Gå til innhold
Hundesonen.no

Edderkopptråden!


Linda Marie

Recommended Posts

Eføy er populært i hver fall. Jeg fant noe annet på plantasjen, men vet ikke helt hva det er for noe. Den har en rett stamme med friske grønne blader på seg :)

Minste tellaen min skifta ham i natt. Ble knallsøt. Den lå på rygg i da jeg stod opp og lå på siden av hamet sitt. Roseaen min spiser som normalt igjen, så alt ser ut til å ha stabilisert seg i terraby :innocent:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...
  • Svar 201
  • Created
  • Siste svar

Synes det er på tide å dra denne tråden opp igjen etter ett års dvale :icon_redface: Etter å ha fått ansvaret for terrarieavdelingen på jobben min, og lest MASSE om disse flotte skapningene, tok fascinasjonen overhånd og jeg er nå den heldige eieren av en g. rosea-hunn :rolleyes2: Har hatt henne i en uke nå, og hun er er rolig, men aktiv tella.

Jeg er mer fascinert enn noensinne, og har fått tilbud om å overta en diger, aggressiv brachypelma-art. Noe jeg sa ja til etter å ha sett henne. Hun er helt RÅ! Er usikker på om hun er en b. albopilosum eller en b. sabulosum, men hun er uansett definitivt et look-but-don't-touch-pet!

Noen som har erfaringer med noen av disse artene?

Og ja, selvsagt kommer det bilder etterhvert! :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...