Gå til innhold
Hundesonen.no

Vi som liker blekk!


Coco
 Share

Recommended Posts

Takk! Gøy å høre at andre liker den også! Jeg var litt usikker første gangen jeg så skissen, for jeg ba bare om en kassett, vannfargene og teksten, og kaaanskje en hodeskalle om hun klarte å få det med uten at det ble rotete. Og så fikk jeg sååå mye mere detaljer :D Hun er helt rå på linjer og geometri, så det var gøy at hun la inn det i tatoveringen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Da er jeg ferdig og fysj det var vondt på slutten. Tårene bare rant og heldigvis kom min snille stedatter til unnsetting og fant frem bedøvels spray til meg. Det tok ca 4 timer og nå er jeg sliten git

Herreeeeeeee! Har glemt å poste den her! Sorry! JEG ELSKER DEN! Verdt turen, pengene, ventinga, alt! Verdens flotteste folk på studioet, og verdens fineste tatovering!

Da er jeg offisielt ferdig med sleeven! Her er bilde tatt rett etter hun var ferdig, og som dere ser så tatoverte hun ved underarmen min  Er grisefornøyd!   Edit: allons-y er skrevet i @ingv

Posted Images

Guest Jonna

Da er prosjektet mitt ferdig, det har vel blitt 10-11 effektive timer totalt.

Var også på Attitude, men hos Jovica der (har en fra Linda fra før faktisk)

Dårlig bilde, men så er den "nymalt" gleder meg til om 2-3 mnd når jeg vet alt er ferdig grodd og satt seg.

11392960_10155611183410072_3933163387454

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

Vakkert! :D Grattis med å være ferdig! Ryggen er et ******* å tatovere, syns jeg i alle fall. :lol:

Siste halvtimen i går var ett rent *******. Jeg trodde faktisk jeg skulle dø.. Smerteterskelen min var nådd og jeg klarte holde meg litt til. Også han bare "15 minutts more and we are done". Han viste nok hvor lenge det var igjen, for det var 30 min. Og tror han sa sorry ganske mange ganger og holdt meg fast faktisk med den andre hånden :lol: Jeg mistet helt kontrollen på kroppen min og beina begynte riste. Hadde jeg vist dette så hadde jeg bare tatt 2 timer og kommet en gang til om 14 dager eller noe :lol: Har lært at jeg mister kontrollen etter 2-2,5 time når det er på de veldig vonde stedene. Da nytter ikke noe som distraksjon overhode.

Neste gang skal jeg ha ett sted som ikke er vondt :lol: Var en der første gangen når jeg satt i 5 timer som satt i nabostolen og tok sin første på armen. Også ler han og sier noe om at jeg hadde litt problemer og måtte pause, spise og drikke ganske ofte for å komme meg igjennom det. Også kom det bare brutalt fra han som holdt på "You know nothing!" :lol: (jupp helt Game Of thrones stil kommentar :lol: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

Så fin! Lyst til å dele hvorfor du har det du har? Alltid så spennende å høre bakgrunnen synes jeg :)

Akkurat nå er det faktisk litt for personlig, så jeg tar den enkleste versjonen: jeg liker skau og høst. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ææææ! Jeg har bestilt time den 11.! Grugleder meg skikkelig! :| Har hatt lyst på tatovering i noen år nå, men det har liksom ikke passet helt, både mtp penger og at jeg er vinglepetter :P Gleder meg veldig, men blir alltid så usikker! Får skikkelig kalde føtter kjenner jeg, :|

Jeg elsker akvarell, geometrisk og veldig enkle, "simple" tatoveringer. Har veldig lyst på noe mer en gang, men for øyeblikket skal jeg ha en veldig simpel tatovering på innsiden av håndleddet (den er ikke oppbrukt liksom). Men tror det skal bli bra!

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Siste halvtimen i går var ett rent *******. Jeg trodde faktisk jeg skulle dø..

