Gå til innhold
Hundesonen.no

Resultater 31. januar og 1. februar


Guest Jonna

Recommended Posts

  • Svar 173
  • Created
  • Siste svar
Bailey ble stilt ut for første gang i går i en alder av 18 mnd. Lille tullegutten til mor fikk først CK, HURRA i leiren så ble han BIR unghund og BIM i åpen og tok selvsagt CERTET :) Snakk om debut! Måtte bare skryte litt :)

Gratulerer! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bailey ble stilt ut for første gang i går i en alder av 18 mnd. Lille tullegutten til mor fikk først CK, HURRA i leiren så ble han BIR unghund og BIM i åpen og tok selvsagt CERTET :) Snakk om debut! Måtte bare skryte litt :)

Gratulerer så mye! :)

Men dere stilte vel ikke på Hellerudsletta?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sånn heeelt OT

sitter å sjekker resultater på dogweb her, og når det står 0JK KIP, hvilken teller?

Er det 0 det menes? eller hva?

HÅper noen av dere garvede utstillingsfolk kan svare på dette, jeg skjønner ikke hvordan det henger sammen.

og bare sånn for å avkrefte det er ikke mine hunder det dreier seg om :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sånn heeelt OT

sitter å sjekker resultater på dogweb her, og når det står 0JK KIP, hvilken teller?

Er det 0 det menes? eller hva?

HÅper noen av dere garvede utstillingsfolk kan svare på dette, jeg skjønner ikke hvordan det henger sammen.

og bare sånn for å avkrefte det er ikke mine hunder det dreier seg om :D

Jeg tolker det som "ikke premiert i junior klasse", kan ikke premieres: KIP.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde faktisk vært et skikkelig kult arrangement! Sosialt og spennende, og samtidig en liten inntektskilde til forumet (det er alltid nødvendig!) :D

Ja, hadde vært morro det!

En bitteliten ring for blandingshundene også da eller, bare for morro skyld? :o

Og MASSE gratulerer til alle sammen som er fornøyde, og bedre lykke neste gang til de som ikke er fornøyde(men de var det vel ikke så mange av?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må snike inn litt skryt til mamman til Kahlo jeg da. Hun ble Bir begge dagene og 2. i gruppa på lørdag. :D

Oh, er det mamma'n til Kahlo?

Jeg la merke til henne med en gang jeg så henne (jeg var ringsekretær i raseringen på søndagen), og digger måten hun viste seg på - løp som en gud og sto som om hun eide ringen. En shower som vet at hun er vakker! Og slik attitude liker jeg.

Og jeg sto faktisk og tenkte på Kahlo hele tiden under rasebedømmelsen, og prøvde å huske om hun var like stor, for jeg syntes enkelte av hannhundene virket digre. Hva er mankehøyden på riesengutter? X'en virket så liten i mitt hode sammenlignet med disse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha! Teite nikkedamen :P

:P

Ja, hadde vært morro det!

En bitteliten ring for blandingshundene også da eller, bare for morro skyld? :D

Så klart!

Må snike inn litt skryt til mamman til Kahlo jeg da. Hun ble Bir begge dagene og 2. i gruppa på lørdag. :o

Å, så moro! Satser på at vi ser Kahlo i ringen snart og da? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh, er det mamma'n til Kahlo?

Jeg la merke til henne med en gang jeg så henne (jeg var ringsekretær i raseringen på søndagen), og digger måten hun viste seg på - løp som en gud og sto som om hun eide ringen. En shower som vet at hun er vakker! Og slik attitude liker jeg.

Og jeg sto faktisk og tenkte på Kahlo hele tiden under rasebedømmelsen, og prøvde å huske om hun var like stor, for jeg syntes enkelte av hannhundene virket digre. Hva er mankehøyden på riesengutter? X'en virket så liten i mitt hode sammenlignet med disse...

Eli er en showdronning av de sjeldne, og det er det hun vinner på for hun er egentlig litt stor. Dvs hun er innenfor rasestandarden med et nødskrik. Men hadde ikke hun hatt det drivet og den attituden hun har, så hadde hun aldri vunnet så mye som hun har gjort. En helt fantastisk hund er hun :rolleyes2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh, er det mamma'n til Kahlo?

Jeg la merke til henne med en gang jeg så henne (jeg var ringsekretær i raseringen på søndagen), og digger måten hun viste seg på - løp som en gud og sto som om hun eide ringen. En shower som vet at hun er vakker! Og slik attitude liker jeg.

Og jeg sto faktisk og tenkte på Kahlo hele tiden under rasebedømmelsen, og prøvde å huske om hun var like stor, for jeg syntes enkelte av hannhundene virket digre. Hva er mankehøyden på riesengutter? X'en virket så liten i mitt hode sammenlignet med disse...

Eli er vakker - og like trivelig som hun er vakker. :icon_cry:

Kahlo er bittelita i forhold til endel av hanhundene, og mamman sin, - hun er vel såvidt over minstemålet på 60, mens maxmålet er 70. Og er nok endel hanhunder som er litt over 70 også. X'en er vel litt høyere enn Kahlo?

Å, så moro! Satser på at vi ser Kahlo i ringen snart og da? :rolleyes2:

Æh... Ikke hold pusten mens du venter. :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...