Gå til innhold
Hundesonen.no

Jeg vil se...


Tuskelusken

Recommended Posts

Mnjææ.. Litt vanskelig å se ut i fra ett bilde, men ser ut som om han kunne vært litt bedre innunder seg bak, og kommet litt bedre over ryggen, og dermed fått nesa litt med ned og frem og ikke vært bak loddplan... Men...:Godkjent...under tvil.. :lol:

Nå er jo dette et bilde fra andre enden av ridebanen, litt på skrå. Han kunne nok gått litt bedre ja, men han hadde fort for å dette littegrann ut i piaffen. :P Nå veit jeg ikke åssen han er per i dag, da. :P Jeg hadde bedre bilder av ham, men hvor de er blitt av, er et mysterie. Men han jobber jo veldig løsgjort og korrekt for sitt nivå! *ro* (også vet jeg ikke om du ser at han går innoverstilt på det bildet? det er derfor han ser ut som nesa er så langt bak)

Wehee!

Da vil jeg se en hest som JOBBER, type trekker tømmer, eller pløyer, eller harver, hypper poteter, kjører såmaskin eller kjører høylass. Noe sånt. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 175
  • Created
  • Siste svar
Bilde tatt fra pause, men er det ok? hehe...

Om godkjent vil jeg se... hm... føll!

post-4874-1233148864_thumb.jpg

Her er et føll som beitet sammen moren sin utenfor hytta mi, måtte bare ha et bilde av skjønne babyen.

Hvis godkjent, vil jeg se et bilde av en feltrittshest, in action!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løsgjort? :P

Jah, rimelig løsgjort der vel?. Er en relativt okei hest det der da, i akademisk ridekunst. :) Og trav, forsåvidt (edit: og bra fungerende barfothest, ikke minst.)

Edit 2: Kjempefint bilde av høylasset! :) Nydelig fjording. Ligna litt på Almitra, den vi hadde på skolen jeg gikk på. Og føllet var kjempesøtt! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jah, rimelig løsgjort der vel?. Er en relativt okei hest det der da, i akademisk ridekunst. :) Og trav, forsåvidt (edit: og bra fungerende barfothest, ikke minst.)

Edit 2: Kjempefint bilde av høylasset! :) Nydelig fjording. Ligna litt på Almitra, den vi hadde på skolen jeg gikk på. Og føllet var kjempesøtt! :P

Jeg lurte på hva det var..? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

godkjent^^ han var da så staselig atte^^

Ja han var virkelig litt av en type..! 150 på manken, skikkelig ponni... :lol: Men flott, relativt flink trav/dressur/sprang/tur-pånni var han, det skal han ha..! :hyper: R.I.P. Pjuskelure :icon_clapping:

Forøvrig gleder jeg meg til å se ett skikkelig mislykket spraaaang :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden det har kommet opp to ønsker svarer jeg på begge, jeg :icon_clapping:

DSC_0019-1.jpg

Liten og stor, norlandshest på rundt 1.30(?) og nordens største hest =)

DSC_0314.jpg

Misslykket sprang, hadde visst en bilderekke jeg :whistle: Er en hest på bare 4 år, bilde tatt på oppvarming på stevne.

DSC_0315.jpg

DSC_0316.jpg

Nytt ønske er... bilde fra stevne :hyper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...