Du har tatovering akkurat på samme sted som jeg har lyst til å ta, sjøl om min ikke kommer til å gå så langt nedover ryggen, og jeg må si jeg ikke akkurat føler motet stige når jeg leser beskrivelsen din, ass. :lol: Skal se jeg ender opp med en liten mark øverst på skulderen, for etter det blei terskelen nådd. :P

Jeg har time nå kl 11! Og jeg gruuuuuuer meg!

Lykke til! :cheer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

Du har tatovering akkurat på samme sted som jeg har lyst til å ta, sjøl om min ikke kommer til å gå så langt nedover ryggen, og jeg må si jeg ikke akkurat føler motet stige når jeg leser beskrivelsen din, ass. :lol: Skal se jeg ender opp med en liten mark øverst på skulderen, for etter det blei terskelen nådd. :P

Lykke til! :cheer:

Øverst på skulderen er barneskirenn. Det er bare litt pjusking :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk overraskende greit! Gjorde ganske vondt sånn akkurat over senene og pulsåren, helt der nede ved håndleddet, men det var levelig. :) Får lov til å ta av bandasjen/plasteret i morgen, så skal legge ut bilde da. Jeg er kjempefornøyd i hvert fall :D

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har tatovering akkurat på samme sted som jeg har lyst til å ta, sjøl om min ikke kommer til å gå så langt nedover ryggen, og jeg må si jeg ikke akkurat føler motet stige når jeg leser beskrivelsen din, ass. :lol: Skal se jeg ender opp med en liten mark øverst på skulderen, for etter det blei terskelen nådd. :P

Haha, jeg var faktisk helt sjokkert over hvor vond ryggen var å tatovere. Hadde fra før half sleeve fra håndledd til albuen, og da satt jeg 7 timers session uten noen som helst problemer, syns ikke det var i kategorien vondt en gang. Så jeg gikk liksom inn på ryggtimen med godt mot. :lol: Men å sitte de 3 timene den på ryggen tok... :| var sånn vondt at man blir kvalm og ikke klarer å snakke... Hadde faktisk ikke gjort det igjen. Men elsker den tatoveringen da, så veldig glad jeg har gjort det. :D

Så moralen er, kjør på :sleep::D Ikke noe å grue seg til :innocent::lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har så og si bestemt meg for min første tattoo... Har lenge tenkt og vurdert hva jeg skal ta, men har liksom ikke klart å finne et motiv som passer seg, men så en dag kom jeg på telefondoodlsene til mamma. Hun pleide å sitte å tegne mens hun snakket i telefonen, og noen av tegningene ble tilslutt rimelig gjennomførte og pene.

Motivet jeg vil ha er sommerfuglen i dette bildet, blir nok noe endret ifht symmetri og sånn, men det blir jeg å diskutere med eventuell tattovør. Det skal jo også være et slags kunstverk fra tattovørens side også, ikke bare en kliss lik minnetattoo av mamma sitt kunstverk. :P
11206086_10155446807140361_2563437532660

Ellers skal stilen være ala vannfarge, litt usikker på om jeg vil ha slike linjer som dette:
(Første det er bilde av) http://www.skullspiration.com/watercolor-skull-tattoos-britta-christiansen/

Eller om sommerfuglen skal være i sorte linjer med vannfarge i/bak ala dette:
Amazing-Hummingbird-Watercolor-Tattoo.jp

Fargene jeg vil ha er blått, lilla, rosa og lignende.
Usikker på om jeg vil ha noe tekst eller noe, tiden får vise om jeg finner noe som passer. Tekst kan jo alltids legges på senere.


Noen som har tips til tattovører i norge, eller innenfor en grei nok avstand/eventuelt på en bra plass å feriere? :P Jeg er villig til å reise relativt langt og vente en stund på å få en god tattoo. :) Følger med på Asin på facebook, men er litt usikker på om hun har den stilen jeg er ute etter.

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...