Gå til innhold
Hundesonen.no

Greyhounden Nitro - nye bilder høst 2012 side 15


Djervekvinnen
 Share

Recommended Posts

Takk!

I begynnelsen syns jeg brindle var utrolig fint, og ble så glad for at Nitro var det. Nå er det blitt litt kjedelig, så nå vil jeg ha en: rød, sort, hvit, blå, flekket.... :innocent: hihi.

Vi får mye oppmerksomhet pga fargen hans. Det er faktisk ikke så ofte folk ser brindle hunder, så da blir de litt oppmerksom på det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 304
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Da har jeg mimret litt i tråden her, og tenkt på tiden som har vært. Nitro ble 10 år i desember og har blitt en skikkelig pensjonist.  Jeg trodde jeg kom til å miste han i sommer i fjor da han plutsel

Hei igjen! Nå er det på tide med noen nye bilder! De fleste er fra i høst, og nå blir det lite bilder fremover pga mørketiden. På tur til Flekkosvatnet i høst Leke litt. Nitro elsker pinner.

Noen nye bilder fra oss. Vi koser oss masse og går masse turer i skog og mark. Nitro er med overalt, om det så er fjelltur eller båttur. En fantastik hund er han (må vel være lov å skryte litt ekstra

Posted Images

Jeg syns han er kjempefin:) Men syns han er såå mye finere i virkeligheten enn på bilder. Bildene yter han ikke rettferdighet rett og slett. Fargen er vakrere i virkeligheten, musklene ses mye bedre, proporsjonene, ja hele han er bare så mye penere IRL.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns han er kjempefin:) Men syns han er såå mye finere i virkeligheten enn på bilder. Bildene yter han ikke rettferdighet rett og slett. Fargen er vakrere i virkeligheten, musklene ses mye bedre, proporsjonene, ja hele han er bare så mye penere IRL.

Tusen takk :) Jeg er helt enig med deg! Blir litt irritert over at han ikke er så fotogen, men igjen, så er det få greys jeg har sett som ser smashing ut på foto.

Jeg syns det samme om Lady. Jeg ble overrasket over hvor utrolig søt og fin hun var da jeg møtte henne, for det blir ikke det samme på bildene. (selv om hun er fin der og)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 2 months later...
  • 4 months later...

På tide med noen nye bilder av smukkasen fra nord! Han utvikler seg fortsatt i god retning eksteriør sett, men mentalt er han nok fortsatt ganske så barnslig og veldig energisk :sweat: Han er jo ganske "ung" enda, så vi satser på at han lander litt mer etterhvert. :) Han er utrolig snill og god og veldig sosial mot alle han treffer. En skikkelig gladgutt rett og slett (med litt rampete innslag). :heart: Desverre har vi møtt få andre hunder, så vet ikke hvordan han "utvikler" seg hundesosialt sett. Var på et treff før jul, og da hilste han på mange valper uten problemer, men syns det blir litt for sjeldent at vi treffer andre hunder, desverre. Skulle gjerne hatt en større omgangskrets.

Dette er tatt i jula.

des2.jpg

Disse to ble tatt igår (her er han ikke oppstillt)

nyjan28.jpg

nyjan29.jpg

nyjan4.jpg

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...