Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK, Bø i Telemark. Hvem skal?


Scarlet

Recommended Posts

  • Svar 308
  • Created
  • Siste svar
Noen som har lyst til å stille en snill, men lite ringtrent belgergutt?

Reisefølget mitt kunne visst hjelpe til her, lurt å spørre henne først kanskje. :D

Jeg kommer oppover, og stiller kanskje Extra :closedeyes:

Oversatt:

Marthe kommer oppover, og hun SKAL stille Extra. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, såpass ja :) Var dette i en lydighetsring eller utstillingsring?

Det er jo ikke lov å trene i LP-ring i følge reglene (vet ikke hvordan det er med utstilling, men folk trener i handling i tomme utstillingsringer hele tiden), men dersom det er siste dag og all bedømmelse er ferdig så ser jeg virkelig ikke problemet.

Jeg hadde tenkt å spørre LP-dommeren etter ferdig bedømmelse på søndag om jeg får lov til å trene i ringen for sikkerhetsskyld. Hvis jeg spør pent kan jeg jo umulig få nei :)

I følge denne dommeren jeg pratet med så gjalt det da alle ringer. Men det kan jo rett og slett være det var en dårlig dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest lijenta

Angående overnatting så er det bø campingplass, beverøya campingplass, bø hotell, http://www.mitt.no/solheim/ ,http://rlb.no/overnatting/kommune/0821 , her er det noen overnattingsplasser.

Jeg vet ikke om hvem som tilater å ha med hund, utenom at jeg vil tro at Bø camping gjør det siden dem er nermest til hallen, jeg vet at bø hotell har gjort det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bodde på Beverøya camping i fjor, og der var det veldig fint :P . Det tar vel ca. 10 min. å kjøre til hallen derfra, om jeg ikke tar helt feil. Vet ikke om de har noe ledig, da.

Takk for tips, vi har booket oss en hytte der nå. :)

Jeg likte oversettelsen MYE bedre :)

Ja, ikke sant? Det er bare å utøve litt press på Marthe, så vi får henne til å stille prinsessa si. :P Det kan hende jeg har klart å overtale henne til at vi stiller for hverandre, har henne iallefall litt på gli. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderer det sterkt! Men er usikker.

jo jo jo jo!!!

I fjor ble jeg faktisk jaget når jeg reiste opp for å bare trene i hallen. Jeg trente i en ring som ikke var i bruk, så ikke sats på det liksom...

Jeg kommer, antagelivis, til å stille Talli (og kanskje Blaze bare for morro)

Bare sånn tillegg: Det er vel slik at om hund nr.1 får Cacib og er Int.uch men ikke godkjent enda, da får nr.2 overført det til seg?

Jeg håper det er i orden at jeg kan få tafse litt på hundene dine? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper det er i orden at jeg kan få tafse litt på hundene dine? :)

Still deg i kø! :)

Dem vil helt sikkert tafse på dere også :rolleyes: Og jeg er sikkert drittlei av at dem flyr etter alle folk iløpet av dagen og selger dem billig *alle dere er mine venner* er teorien dems..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dem vil helt sikkert tafse på dere også :rolleyes: Og jeg er sikkert drittlei av at dem flyr etter alle folk iløpet av dagen og selger dem billig *alle dere er mine venner* er teorien dems..

Fint, da kan vi byttelåne! Cane er sånn at han vil bare at mammaen hans skal kose masse med han også driter han fullstendig i det meste av andre folk. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal gå LP2 og stille i unghundklassen med Yippie, tror jeg (har meldt på). Kommer hjem dagen før stevnet, så det blir ikke så mye trening da... og hun glemmer veldig mye mellom hver gang jeg er hjemme! Men jeg gjør det bare for moroskyld uansett :)

Amira skal gå LP elite

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er begge jentene påmeldt.

Blaze i Champ

Og Talli en siste gang i Åpen unghundkl. Vurderte Åpen klasse, men fant ut at jeg syns hun er litt dårlig i massen for alderen, så vi "vinner" nok mer på å være unghund.

Vi skal faktisk i samme ring som belgerene så jeg håper noen kan hjelpe meg når jeg skal i ringen med begge? Samme dommeren er også gruppe dommer.

Så håper jeg noen andre i området er så "gærn" at dem reiser opp lørdag morgen slik at jeg har noen å slå følge med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har veldig lyst til å reise opp bare for å titte og at Turbo skal bli vant til hall, event. trene litt om det blir mulig :) Men det avhenger om venninnen min får lappen på tirsdag og hvordan været/føret er. Har ikke tenkt å utsette hverken hunder eller mennesker for en fersk sjåfør om det er stygt føre ;)

Reiser isåfall bare opp og ned igjen og da mest trolig på lørdagen :) Eller, hvilken dag går boxer og dalmatiner? Har en følelse av at det er søndag, så da kanskje det blir søndag :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...