Gå til innhold
Hundesonen.no

Greyhounden Nitro - nye bilder høst 2012 side 15


Djervekvinnen
 Share

Recommended Posts

  • Svar 304
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Da har jeg mimret litt i tråden her, og tenkt på tiden som har vært. Nitro ble 10 år i desember og har blitt en skikkelig pensjonist.  Jeg trodde jeg kom til å miste han i sommer i fjor da han plutsel

Hei igjen! Nå er det på tide med noen nye bilder! De fleste er fra i høst, og nå blir det lite bilder fremover pga mørketiden. På tur til Flekkosvatnet i høst Leke litt. Nitro elsker pinner.

Noen nye bilder fra oss. Vi koser oss masse og går masse turer i skog og mark. Nitro er med overalt, om det så er fjelltur eller båttur. En fantastik hund er han (må vel være lov å skryte litt ekstra

Posted Images

ÅÅåååååh han er så fiiin! :ermm:

Og for å være litt positiv; selv om de er skikkelig strevsom i valpetiden, kan de ende opp som små vidundre i tenåringstiden. Dog skjønner jeg hva du mener :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott er han :ermm:

Orry var ikke spesielt begeistret for Norma de første månedene (han var 5 år når hun kom i hus), han kunne rett og slett ikke fordra henne... Nå er det gode venner, han liker henne og de koser seg sammen. De ligger ikke inntil hverandre og lignende, men de setter likevel pris på hverandres selskap :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

På tide med noen nye bilder. Har ikke tatt spesiellt mange egentlig. Men her et en noen utvalgte:

Jippi! Morsomt å løpe på stranda! (før beinbruddet )

n1.jpg

På tur hjem fra påskeferie. Kaldt på fjellet

n6.jpg

Hera og Nitro sov mye sammen i påskeferien. *søtt*

n5.jpg

"jeg skal vise deg hvem som biter som en krokodille!"

n2.jpg

Hmm kinakål var interessant!

n3.jpg

Nam! godt ja

n4.jpg

Han er alt for søt.. hihi Og med gipsen sin er han bare enda med hjelpesløs og søt. Han er rolig og flink, maser ikke. Det gjenstår kanskje 1 uke før vi tar den av. Vi gleder oss! Da kan vi ta igjen den tapte tiden. Er jo så godt å være ute nå som det har blitt vår! Er så langt veldig fornøyd med han! Er så deilig å ha en så sosial og glad hund! :getlost:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for kommentarer! ;)

Ja det rare er at dette skjedde kun i påskeferien da vi var på ferie hos foreldrene mine. Da delte de plass og kunne ligge halveis oppå hverandre. Akkurat som at de kom tettere sammen på en "ny" plass. Ellers her hjemme, ligger de ikke slik.

Uansett er det jo koselig å se at de faktisk kan ligge sånn sammen ;) Orry går sin vei om Norma legger seg inntil han (han kan til nød ligge 2-3 minutter), men det er framgang fra at han prøvde å drepe henne som valp ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig å se bilder av godgutten igjen :P Gleder meg til dere kan ta av gipsen.

Ellie hadde forresten brudd hun og :P Stakkars små!

Men alt blir nok bra tilslutt, og håper vi har brukt opp uflakskvota..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Tusen takk dere to! :lol:

ÅÅÅH han er nydelig :P

Men dakars, han så fryktelig tynn ut i beinet :P Mistet all muskelmasse?

God bedring med beinet til Nitro!

Ja han er nesten dobbelt så tynn på det ene beinet. Har ingen muskler der.. Skal begynne på vanntredemølle imorgen. Så håper vi at han skal bli bedre snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han var skikkelig fin! :icon_redface: Hvor høy er han nå?

Håper beinet hans blir bedre!

Takk! Jeg er usikker hvor høy han er. Har ikke målt han. Men han begynner å nærme seg Hera sin høyde. Ikke så veldig langt igjen nå. Hun er 70 cm. Men samtidig virker han endel mindre igjen, men det er fordi han er så mye spinklere enn Hera (som har blitt tjukk hehe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...