Gå til innhold
Hundesonen.no

Kenzo og Kodak


civga
 Share

Recommended Posts

Vi har hatt en FANTASTISK helg og er super fornøyde!

Dommer: Marianne Mowè

Lørdag

Agility klasse 1: Det ble 1. plass på meg og Kenzo med 2,10 sek i tidsfeil, standartiden var 48 sek og 0 hinderfeil og vi fikk vårt første napp i agility. Dere kan se på videon at det nesten ble disk på oss, han var 5 cm unna feil hinder med reagerte fort da jeg ropte til han.

Video:

Agility hopp klasse 1: Her ble det også 1. plass på oss med et feilfritt løp og ingen tidsfeil :blink: Tiden vår var 32,97 sek og standartide var 38 sek Vi fikk våres siste napp og fikk opprykk til klasse 2! Kjempe artig!

Video:

Søndag

Agility klasse 1: Det ble 1. plass med et feilfritt løp og ingen tidsfeil også fikk vi våres andre napp!

Et til så er vi i agility klasse 2. Tiden vår var 40, 16 sek og standartiden var 49 sek. Jeg er superfornøyd med løpet!

Video:

Aility hopp klasse 2: Var et supert løp helt til nest siste hinder, da disket vi pga av meg, jeg gikk får langt ut og han trodde at han skulle løpe forbi et hinde og tok den feil vei. Men er superfornøyd av han, han er så lett å kontrolere og lytter på hvert kommando jeg gir han når vi er på banen! Det kommer flere muligheter! Og jeg kan ikke være mer fornøyd!

Video:

Da det var premieutdeling fikk vi også vite hvem som vant Finnmarkscupen i hver klasse i agility, og vi vant klasse 1 og er bare superfornøyde! :ahappy:

Finnmarkscup.jpg

IMG_0753.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 399
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Fantastiske nyheter! Vidunderet mitt Kodak, har A hofter og A albuer!

Nei, Kodak har ikke blitt pappa, hvordan det? Men han får snart damebesøk av en tispe fra Australia, så det blir spennende og se om det kommer noen mini Kodak'er snart - - - Nå er våren også

Posted Images

*ler* Her må man gå med øyne i nakken ser jeg :) Stopp forfølgelsen av de paranoide! :P

Kenzo er like vakker som han ser morsom ut! Gleder meg til å møte han. :) Han har virkelig fått det beste fra begge foreldrene sine! Veldig lik mamma'n sin men samtidig mye Kidd der også. Er han like god i kos på ørene mens han blir snakket til som moren hans er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Jeg gleder meg også sinnsykt masse til å møte My'en! Tror også Kenzo blir veeeldig glad for å få hilse på din vakre pia :)

Tror nok det ja, at han er like glad i ørekos som sin mor! Han begynner å stønne skikkelig om du masserer ørene hans, veldig komisk å høre på ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det igjen litt tid for et bildeoppdatering:)

Kenzo er snart 15 mnd gammel og det merkes at han er blitt mer og mer voksen. Når han møter andre hannhunder skal han prøve å være veldig overlegen og oppføre seg som en voksen hann, men neida, det klarer han ikke lenge før han begynner å leke og blir den lekne valpen igjen ^^

Også er det ikke lenge til vi skal på NKK utstillingen i Tromsø, det blir kjempe spennende!

3956444031_0467a753da.jpg

3957228672_f1e6852341.jpg

3957225926_759c4548e5.jpg

3957227796_39d073b256.jpg

3956447031_fd5d4bd332.jpg

3956447675_b2887d0050.jpg

3957235564_cee872f414.jpg

3957230674_91a9f0d15d.jpg

3957232266_0db62b363b.jpg

3956455961_667b2627c8.jpg

3956456435_8609b8464c.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peneste aussie-tegningene! Han er virkelig godt pelset, så tror dere kan gjøre det bra på utstillingen. Liker godt den lette bygningen hans! Sikkert dobbelt så lange bein som Yippie (haha... corgien min :D )

Ja, tegningene hans er veldig fine! Han har nettopp begynt å få pelsen sin tilbake, så det blir gøy å se om det kommer mer pels til slutten av oktober! :lol: Hehe, Kenzo har nå lenge vært en veldig langbeint gutt ^^ Yippie er bare kjempe nydelig! :blink:

Utrolig nydelig hund! fargene er kjempeflotte. En av mine favorittfarger på aussien. lykke til i Tromsø :)

Takk! Skulle dere til tromsø?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk! :)

Han har hvertfall sjarmert meg i senk ^^

Nå er han igjen i en veldig hormonell alder der han bare tenker damer, damer og atter damer.. Så ikke noe gøy å være med han på trening nå, han vil bare bort til damene... Det er liksom ikke Kenzo, han er sånn at når vi trener så trener vi og han er fokusert på bare meg. Men men, vi får håpe det snart er over :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...