Gå til innhold
Hundesonen.no

Snille Naboer:)


Kine Helen

Recommended Posts

Jeg må bare fortelle.. her på onsdag gikk jeg som vanlig rett ut etter jobb med speedy... det var litt kaldt og ruskete, men speedy gikk med selen sin siden vi skulle gå i veien og hadde derfor ikke på seg "dekkenet"(selen har feste til lenken oppå ryggen)

ett stykke nedi veien her traff vi naboen som har en liten gammel pomme(du vet teddy, Marit)

hun syntes så synd på speedy for at han ikke hadde noen genser på og mente han frøs:(

så i går kveld roper plutselig ivan på meg(han var ute og røykte) der kom naboen med nystrikket genser til speedy..... jeg ble helt overveldet... og selvf kjempe glad ...

men hun syntes genseren var litt kort så hun skulle strikke en til!!!!!!!!!!!1

jeg bare sier det... SNILL NAbo... ble helt overveldet altså...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jeg vet om teddy pommen med pels feil, han ser så komisk ut (ser jo ut som om han har skabb) he he he,

ja kine det er jo en snill dame hun som eier teddy. :wink: tror hun strikker klær til teddy også, har en formening om at han har hatt på seg noe slikt av og til når jeg har sett dem. :wink::D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jeg vet om teddy pommen med pels feil, han ser så komisk ut (ser jo ut som om han har skabb) he he he,

ja kine det er jo en snill dame hun som eier teddy. :wink: tror hun strikker klær til teddy også, har en formening om at han har hatt på seg noe slikt av og til når jeg har sett dem. :wink::D

jada hun strikker masse til ham.. ble så paff når hun kom bort.. også så utrolig glad og taknemmelig..:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja ikke dumt det da. hun blir sikkert glad for det.

(bare ikke finn på noe sånnt til meg for her vissner blomster etter en uke i hus he he he :D skjønner ikke hvorfor :? de bare dauer)

hehe.. samme her.. har 4 blomster som er beinharde.. har hatt dem siden jeg flyttet ut.. de får vann kanskje en gang i mnd og er like fine!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...