Gå til innhold
Hundesonen.no

Resultater fra NKK Bø, 21. og 22. februar


Siri

Recommended Posts

  • Svar 154
  • Created
  • Siste svar
Overlegne? Jeg håper da ikke det...

Hehe, kom der på Beverøya Camping og på vei bort til dassen møtte jeg ca. 770 terver og noen damer, så hørte jeg noen snakke til en Chili, og hvor mange Chiliterver finnes det som var på Bø? Så jeg henvendte med til dem (dere?), men så bare lo dem (dere?) og gikk videre. :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, kom der på Beverøya Camping og på vei bort til dassen møtte jeg ca. 770 terver og noen damer, så hørte jeg noen snakke til en Chili, og hvor mange Chiliterver finnes det som var på Bø? Så jeg henvendte med til dem (dere?), men så bare lo dem (dere?) og gikk videre. :wub:

Å ja, det var oss. Jeg husker at du(da regner jeg med at det var deg :wub:) spurte om det var doggishunder(og Chili), men jeg er litt sjenert av meg (og snakker like lavt) så du hørte kanskje ikke at jeg svarte? :lol: Det var ikke meningen å virke overlegen, i hvert fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ja, det var oss. Jeg husker at du(da regner jeg med at det var deg :wub:) spurte om det var doggishunder(og Chili), men jeg er litt sjenert av meg (og snakker like lavt) så du hørte kanskje ikke at jeg svarte? :wub: Det var ikke meningen å virke overlegen, i hvert fall.

Haha, jeg er egentlig like sjenert og snakker like lavt, så jeg turte ikke si så mye mer jeg heller. *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis alle som er fornöyde!

Oppdretteren min og jeg tok turen og stilte en Skotsk Hjortehund og to Portugisiske Vannhunder, og vi skal ikke klage!

Skotten fikk bare rödt, og den ene portisen ble 2 beste tispe i äpen klasse, men den andre gjorde det bedre gitt, og det ble BIM, med storcert og CACIB :wub: Bare et lite cert til pä denne tispa, og hun har N Uch tittelen! :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Dratini
PM meg mailadressen din du :wub:

Men må medregne litt tid (et par dager), litt trøbbel på den ene pc'en :lol:

PM kommer litt senere i kveld, skal se om jeg får bekkenet på plass nå. Ikke bra å sitte å kjøre bil kjenner jeg ;)

Bruk den tiden du trenger du :wub: Tenkte på bilde som en overraskelse til Odny ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Dratini

Litt OT: I fjor på NKK i Trondheim, stillte noen av dere i JH da?

Der var det en gutt som debuterte i JH (med en Flat), han ble plukket ut til finalen, men havnet på 4de plass. Synes ikke det var så ille debut for han? (han er jo ikke så veldig gammel heller og har en helt utrolig utstråling sammen med hunden). Vet ikke om han har stillt i JH etter det... Men han har virkelig talent for handling :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt OT: I fjor på NKK i Trondheim, stillte noen av dere i JH da?

Der var det en gutt som debuterte i JH (med en Flat), han ble plukket ut til finalen, men havnet på 4de plass. Synes ikke det var så ille debut for han? (han er jo ikke så veldig gammel heller og har en helt utrolig utstråling sammen med hunden). Vet ikke om han har stillt i JH etter det... Men han har virkelig talent for handling ;)

Hvis det var samme som var på Kongsvinger vet jeg hvorfor han ikke gikk videre i hvertfall. Søt, ung og lovende. Men å se på dommern, det hadde han aldri hørt om nei :rolleyes: Han stakk bakerst i køen når han skulle stille opp bikkja foran dommerbordet han.... :)

Ang JH så var det visst mye rot denne helgen. De med best poengsom gikk ikke til finalen, og når de sa det fikk de beskjed om at de og de hadde allerede gått videre så ikke noe å gjøre med det. Og det er jo litt rart at omtrent ingen av de beste var i finalen da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det var samme som var på Kongsvinger vet jeg hvorfor han ikke gikk videre i hvertfall. Søt, ung og lovende. Men å se på dommern, det hadde han aldri hørt om nei :rolleyes: Han stakk bakerst i køen når han skulle stille opp bikkja foran dommerbordet han.... :)

Ja, ja, alle har vært nybegynnere en gang;)

Og ikke alle kan alt i det de entrer ringen for første gang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Dratini
Hvis det var samme som var på Kongsvinger vet jeg hvorfor han ikke gikk videre i hvertfall. Søt, ung og lovende. Men å se på dommern, det hadde han aldri hørt om nei :rolleyes: Han stakk bakerst i køen når han skulle stille opp bikkja foran dommerbordet han.... :)

Ang JH så var det visst mye rot denne helgen. De med best poengsom gikk ikke til finalen, og når de sa det fikk de beskjed om at de og de hadde allerede gått videre så ikke noe å gjøre med det. Og det er jo litt rart at omtrent ingen av de beste var i finalen da :P

Tror de skulle til Kongsvinger (han er fra Molde-distriktet, mens jeg bor i Trøndelag :P ). Han er tantebarnet til en av våre valpekjøpere. Tror nok at det var mye nerver ute og gikk for han, så han blir nok flinkere etterhvert. Og han er jo heller ikke så gammel, så han lærer nok etterhvert :P Han er iallefall mye flinkere enn hva jeg var i min spede begynnelse... (Det skal vel ikke så mye til egentlig ;) ).

Ja, ja, alle har vært nybegynnere en gang;)

Og ikke alle kan alt i det de entrer ringen for første gang...

På kongsvinger var 2dre gangen for han i JH, så har er veldig ferdk og ung. Men han er flink. Vurderer å spørre han om å stille en av våre hunder ved NKK i Trondheim til sommeren (om det ikke kolliderer med JH).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ja, alle har vært nybegynnere en gang;)

Og ikke alle kan alt i det de entrer ringen for første gang...

Tror de skulle til Kongsvinger (han er fra Molde-distriktet, mens jeg bor i Trøndelag ;) ). Han er tantebarnet til en av våre valpekjøpere. Tror nok at det var mye nerver ute og gikk for han, så han blir nok flinkere etterhvert. Og han er jo heller ikke så gammel, så han lærer nok etterhvert :P Han er iallefall mye flinkere enn hva jeg var i min spede begynnelse... (Det skal vel ikke så mye til egentlig :) ).

På kongsvinger var 2dre gangen for han i JH, så har er veldig ferdk og ung. Men han er flink. Vurderer å spørre han om å stille en av våre hunder ved NKK i Trondheim til sommeren (om det ikke kolliderer med JH).

Som sagt søt, ung og lovende ekvipasje. Og det andre var grunnen til at han ikke har plassert seg den/de gangene jeg har sett han, det var ikke ment som at alle kan alt første gangen! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Ser jeg SÅ skummel ut?? ;)

ja du er skummel Marit

Gratulerer til alle med flotte resultater, og bedre lykke neste gang til de som ikke var så fornøyde.

Vi fikk med oss en Champion hjem vi, så nå kan vi bare fokusere på unghundene :P

hvem ble Champion?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Dratini
Som sagt søt, ung og lovende ekvipasje. Og det andre var grunnen til at han ikke har plassert seg den/de gangene jeg har sett han, det var ikke ment som at alle kan alt første gangen! :)

Er enig jeg :P Han er ung og lovende (samt søt og litt sjenert), så det skal bli spennende å se hvordan han gjør det i JH fremover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...