Gå til innhold
Hundesonen.no

Kita og Nanti


armagnac

Recommended Posts

  • Svar 1.2k
  • Created
  • Siste svar

ÅÅ! Det ser så morsomt ut å gå spor! Jeg har hatt lyst til det såå lenge, men har liksom aldri blitt noe av :D

Det er utrolig gøy :D både med blodspor og vanelig spor som man man bare går opp selv :) Det er bare å hoppe i det :) Kita hadde ingen forventninger i starten, men når hun får på selen nå, da veit hun hva hun skal :D Da piper hun av iver og må bindes med kjetting i skogen, mens vi går opp spor, ho beit over enda et bånd her om dagen på 3 sek :ahappy: Det kaller jeg ivrig :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er utrolig gøy :D både med blodspor og vanelig spor som man man bare går opp selv :) Det er bare å hoppe i det :D Kita hadde ingen forventninger i starten, men når hun får på selen nå, da veit hun hva hun skal :D Da piper hun av iver og må bindes med kjetting i skogen, mens vi går opp spor, ho beit over enda et bånd her om dagen på 3 sek :ahappy: Det kaller jeg ivrig :wub:

Haha, fantastisk! :) Begge hundene her i huset elsker å bruke nesen sin, så tror de vil like spor veldig godt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Wow, virkelig flotte! :-D

Nydelig :);):blink: Enkelt og greit. hehe

Takk for det begge to :P De er så søte og gode, men samtidig SÅ forskjellige :) Mer bilder kommer etterhvert :whistle:;)

Prøve å ta noen bilder på treffet til lørdag og GD treffet på søndag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA det må du gjøre! :blink::) Kos deg masse. Hadde jeg vært i nærhete hadde jeg garantert kommet jeg og :whistle:

Ja, synd dere bor så langt nord :)

Ser ut til å bli MANGE GG på tur til helga, over 10 stk, nærmere 15 ;);) Kan bli noen artige bilder :)

Ler jeg godt av Nanti som er kjempesliten og sitter med baken i den ene soffaen, frambeina på gulvet og hode på den andre soffaen :P Såååå sliten, at ho sovner slik og nesten detter i gulvet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Vært hos vet'n med jentene i dag :icon_redface: Kita fikk sin årlige rabiesvaksine og Nanti fikk sin aller første av de to :) Så er hun klar for det store utlandet til sommeren :P:lol:

Begge to var flinke og friske og raske :whistle:

Veide dem også, Kita er nede på normalvekten sin igjen 54,4kg og Nanti har kommet opp i 48,5kg :) og 77cm :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har vi vært på skikkelig tur i skogen :wub: Vært knallvær og det benytter vi til det fulle og hele :P Både Kita, Nanti og Marco var med :P

Kita greide å rive seg opp litt på en piggtråd jeg ikke så :P Men det blei heldigvis bare en litten skramme :banana:

forresten noen som har hørt om at rabiesvaksinen går utover veksten til hunden?? Spurte vet'n her om dagen og hun sa "nei", men vil gjerne høre hva dere har hørt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri hørt at rabiesvaksina påvirker veksten, så du har nok fått ei skrøne din vei. Valpis ble vaksinert når hun var 3+4 mndr, og hun er da jevnhøy og høyere med resten av kullet. (Kun tre av 12 som er rabiesvaksinert)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri hørt at rabiesvaksina påvirker veksten, så du har nok fått ei skrøne din vei. Valpis ble vaksinert når hun var 3+4 mndr, og hun er da jevnhøy og høyere med resten av kullet. (Kun tre av 12 som er rabiesvaksinert)

Flott :P Kita og blei vaksinert tidlig, Nanti var ca 7mnd gammel når hun fikk sin første sprøyte :wub: Dyrlegen heller kunne ikke skjønne at den skulle hemme veksten :banana:

Syntes begge mine så sunde og friske ut :P Nantipanti er ikke akkurat noen liten frøken, blir nok en del større enn Kita :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott hun er blitt Tina :wub: Og jeg må også si at du har blitt en utrolig flink handler. Jeg synes ikke det er sååå lenge siden jeg hadde utstillingstrening med dere nede på Hov, og første valpeshowet til Kita hvor du var rimelig nervøs og grønn.. hehe.... :P

Ja, hun har utviklet seg og begynner virkelig å bli en dame nå :P

Har lært en del på den lille stunden vi har vært aktive innen utstilling :) Vi har gått gjevnlig på ringtrening med Julian Bakke, som er utrolig dyktig til å handle GD :D Han har lært oss vanvittig mye :P

Blir nok fler handlerkur og treninger med tiden :banana: Og nervene er gått mer over i spenning :D

Vi gleder oss til neste år når det er vilende CERT, da skal vi rundt i norden :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At Nanti blir større enn Kita tviler jeg ikke på, Theodor er jo gigantisk :P Jeg synes 82-87 er perfekt på tisper, høyere enn det så blir de gjerne "skrangleverk" siden de ikke får samme massen som hannene.

Hehe nei, skal ikke så mye til for å være større enn Kita, hun er ikke av de største tispene :banana: Tedden er nok rundt 90-92cm trodde samboer til oppdretter :wub: Han har vært på besøk der nå :P Pluss at Tedden har MYE masse, så der har vi arvet en hel del beinstamme og masse :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...