Gå til innhold
Hundesonen.no

Avlssperre igjen


minstemann

Recommended Posts

Jeg trodde man kunne se på dogweb om en hund/et kull hadde avlssperre, men da jeg forsøkte sjekke et kull idag så kunne jeg ikke finne det noe sted -enda jeg vet at dette kullet har avlssperre. Er det noen som vet hvor man kan se det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om dere logger inn på gamle DogWeb, ser dere det der da?

jeg får ikke gamle dogweb til å fungere. Jeg får "SQL error" når jeg forsøker få opp info om hunder. Er det andre som også får det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her. Slik har det vært i over en uke hos meg. Det spørs om ikke "gamle dogweb" blir borte. Det syns ikke jeg noe om for den nye er så tungvint.

helt enig. Jeg syns egentlig hele den nye siden til NKK er tungvindt. Men det er jo veldig OT. Dog kan ingen bli sinte på meg om jeg lager OT i min egen tråd.. :lol:

Antar at jeg ender opp med å sende en mail da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Dratini
Samme her. Slik har det vært i over en uke hos meg. Det spørs om ikke "gamle dogweb" blir borte. Det syns ikke jeg noe om for den nye er så tungvint.

Har ikke prøvd å logge meg inn på DogWeb i det siste. Synes også at det nye DogWeb er ille å bruke:

- det er tregt

- det er popup-vinduer

- går ikke an å kopiere info fra det

- de får ikke til å rette opp feil (ett kull med engelsk bulldog (import) er registrert som hovawart, men de klarer ikke å ta det bort fra kullstatistikken til hovawart.

- tungvindt å søke frem hunder

Om NKK først skulle ha nytt program kunne de ha lagt i noen kroner ekstra og kjøp samme program som den finske kennelklubben har (og ikke det samme som DKK har). Da hadde de fått ett program som de kunne ha lagt inn alle typer bruksprøver, mentaltester/beskrivelser, ja alt en hund kan være med på. Samt at det hadde vært oversikt over kullsøsken under hundens stamtavle, samt liste over evt avkom... Oversikt over oppdretterne, ja kort og greit mye bedre oversikt enn det de noen gang har hatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg får ikke gamle dogweb til å fungere. Jeg får "SQL error" når jeg forsøker få opp info om hunder. Er det andre som også får det?

Samme her. Slik har det vært i over en uke hos meg. Det spørs om ikke "gamle dogweb" blir borte. Det syns ikke jeg noe om for den nye er så tungvint.

Gamle Dogweb fungerte helt fint her for et par dager siden...

Edit: og den funker nå også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...