Gå til innhold
Hundesonen.no

Resultater 31. januar og 1. februar


Guest Jonna

Recommended Posts

Jeg er vel førstemann hjemme :icon_clapping:

Gikk bra for Talli i dag.

Cert og BIM, 3 stk AK møtte opp.

Fem bitch, would prefer more bone and subst. Corr prop. Very good type, head p??.

Nice paralell lines. Typ angulation. Topline can be firmer and more leveld. Exl coat cond and color.

Movments can develup. More drive and power.

bilde.jpg

NV07 Nuch (Ny i dag) Wingdari Digger X-mas & Deepeyes Talia al Ghul I

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 173
  • Created
  • Siste svar

Og jeg har fått resultat på telefonen - ImageCopy Dancing Engine, Lilli, har blitt BIR i dag :icon_clapping:

Og da antar jeg hun har fått cert'et også, selv om ikke Belgerpia sa noe om det istad.. (Ikke gidder hun å ta telefonen nå heller, dumme dama <_< )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha - Jammen meg vant ikke lilletøtta gruppa også! Da venter vi spent på resultatene fra BIS-finalen, og krysser fingrene for at også BIS-dommeren skal se hva for slags usedvanlig lekker liten belgersak Lilli'en er :icon_clapping:

(Jah, jeg har lov å skryte sånn, hun er Dinadatter, for tenk! :whistle: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha - Jammen meg vant ikke lilletøtta gruppa også! Da venter vi spent på resultatene fra BIS-finalen, og krysser fingrene for at også BIS-dommeren skal se hva for slags usedvanlig lekker liten belgersak Lilli'en er :icon_clapping:

(Jah, jeg har lov å skryte sånn, hun er Dinadatter, for tenk! :whistle: )

Oioioi! Så spennende :hyper:

Har ikke hørt noe om Willy i gruppen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oioioi! Så spennende :whistle:

Har ikke hørt noe om Willy i gruppen?

Veldig spennende! Og ja, jeg har hørt om Willy, men Siri vil kanskje fortelle det selv? hehe :icon_clapping:

Gratulerer, forresten.. Cert og BIM er bra! Fine Tallibanekornet :hyper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siri ble ikke sur i akkurat nå tråden om resultatet på Follo. Vi kan spille overrasket når hun kommer .... :closedeyes:

Helt enig - ikke nysgjerrig nei :icon_clapping:

Da skal jeg mumle det sånn veldig lavt igjen: Willy ble 3.BIS han :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er vel førstemann hjemme :whistle:

Gikk bra for Talli i dag.

Cert og BIM, 3 stk AK møtte opp.

Grattis :hyper:

haha - Jammen meg vant ikke lilletøtta gruppa også! Da venter vi spent på resultatene fra BIS-finalen, og krysser fingrene for at også BIS-dommeren skal se hva for slags usedvanlig lekker liten belgersak Lilli'en er :icon_clapping:

(Jah, jeg har lov å skryte sånn, hun er Dinadatter, for tenk! :lol: )

Selvfølgelig må dommer'n se det :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Phuh, da har jeg akkurat kommet inn døra.

26 påmeldte bernere, altså en relativt moderat liten utstilling for oss. Men en får ikke noe gratis, og dommeren var streng og pirkete. segrlig med de unge, hun forventet både at de oppførte seg som utstillingshunder og var godt utviklet. Jeg stilte for eksempel en baby på ti måneder, og hun hadde lite sans for at han ikke holdt hodet helt i ro under tannvisning og ikke orket å stå i tre minutter men måtte tøyse litt. Og det synes jeg er litt hardt overfor så unge hunder. Men, men, dommeren dømmer.

Når det er sagt, så er jeg veldig fornøyd med egne hunder i dag.

Even vant veteran (i stor konkurranse med seg selv) og fikk HP. Tispecertet gikk til en veteran, så hun slo oss logisk nok i beste veteran.

X'en vant junior med CK, og ble fjerde beste tispe. Vår femte BTK-plassering, hver gang som nummer 4. Er vi dømt til å stå i feil ende? Det var i hvert litt deilig å stå to plasser bak cert'et, og ikke rett bak. Den sure "nesten"-plassen...

I morgen skal vi i ringen for en dommer som i dag øste ut med gult og blått til nuffene, så vi er forberedt på det meste. Han hadde visst dømt veldig hardt, men rettferdig.

Ja, også avsluttet jeg dagen med tre timer som ringsekretær, siden de manglet det i en ring. Så da tjente jeg faktisk et par tiere mer enn jeg betalte i påmeldingsavgifter! Hadde jeg ikke kjøpt rosettene, hadde jeg jo gått i pluss! :icon_clapping:

Gratulerer til alle andre med gode resultat!

Edit: Telte feil gitt, det var hennes femte og ikke fjerde BTK-plassering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis til Siri og Willy, samt Jeanette & Talli og vakre Lilli (og alle andre som er fornøyde!)

Takk også til Siri for et lite fotokurs (som takk skal du få et BIG-1 bilde av dere når jeg bare får lastat inn bildene)

Caroline for koselig prat og dikkedarier med Mini-Yodel (har deg på film)

Labbis for samtalene (nå har jeg også Labbis bilder! *Ond latter*)

Ogsa snakket jeg litt med EMma igjen, og.... hm.... flere?

AV våre resultater kan jeg referere at Dennis ble BIR med FLOTT kritikk (må gjengi den tror jeg, men da må jeg til bilen for å hente, og nå er jeg SULTEN- Men det er mini'n også, så da får jeg vente)

Mille-bille ble 2 beste tispe (med CK selvsagt)

Ingen gruppe-plassering denne gangen. Får ta det i morgen :icon_clapping:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Phuh, da har jeg akkurat kommet inn døra.

26 påmeldte bernere, altså en relativt moderat liten utstilling for oss. Men en får ikke noe gratis, og dommeren var streng og pirkete. segrlig med de unge, hun forventet både at de oppførte seg som utstillingshunder og var godt utviklet. Jeg stilte for eksempel en baby på ti måneder, og hun hadde lite sans for at han ikke holdt hodet helt i ro under tannvisning og ikke orket å stå i tre minutter men måtte tøyse litt. Og det synes jeg er litt hardt overfor så unge hunder. Men, men, dommeren dømmer.

Guuuud, kjente jeg brått ble bekymret her. :whistle: Hvem var dommeren deres i dag?

Grattis til Siri og Willy, samt Jeanette & Talli og vakre Lilli (og alle andre som er fornøyde!)

Takker :hyper:

AV våre resultater kan jeg referere at Dennis ble BIR med FLOTT kritikk (må gjengi den tror jeg, men da må jeg til bilen for å hente, og nå er jeg SULTEN- Men det er mini'n også, så da får jeg vente)

Mille-bille ble 2 beste tispe (med CK selvsagt)

Ingen gruppe-plassering denne gangen. Får ta det i morgen :icon_clapping:

Grattis!

... tar hel dag på utstilling i morgen vi. Men noen fikk jeg nå pratet med i dag før jeg stakk ut på ski. Kjenner at jeg har lyst til å være "useriøs" i morgen og ikke komme pent kledd da også, ettersom jeg egentlig ikke har noen hund å vinne med når den tispen med masse pels og voksen kommer å konkurrer mot oss i morgen :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...