Gå til innhold
Hundesonen.no

Resultater 31. januar og 1. februar


Guest Jonna

Recommended Posts

Willersen er jo bare konge, han. Grattis til Siri og bumpebjørnen. Også grattis til Emma med fiiine resultater på unge frøkna og gammel mannen. Også grattis til Jeanette med resultater på små og stor ekorn :D

Også grattis til andre som har gjort det bra - og bedre lykke neste gang til de som ikke fikk oppfylt drømmene sine denne gang :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 173
  • Created
  • Siste svar
Tusen takk, og grattis til dere og! Hva var det jeg sa? :D Da vet du hva dere må ta neste gang :D

Hahahahah.... Vi kjenner et visst forventningspress her nå ja *ler*.

Willersen er jo bare konge, han. Grattis til Siri og bumpebjørnen.

Tusen takk for det :P. Dette har liksom gått litt over all forventning må jeg innrømme :P.

Noe sier meg at Rony Doejidins er en "ekte" Doggis dommer *ler*

Kanskje vi må invitere ham på vår egen Doggis-spesial ???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånne resultater er morsomst å fortelle selv. :D

Hvilken champion var det som fikk blå? Max?

Hvordan gikk det med cafrida-junioren som skulle debutere i helga?

Hvem ble BIM valp i dag?

Jupp, Max.

Hun ble nummer to med HP, eieren var veldig, veldig fornøyd, så det er jo bra.

Samme som i går - Sporty Future av LeeArmand.

Noe sier meg at Rony Doejidins er en "ekte" Doggis dommer *ler*

Kanskje vi må invitere ham på vår egen Doggis-spesial ???

Hehe, det tenkte jeg også! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jupp, Max.

Hun ble nummer to med HP, eieren var veldig, veldig fornøyd, så det er jo bra.

Samme som i går - Sporty Future av LeeArmand.

Oki, takk!

Du har forresten glemt å skrive at Even ble 3bhk på hjemmesiden din. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til alle som er fornøyde :D Masse flotte resultater!

Jeg fikk ikke med meg halvparten av det jeg ville få med meg, men ble vel omtrent akkurat som forventet. Bortsett fra hvor mye folk faktisk griser og roter på utstilling :D Ble i alle fall litt ekstra fór til den anorektikeren av en lommebok jeg eier for tiden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny dag vel overstått :D Gratulerer til alle jeg har glemt/ikke møtt idag!

*klippe*

Gratulerer så mye, det var moro :)

Tusen takk! Og takk for at jeg får lov til å fortelle selv, jeg er høy på lykke og vil bare ROPE DET UT!

Gratulerer så mye igjen! :D Jeg hadde veldig lyst til å rope det ut når jeg fikk meldingen, men regnet med at du ville fortelle det selv :P Fineste Evensen det...

Og som sagt; neste gang er det X'en sin tur til å knabbe CERT!

*klippe*

I dag greide Willy å oppføre seg skikkelig i grupperingen også - det var ikke hopp og sprett og bit i mutter'n som det var i går, han gikk derimot akkurat sånn som jeg liker at briarder viser seg - og det lønte seg ! Det ble 1. BIG ! I BIS-finalen var det Rony Doejidins som dømte, og her endte vi som 2. BIS ! Jeg blir faktisk nesten litt matt, jeg...

Wow, dere altså.... :D Dette er jo fantastisk! Gratulerer så mye :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oki, takk!

Du har forresten glemt å skrive at Even ble 3bhk på hjemmesiden din. :D

Ups, det druknet litt i BIS-plasseringen... :D

Takk for alle gratulasjoner, og fremdeles gratulerer til alle gode plasseringer Doggis'ene har hatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, dere altså.... :P Dette er jo fantastisk! Gratulerer så mye :D

Jeg må innrømme at jeg er noe overveldet her jeg sitter ja :). Nå synes jeg til og med guttungen ser bra ut i stående også - ut fra bildene som er tatt i dag :D.

Hadde vært morsomt med en egen Doggis-spesial, da :D

Ja, ikke sant ? Kunne vært kjempekult. Kanskje vi kunne arrangert et lite match-show eller noe - og inntektene kunne gått til drift av Doggis - premier til ulike konkurranser eller noe sånt ??

Belgerne ja... vet jo ikke om jeg skal sladre eller noe, men jeg hvisker bare litt forsiktig at Lilli fikk cert, BIR og 2. BIG i dag ! Noah debuterte med 1 JK, 2 JKK, HP :P.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må innrømme at jeg er noe overveldet her jeg sitter ja :D. Nå synes jeg til og med guttungen ser bra ut i stående også - ut fra bildene som er tatt i dag :D.

Gutten har blitt fin han! Tviler på at dere har fått så gode resultater uten grunn liksom :P

Ja, ikke sant ? Kunne vært kjempekult. Kanskje vi kunne arrangert et lite match-show eller noe - og inntektene kunne gått til drift av Doggis - premier til ulike konkurranser eller noe sånt ??

