Gå til innhold
Hundesonen.no

Hva gjør hunden din akkurat nå?


Milla-5

Recommended Posts

  • Svar 294
  • Created
  • Siste svar

Jeg er på jobb, og de er hjemme... men kjenner jeg de rett, så ligger de i hver sin kant av hjørnesofaen og sover... Og innimellom leter Gigi etter ting som kan tygges på... (håper jeg husket å fjerne alt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på jobb, og de er hjemme... men kjenner jeg de rett, så ligger de i hver sin kant av hjørnesofaen og sover... Og innimellom leter Gigi etter ting som kan tygges på... (håper jeg husket å fjerne alt)

Flinke jenten som kan aktivisere seg selv :whistle:

Luno ligger nå fornøyd og snorker i gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Gråtass

Det vet jeg ikke for hunden er ute alene og jeg er inne, to er med "far" på jobb og en er gravid og sover mest sannsynlig i senga hos min mor..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellie (11. u) har akkurat vært og jaktet på marsvinene, så var hun innom å gnagde litt på stuebordet, før hun nå tusler rundt og fant tak i en flaske hun tygger litt på.

(Marsvinene våre går forøvrig løse og er trygge på hunder, og når hun blir for nærgående sier de faktisk kraftig ifra :whistle: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her ligger de strødd i hver sin sofa, Josie drømmer visst ganske heftig for hun knurrer i søvne og har noen rykninger på labbene. :whistle: Staffesaken ligger helt stille klistret inntil låret mitt og sover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine hunder ligger nå på teppene sine og slapper av. Dei har hatt sin første tur ut for dagen, og har nettopp spist.

022-2.jpg

Hver sitt persiske teppe! Fett! :whistle:

Selma ligger klin inntil meg i sofaen og tygger på et ben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gulla ligger ved siden av meg i stolen 'min', med hode på armen, og ser lengsels fult ut på døren til gangen! :whistle:

Tror jeg skal la henne komme ut på god og fin tur på åsen nå jeg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hver sitt persiske teppe! Fett! :whistle:

Selma ligger klin inntil meg i sofaen og tygger på et ben.

hehe kun det beste er godt nok til prinsessene mine! Er nok ikke ekte persiske tepper, men dei er fornøgde likavel. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...