Gå til innhold
Hundesonen.no

Kee-Kee!


Nowisclee

Recommended Posts

  • Svar 137
  • Created
  • Siste svar

Hun er en nusselig liten sak lille Keekee, men har ikke du rotter? Har hun fått sett på dem enda? Det er muligens litt sisikosport.. vi hadde rotter da lille basenji her var liten - og de rottene var hun enooooooormt betatt av for å si det slik.. likeså var marsvinene en kilde til stor interesse. Man får liksom demonstrert litt dette med den enorme jaktlysten..

Du bør begynne å klikkertrene henne fortere enn svint! Små basenjier synes at klikkertrening er dødskult!

*gleder meg til flere bilder og mer om hvordan det går og hva lille kråke finner på for noe*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er en nusselig liten sak lille Keekee, men har ikke du rotter? Har hun fått sett på dem enda? Det er muligens litt sisikosport.. vi hadde rotter da lille basenji her var liten - og de rottene var hun enooooooormt betatt av for å si det slik.. likeså var marsvinene en kilde til stor interesse. Man får liksom demonstrert litt dette med den enorme jaktlysten..

Du bør begynne å klikkertrene henne fortere enn svint! Små basenjier synes at klikkertrening er dødskult!

*gleder meg til flere bilder og mer om hvordan det går og hva lille kråke finner på for noe*

Kee-Kee fikk hilse på Midnight(1,5 år gammel hunn) nå nettopp, og det var ikke så veeeldig interessant annet enn å lukte litt på. Kattene og Roya er mer morsomme, for å si det sånn. :D Hun 'jager' kattene(løper etter dem hvis de løper, men stopper om de stopper, de er liiittegranne skumle), og lekesloss med Roya, Kee-Kee er den som girer opp mest, nesten!

Ja, har tenkt å prøve oss litt på klikkertrening, vi tester i morra, tenker jeg! Har såvidt allerede begynt å lære å 'danse', som mamma Dee-Dee gjør! Men da bare med 'lokking'.

I dag har Kee-Kee vært kjempeflink og bare bæsja ute, tissa inne noen få ganger. :D Nå skal vi gå og legge oss, fikk noen bra bilder av Kee-Kee og Roya som leker, og mye annet rart. Maren er her på besøk, og vi har MYE kos og morro med både Kee-Kee og Roya.

Men nå må vi nesten legge oss, om vi skal komme oss opp til nogenlunde normal tid, også skal vi legge inn bilder da! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig å høre at alt går så bra!

Her er litt bildespam fra Kee-Kee i Letohallen sammen med Astrid:

DSC_0003.jpg

*SUssepå*

DSC_0012-1.jpgDSC_0011.jpg

kee-2.jpgkee-kee_leto.jpg

Posere i Leopard-frakken sin

DSC_0025.jpg

Posere i sin nye genser, der hun har mulighet til å bære egen bæsjepose *flirer*

Hadde ikke du bilde av vesla med den lille blå frakken også, Astrid?

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fine bilder, Liv Irene! I dag har vi vært på Gjøvik og handla en dress, mørkeblå fleece med bein! Altfor stor, så fin å vokse i! ;)

Nå nettopp gikk hun ut 'frivillig' (på egne bein) for å tisse og bæskje, trengte ikke å løftes ut, hun sprang ut så fort døra ble åpnet, hun! :) Flinke lille jenta våres, det!

Bilder fra i går kveld:

Roya og Kee-Kee prøver å overbevise hverandre om at 'JEG er skumlest, tenk!' :)

(og Kee-Kee gjemmer seg litt på fanget til tante Maren, for det er littegrann tøffere, det, tenk!)

DSC_0291.JPG

DSC_0290.JPG

Kee-Kee: Æææh, jeg overgir meg!

DSC_0289.JPG

Hahaaa, trodde du!

DSC_0287.JPG

Jeg gir meg ALDRI!

DSC_0288.JPG

Okei da, man blir litt trøtt etterhvert...

DSC_0282.JPG

DSC_0281.JPG

Dette er ca 2 minutter etter at Maren var kommet inn døra(Kee-Kee var med for å hente henne, da)

Er de ikke søte sammen? :P

DSC_0272.JPG

Kee-Kee tisset inne! :shocked: Men, hun hjelper til med å tørke opp, da! :whistle:

DSC_0284.JPG

Bilde av Kee-Kee i det lille blå dekkenet som vi låner av Liv, og av den nye fleecedressen, kommer! :)

Her er enda ett bilde, fra før Maren kom, tatt med mitt litt psyke kamera. Kee-Kee spiser margbein!

012.JPG

Nå har Kee-Kee ikke bæsjet inne siden natt til i går, og vi er kjempestolte! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søøøøt! Også så LITEN! Jeg trodde ikke Basenjier var så små (jaja hun er valp nå men you know). :) nuskepjuski, dyret mitt sovnet aldri på fanget mitt (eller generelt sovnet aldri med mindre man holdt henne fast i bånd/med hender) - så det kan du være ekstra glad for at du har :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er kjempesøt! :whistle:

Veldig søt ;)

Så søt hun er :) Ja Kee-Kee altså, ikke Maren :P (bare fleiper med deg Maren :P Fint å se du koser deg på vinterferie :P )

Tusen takk for kommentarer! :)

Maren hilser og sier takk for det, hun vet at hun er søt, tenk. Og vi koser oss veldig, med påskeegg og sjokoladepudding med vaniljesaus, også ikke MINST med Kee-Kee og Roya da. (men de spiser vi ikke så mye på, bare littegrann! *sussepå*)

Søøøøt! Også så LITEN! Jeg trodde ikke Basenjier var så små (jaja hun er valp nå men you know). :P nuskepjuski, dyret mitt sovnet aldri på fanget mitt (eller generelt sovnet aldri med mindre man holdt henne fast i bånd/med hender) - så det kan du være ekstra glad for at du har :)

Hehe, ja, hun er ganske liten altså! Ca en tjuendedel av vekten til Roya. :P

Hun sovner de rareste plasser. På fang, på gulv, i/på armer, på nakken din hvis du ligger på magen, på/mellom sofaputer, under bord, osv osv. :) Men ja, det er vi glade for! Hun avreagerer og roer seg veldig fort i nye situasjoner, bryr seg ikke med så mye annet enn at hun blir glad for å se noen, evt. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...