Det hadde faktisk vært et skikkelig kult arrangement! Sosialt og spennende, og samtidig en liten inntektskilde til forumet (det er alltid nødvendig!) :)

Belgerne ja... vet jo ikke om jeg skal sladre eller noe, men jeg hvisker bare litt forsiktig at Lilli fikk cert, BIR og 2. BIG i dag ! Noah debuterte med 1 JK, 2 JKK, HP :D.

Å, så gøy, grattis til BP med begge! Spesielt moro at Lillersen fikk enda et cert :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Belgerne ja... vet jo ikke om jeg skal sladre eller noe, men jeg hvisker bare litt forsiktig at Lilli fikk cert, BIR og 2. BIG i dag ! Noah debuterte med 1 JK, 2 JKK, HP :D.

Wee! Godt at noen sladrer, man holder jo på å rive av seg håret i spenning her på palmekysten!

Grattis med flotte resultater i dag også BP! Fiiine Lilli slo til igjen og kjekkeste Noah'en er jammen ikke værst han heller :D

Gratulerer til alle andre også som er fornøyde med dagen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis :D

Tusen takk :P

Lurer på om det var du som suste forbi oss på et tidspunkt, men er jammen ikke helt sikker. Holdt på å spørre, men kom liksom ikke så langt...

Oh yes, han var der, og jeg har fått meg ny yndlingsdommer... :P

*klippet*

BIS veteran, som dømmes av tidligere nevnte Rony Dodijns. For å gjøre en historie som kan bli lang og emosjonell kortere, spretter jeg konvolutten og roper ut at Even ble BIS 4 VETERAN! :D Da rant det en gledeståre, må jeg innrømme.

Ååååå, så herlig. Er det ikke bare såå gøy når våre vakre "gamle" slår til. Grattis så mye :P

Grattis med flott resultat :P. Veldig hyggelig dommer ja, jeg holder med deg i det :)

I dag greide Willy å oppføre seg skikkelig i grupperingen også - det var ikke hopp og sprett og bit i mutter'n som det var i går, han gikk derimot akkurat sånn som jeg liker at briarder viser seg - og det lønte seg ! Det ble 1. BIG ! I BIS-finalen var det Rony Doejidins som dømte, og her endte vi som 2. BIS ! Jeg blir faktisk nesten litt matt, jeg...

Takker :D

Og grattis selv til nok et flott resultat :P

Jihaaa, klart vi liker R.D. :P

Med tanke på at han satte BIR-hunden hos oss til BIS-3 er jeg jo riiiiimelig fornøyd med å ha fått BIM da... ;)

Grattis også til B.P. :P Så jo at du bar rundt på denne nasjonalfargete rosetten, hehe, men er jammen ikke sikker på om jeg i befippelsen husket på å gratulere...Jeg mener, jeg var jo "stolt" over i det hele tatt å ha skjønt at det var deg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye til alle doggis-stjerner! Det er jo jammen meg en del her :D

Noen som vet om jeg kan klare å finne ut av hvordan det gikk i portisringen begge dager? Hørte rykter om dårlige resultater på lørdagen i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe sier meg at Rony Doejidins er en "ekte" Doggis dommer *ler*

haha, han er sikkert en av gjestene som alltid leser trådene her inne og beundrer alle de flotte hundene :D

Grattis til alle med flotte resultater! Spes. Emma med Even - morsomt at de gamle slår til :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blaze ble 1-1. CK 1.BTK. Noe som var helt greit da hun ble stilt som nakenhund i dag og dommeren måtte riste pels at hånden etter å ha kjent på overlinjen hennes *ler*

Bitch in very good prop. Very nice head. Good ears and eyes. Good teeth, legs and feet.

Nice topline and hind quarters. Good movment.

Grattis med Bim og fine kritikker!

Og vet du, han ga cert til begge "mine" også og de endte som 2BH og 1BT/BIM :D

FOR en hyggelig dommer ja :P

Og så fikk jeg også hilst på mini-yodler'n, og satt "ansikt" på Belgerpia med påfølgende hyggelig prat.

Morro med utstilling dere :D

Var såå hyggelig å hilse på deg og de vakre skapningene dine igjen (Og hyggelig at du turte å hilse på mini-yodler'n :P ) Gratulerer med flotte resultater!

Nadia (storpuddel) var på sitt første valpeshow i går og ble 4BIG i gruppen 6-9mnd. Er ganske fornøyd jeg, med tanke på at dette var første gangen hun ble stilt og første gangen jeg noensinne har stilt ut en hund:)

Jeg så dere- vakker skapning du har! Grattis :P

Må jo legge ved kritikken da. Skriveren kom bort til meg med den og lurte på om jeg hadde lest den, for maken til kritikk hadde hun aldri hørt :P

Det sto som følger:

"Very impressive champion. Nice illustration for the standard. Perfect movement."

