenfor min synsvidde :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er når det blir stille at man vet valpen gjør noe galt *flire* han hadde brytekamp med dyna. Nå ligger Eddie på sofaen under pleddet med meg, mens Blade tusler rundt og slipper et tyggebein i gulvet - plukker det opp - slipper det - plukker det opp *bli tullerusk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er når det blir stille at man vet valpen gjør noe galt *flire* han hadde brytekamp med dyna. Nå ligger Eddie på sofaen under pleddet med meg, mens Blade tusler rundt og slipper et tyggebein i gulvet - plukker det opp - slipper det - plukker det opp *bli tullerusk*

Nettopp! Akkurat som med unger. Når det blir stille er det på tide å sjekke ut hva som foregår.

Bridie lå forøvrig bak stolen her. Rett ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...