Gå til innhold
Hundesonen.no

Møtetrening og sosialisering


Recommended Posts

Blaaahblahblahblbblaaaaah! :)

:P til dere begge! Til ALLE fakisk! Baaah...

Lurer på om jeg skal dra hjem etter pliktløpet i morgen da, innom lege for å ta ny crp-sjekk. Men spørs om det er særlig populært om jeg isteden drar for å trene hund.... :P Dessuten er jeg ikke ferdig så tidlig som 12 uansett da.... *sukke*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom på, Tom har jo kjøpt traktor, kanskje Toiwo og jeg kan ta den oppover.. ? :ahappy:

Her har det kommet ca 25 cm med snø de siste 2-3 timene - og det snør enda. I følge traktorbrøytefresemannen skulle det komme enda mer i natt. En halv dags arbeid bare å få frem bilen <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd dere ikke kom idag, Charlott! Dette var super trening for dyra.

Det ble Mari og Frigg, "Onkel Hanne" og Enzo, Hanne med Icek og Aida, og meg med Bridie. Vi gikk i sentrum først. Passeringstrening, møtetrening osv. Før vi stoppet på torget utenfor Bondlid for å trene lydighet. fri ved fot, fellesdekk osv. Så avsluttet vi med å møte skoleungene som var ferdig på skolen.

Flott dag! :icon_confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd dere ikke kom idag, Charlott! Dette var super trening for dyra.

Det ble Mari og Frigg, "Onkel Hanne" og Enzo, Hanne med Icek og Aida, og meg med Bridie. Vi gikk i sentrum først. Passeringstrening, møtetrening osv. Før vi stoppet på torget utenfor Bondlid for å trene lydighet. fri ved fot, fellesdekk osv. Så avsluttet vi med å møte skoleungene som var ferdig på skolen.

Flott dag! :icon_confused:

Ja, gni det inn........ :icon_confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:icon_confused: Jeg antok det at den som ikke visste det, ikke kom til å komme på trening heller jeg.... Men det ligger i Nordre Land, ca 4,5 (?) mil fra Gjøvik :icon_confused:

Sier meg fortsatt liiite. :icon_redface: Greia var egentlig at nå som jeg flytter nærmere, så prøvde jeg å orientere meg litt her, kanskje jeg kunne vært med på trening en gang om ikke det er evig langt, ikkesaaaant! Det burde du skjønt! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier meg fortsatt liiite. :icon_confused: Greia var egentlig at nå som jeg flytter nærmere, så prøvde jeg å orientere meg litt her, kanskje jeg kunne vært med på trening en gang om ikke det er evig langt, ikkesaaaant! Det burde du skjønt! :icon_confused:

:icon_redface: Hvor flytter du sa du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...