Om det stemmer er en annen sak, men moro var det jo. Dommeren kom bort til meg etterpå og lurte på om jeg likte kritikken ;)

Sånne kritikker liker man vel ikke ? ;) Grattis igjen- kjempegøy! Jeg fikk som du så tatt noen bilder av deg i grupperingen. Skal sendedem til deg i original når jeg får lastet inn, så kan du legge ut de du vil :P

Oh yes, han var der, og jeg har fått meg ny yndlingsdommer... :)

Jada, i dag var dagen jeg hadde gruet meg til, vi skulle stille for Gert Christensen. Først sa Belgerpia at han foretrakk små hunder (kan du godt si FØR påmeldingsfristen går ut ved et annet tilfelle altså, så jeg slipper å melde på kjemper for pygméforetrekkere... <_< :D ), og i går fikk jeg høre at han hadde vært superstreng (men rettferdig) og brukt hele skalaen.

*klippklipp*

BIS veteran, som dømmes av tidligere nevnte Rony Dodijns. For å gjøre en historie som kan bli lang og emosjonell kortere, spretter jeg konvolutten og roper ut at Even ble BIS 4 VETERAN! :P Da rant det en gledeståre, må jeg innrømme.

Gratulerer til mange gode resultat i dag! Bedre lykke neste gang til de som hadde håpet på andre farger på sløyfene.

SÅÅÅÅ gøy! Gartulerer så mye! Even er virkelig i flott kondisjon for alderen! Stod og så på dere (men fikk ikke tatt bilder da jeg ammet mini yodler'n ...)

Han derre Gert likte forsovet mine voffser også, men han syntes at Luna var ALTFOR liten, så dette med å like små hunder kjøper jeg ikke helt..

I dag greide Willy å oppføre seg skikkelig i grupperingen også - det var ikke hopp og sprett og bit i mutter'n som det var i går, han gikk derimot akkurat sånn som jeg liker at briarder viser seg - og det lønte seg ! Det ble 1. BIG ! I BIS-finalen var det Rony Doejidins som dømte, og her endte vi som 2. BIS ! Jeg blir faktisk nesten litt matt, jeg...

Han gikk så fint atte! Du skal også få noen bilder når jeg bare får lastet dem inn.... BIS2 i den konkurransen skal man VIRKELIG ikke kimse av! Mopsen som ble BIS har nå intet mindre enn 4 BEST IN SHOW på rad!

Hos oss gikk det ganske så greit. Stilte også for Gert C. Dennis ble BIR, og Mille 2btk med ck. Han jobbet LEEENGE med å kåre den beste tispa, tror sjelden jeg har løpt så mye rundt, men her trakk vi altså det korteste strået. Det var nå alikevel greit, siden hun ikke trenger certet, og Dennis ble BIR. Lille Luna fikk blått i dag- eneste grunn var at hun var for liten, ellers fikk hun en strålende kritikk. Egentlig er hun bare 1 cm under idealet, men hun ser så mye mindre ut, vesle jinta.

I gruppa ble vi i dag BIG-3 med Dennis. Sa jeg ikke at vi skulle komme sterkere tilbake i dag? :P

Mer bilder og slikt senere. Nu er det mat-tid etter en laaaang dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så utrolig mye til alle sammen, og igjen Siri, grattis, Willy er virkelig bare nydelig!

Stilte min egen lille Papillon valp-klump til BIR, veldig fornøyd med det! :D

Det var min oppdretter som vant i Portis ringen, og det var med hunden Another Story Let The Game Begin, fikk BIR og cert:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med Bim og fine kritikker!

Liten skrivleif der ser jeg. Blaze ble 2.BTK.

Hos oss gikk det ganske så greit. Stilte også for Gert C. Dennis ble BIR, og Mille 2btk med ck. Han jobbet LEEENGE med å kåre den beste tispa, tror sjelden jeg har løpt så mye rundt, men her trakk vi altså det korteste strået. Det var nå alikevel greit, siden hun ikke trenger certet, og Dennis ble BIR. Lille Luna fikk blått i dag- eneste grunn var at hun var for liten, ellers fikk hun en strålende kritikk. Egentlig er hun bare 1 cm under idealet, men hun ser så mye mindre ut, vesle jinta.

I gruppa ble vi i dag BIG-3 med Dennis. Sa jeg ikke at vi skulle komme sterkere tilbake i dag? :D

Mer bilder og slikt senere. Nu er det mat-tid etter en laaaang dag.

Grattis!

Sto å tittet litt på dere og vurderete hilse på, men det var liksom midt i dømmingen så da turde jeg ikke gå bort. :D (Vet bare at jeg selv blir litt rar når jeg skal inn i ringen). Siden så jeg deg ikke.

Forresten kan jeg fortelle at Caroline er lykkelig over at Talli fikk 1-1 i dag og ikke CK. Hun fikk prøve løpe med både Blaze og Talli i dag, i tilfelle begge fikk CK. Altså løpingen gikk greit. men ikke F*** om dem ville stå i ro for henne. Blaze var værst og begynnte å rulle seg på gulvet. *bad ass dogs* :rolleyes::P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...