Gå til innhold
Hundesonen.no

Kita og Nanti


armagnac

Recommended Posts

hehe ja store til å være valpiser, og enda større blir de :D spennende å se hvor stor Yakita blir, Vanja (mamma'n) var stor til å være tispe sa de :rolleyes:

De er herlige store, små valper ja :D

Men jeg synes du sa tidligere at foreldrene ikke var så store, at de passet på å avle "smått" ? Pappan er iallefall fantastisk i mine øyne, kunne godt tenkt meg avkom etter han..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.2k
  • Created
  • Siste svar

han er litt liten ja:) ho er ikke så lita, kraftig type hvis du skjønner :D så ser veldig stor ut :D men høyden hennes er nok normal:) har vist hatt lenger gjennomsnitsalder på kullene sine enn normalt for GD da;) så håper jeg får en som blir gammel å grå ;)

ja Charlie er skikkelig fin:) er en oppdretter til som har kull etter han;) åååh kommer ikke på hva den tispa heter igjen grr men hvar i hvertfall ei blå ei det også :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vi se her folkens ;) har fått noen bilder fra en delmappe på msn, men får ikke lagt de ut ;) så de kommer i løpet av helga, da jeg kan få litt datahjelp :lol:

ellers er det ikke lenge til vi skal dra å hente Yakita og Yippie :) bare to dager igjen:) gleder meg masse=D

har meldt oss på valpekurs i begynnelsen av april ;)

så har jeg tatt meg fri til uka, slik at jeg har litt tid til å bli kjent med valpen, og ho har tid til å bli kjent med meg;)

skal nok få være med der det skjer fra ho er liten av:) har god tro på det;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er endelig dagen her, og jeg gleder meg vilt :P klokke 8 drar vi. først hente søstra mi på Gardermoen (kommer hjem fra tunisia!) regner med at vi er hos Norbert og Christina mellom 5 og halv 6 i efta :P

så skal jeg passe på Yippie fram til torsdag :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi endelig kommet hjem :D var hjemme i havl 5 tida i dagtidlig:) tok LANG tid i tollen :D ingen som viste hva de skulle gjøre der, så gikk godt over en timer der :D

men begge hundene var veldig snille å ha med seg :D ingen som gråt eller savnet mamma, bare sov gjennom hele turen :D hjalp nok myr at de hadde hverandre;)

skal legge inn mer bilder når jeg får tid i kveld :D er mye å gjøre med to valpiser som driver med hyss, leiker, skal fôres og ut og luftes stadig vekk :D men bilder kommer;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja gjett om det er liv her :) serlig på morran etter fôringa hihi da spinner de rundt og er skikkelig propeller begge to :whistle: skikkelig artig å se på dem. knurrer og sniker inn på hverandre, nesten som løver :P

skal se om jeg får tatt bilde av det, for det ser helt genialt artig ut :)

skal leite litt etter kabelen nå :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er bilder som jeg lovet :P

Leiker som bare det! Yakita til høyre :)

HPIM0282.JPG

Her ligger de og slapper av :P Yippie til venstre :P

HPIM0280.JPG

Yippie klør skikkelig på tæra :P

HPIM0279.JPG

Kan gå hardt for seg :P Yippie (nederst) ser jo helt gal ut :P

HPIM0278.JPG

Lite opphold før det er full sving igjen!

HPIM0277.JPG

Leiker så øra dingler :P Yakita nederst her

HPIM0274.JPG

Yakita overgir seg og Yippie føler seg helt konge :P

HPIM0273.JPG

Der hender de tar seg 5 minutter :P

HPIM0271.JPG

Slapper av på sine egne tepper :P

HPIM0270.JPG

Yakita sover skikkelig godt ;)

HPIM0281.JPG

Yippie med alle leikene :P

HPIM0272.JPG

Yakita med tennisballen :P

HPIM0267.JPG

Yippie leiker med tauknuta si :P

HPIM0266.JPG

Yakita koser seg skikkelig med ballen sin :P

HPIM0265.JPG

Begge jentene sover på fanget midt :P

HPIM0264.JPG

Begge to, sammen med "storebror" Marco :P

HPIM0262.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...