Gå til innhold
Hundesonen.no

Valpesosialisering


zorbas

Recommended Posts

Valpesosialisering

Ser det er flere her som har fått valp eller skal hente snart.

Lurte på om det var noen som kunne være interessert i valpetreff/sosialisering?

Jeg har en boxer hannhund valp på 13 uker, som gjerne vil møte noen leke kompiser.

Sted kan vi jo bli enige om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, altså ikke for å foreslå noe som er veldig lett for meg. Men her hvor jeg bor er det flotte store områder (brukes som fotballbane om sommeren) og samt flott turterreng.

Altså Eiksmarka heter det, hvis noen vil se på kart. Mer spesifikt i nærheten av Eiksmarka Skole.

Det er bare et forslag, for å komme med noe. Er liksom ganske kjent er, men kjenner ikke til så mange andre steder.

Ellers har jeg noen ganger trent med familiehunden på Øvrevoll galoppbane. Men der er det jo asfalt, så ikke så mye å boltre seg på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor i Lørenskog, så blir gjerne med om det blir noe valpemøte i Oslo-området altså! :) Helst om det går noen busser dit vi skal eller om noen kan hente/kjøre/plukke meg opp da, for spørs hvor mye leking det blir på oss om vi må gå i to timer først :rolleyes: Min er jo snart 12 uker, så litt sosialisering er nok ikke noen dprlig idé :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til Eiksmarka går det T-bane fra sentrum (linje 2) og busser fra Sandvika(732) og Oslo Bussterminal (131). Så så lenge man kommer seg til Oslo er det ikke vanskelig å komme seg dit.

Men det finnes vel også en del parker i Oslo regner jeg med (er bare aldri i byen selvom jeg bor nærme).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...