Gå til innhold
Hundesonen.no

Min nydelige Nikko


Lappe_Embla
 Share

Recommended Posts

nikko.jpg

DOGGY GARDENS STARDUST NIKKO

Født: September 1992

Død: 13. Januar 2004

Nikko var en fin liten hund som jeg fikk i en alder av 4 år. Vi ble fort følgesvenner, og vi hadde mange flotte år sammen. Nikko kom fra Notodden, men han var omplasseringshund og vi var den fjerde familien som hadde han etter 7 måneder, mye av det han hadde opplevd tror vi må ha vært mishandling, han var svært nervøs og engstelig når han kom til oss, selv spedbarn så han på som en trussel. Men etter mye jobbing ble han til en super familiehund som vi alle savner den dag i dag.

Jeg husker den siste dagen, da jeg og mamma dro til besteforeldrene mine der Nikko var. Nikko hadde vært syk i to uker, men det stoppet han ikke fra å hilse oss hjertelig velkommen med hopp og sprett, og leking med yndlingspipedokka si. Vi merka ikke noe til hvor dårlig han var, selv om han ikke hadde fått gjort fra seg på de to ukene ble han fortsatt fornærmet når mamma ikke ga han en julekake.

Mamma klarte ikke la være denne dagen, så han fikk, og gjett om han kosa seg.

Så dro vi, Nikko elsket å kjøre bil, men når vi kom inn på parkeringsplassen til dyrlegen ble han skeptisk. Jeg husker jeg måtte dra han inn døra.

Dyrlegen tok undersøkelsen sin, brokk i endetarmen, det var ikke noe mer vi kunne gjøre.

Det gikk så fort, ikke noe beroligende sprøyte, bare en overdose av narkose, Nikko ville bare ned fra benken, men så kollapset han i armene mine. Min nydelige Nikko, min støtte, mitt anker opp gjennom alle år, borte for alltid.

Jeg elsker deg fortsatt Nikko

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...