Gå til innhold
Hundesonen.no

Mopsevalpene ble født 17 Mars


Synnikken

Recommended Posts

Siden det ble så mye kluss i den andre tråden å jeg følte den ble til en diskusjon jeg ikke ville ha i en avlstråd lager jeg ny.

Hun er idag på dag 30, og har vært på ultralyd å sett fire valper :D

Kopiavsn019copy.jpg

Pappavovven!

Lillemor.jpg

Mammavovven :D

Nå håper vi hun ikke absorberer noen, :D Så nå er det bare å vente i spenning :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 235
  • Created
  • Siste svar
Siden det ble så mye kluss i den andre tråden å jeg følte den ble til en diskusjon jeg ikke ville ha i en avlstråd lager jeg ny.

Hun er idag på dag 30, og har vært på ultralyd å sett fire valper :whistle:

Kopiavsn019copy.jpg

Pappavovven!

Lillemor.jpg

Mammavovven :)

Nå håper vi hun ikke absorberer noen, :P Så nå er det bare å vente i spenning :)

Mops er bare så hærlige vesner.. he,he morsom hunderase.

Lykke til med kullet ditt.

Klem

Kristin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aah, så det kan komme fawn av 2 sorte? (jeg er kjempe dårlig på fargegenetikk og sånn..)

Tipper det blir 4 valper. To tisper og to hanner :)

Ja, Sålenge det er fawn i linjene til foreldrene (nært) kan det komme fawn fargede ja :P

okei, jeg VIL haaaa ;)

Veeeldig forståelig! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Doggis.no.. ditte e nytt for me så da må e vel teste d ut:)

Det går kjempebra med Lillemor, idag va vi i byen å rusla litt, men ho e så tung på labbane at e føle e må slepe ho.. litt småpinlig,hehe.. Når ho va i starten av løpetiden veide ho 6,5kg ( liten mops ) og idag veide e ho igjen og da viste vekten 8kg! E ikke rart ho e blitt så tung å løfte.. :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med kullet ditt :rolleyes2:

Er ikke mitt, er Caroline sitt :lol: Men må jo vise frem peningene

Kan du forresten skrive mer om kombinasjonen? :-)

Jada, men jeg har jo ingenting jeg skulle sagt ang hvem som skal ha valp osv, det er det Caroline under her som styrer.

Men skrive om kombinasjonen ja. :) det kan jeg.

Begge Individer er Små mops, det vil si. De er begge innenfor rasestandard, men er mange som er over strandard også.

Det er faktisk en mulighet at det kan komme fawn fargede fra dette kullet også, da Lillemor har sorte foreldre, men likevel hadde to fawn søsken da hun ble født. Boris er fra ett kull hvor Mammaen er Fawn og pappan Sort. :icon_redface:

De utfyller hverandre på ønskelige vis og er begge noen herlige småtroll, flott gemytt på begge to. De er ikke i familie i det heletatt.

*kommer ikke på mer etter seks timer på skole og seks timer på jobb*

Doggis.no.. ditte e nytt for me så da må e vel teste d ut:)

Det går kjempebra med Lillemor, idag va vi i byen å rusla litt, men ho e så tung på labbane at e føle e må slepe ho.. litt småpinlig,hehe.. Når ho va i starten av løpetiden veide ho 6,5kg ( liten mops ) og idag veide e ho igjen og da viste vekten 8kg! E ikke rart ho e blitt så tung å løfte.. :D

Næmmen, der var jo dere og! Kjekt da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tatjana, :rolleyes2: er da ingenting annet enn et stort smil, større enn "bare" :icon_redface:

Vel, strengt tatt er det vel latter vel? Koden på smilyen er lol, = laughing out loud. Dette er et stort smil: :)

Så jo, :lol: er gjerne mer enn et stort smil. Rett skal være rett *flir*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan jeg spørre om det er en spess grunn til at du satte den smilyen bak?

For et dumt spørsmål, men du skal få et svar. Det er fordi :icon_redface: kommer først opp når man trykker på vis alle.

Og fordi et valpekull er noe av det beste som finnes og de skaper mange situasjoner som fremkaller latter.

Og fordi jeg bare digger sorte Mopser. :rolleyes2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...