Gå til innhold
Hundesonen.no

Jeg vil se...


Tuskelusken

Recommended Posts

  • Svar 175
  • Created
  • Siste svar

Dette er noen hester fra en rideleir jeg var på. Den hvite og den røde hesten var IKKE venner. De sto å krangla ved gjerdet hele tiden og når vi rei tur måtte de som rei de holde seg unna hverandre.

25tdngg.jpg

Jeg vil se en hest som gjesper eller viser tunge/tenner på en annen måte. :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IMG_8240.jpg

Herregud å den hesten var lik min gamle eks traver! Jeg måtte se på bilde av ho for å være sikker! Manglet bare en hvit prikk på nesa! He he, trodde min Bijou var den eneste som gjorde slik med tunga! Gjør han/hun det når hun har drukket vann og eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil se en hest som jobber løsgjort og korrekt under rytter.. (og jeg er streng:P)

Nå vet jeg ikke om du synes det er et godt nok bilde til å få noe ut av, men det var det bildet han gikk best på, selv om det ikke var det beste bildet. :lol: Filmen hadde vært bedre, menmen.. :P :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vet jeg ikke om du synes det er et godt nok bilde til å få noe ut av, men det var det bildet han gikk best på, selv om det ikke var det beste bildet. :lol: Filmen hadde vært bedre, menmen.. :P :P

Mnjææ.. Litt vanskelig å se ut i fra ett bilde, men ser ut som om han kunne vært litt bedre innunder seg bak, og kommet litt bedre over ryggen, og dermed fått nesa litt med ned og frem og ikke vært bak loddplan... Men...:Godkjent...under tvil.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...