Gå til innhold
Hundesonen.no

Hera har blitt undersøkt


Recommended Posts

Igår var jeg hos legen og fikk undersøkt Heras nakke. Jeg viste dem en film jeg har filmet når Hera hadde anfallet sitt. Og de kom frem til at ho mest sannsynlig har epilepsi. Det finnes mange grader av det, noen hunder blir bare forvirret et øyeblikk, mens andre ligger å rister på gulvet. De sa at hun kunne bli verre med tiden, men ikke sikkert. Jeg håper ikke det. Syns det er ille nok som det er nå. Hmm.. vet ikke helt hva jeg skal føle jeg. Jeg håper bare det ikke bli værre. For i den siste måneden har hun hatt 10 anfall, og det er ganske mye mer enn før. VI får nesten bare ta tiden til hjelp og følge med utviklingen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som kan gjøres er å medisinere for å dempe anfallene. Men jeg føler ikke det trengs nå fordi hun ikke virker noe nedsatt under anfallene og at de ikke er så kraftige. (dessuten sa ikke dyrlegen noe om det) De sa ingenting om hva som kunne utløse det. Er vel sånn med mennesker, at det bare skjer plutselig.. Jeg blir nok å studere litt mer om dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, så trist. :P

Ei venninne hadde en hund med Epilepsi, men han hadde det ikke mer enn 2 ganger i året eller noe da så det var ingen hensikt i å medisinere.

Håper det ikke blir verre enn det er da.

Og håper det går bra med deg. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff då :P håper det ikke blir verre, dakar liten :P

naboen tilmin mor og de har hund som går på medisiner for det og gud hjelpe meg hvor den har lagt på seg etter at han begynte på medisinene, før var han slank og fin men nå har han begynnt å blir feit for å være helt ærlig :? . nei huff jeg misunner verken dyr eller mennesker som har denne sykdommen :P:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...