Gå til innhold
Hundesonen.no

Spillkonsoller


Pion

Recommended Posts

Nysgjerrig på hvor mange her som spiller og hva det går i.

Har selv wii, men går litt i rykk og napp hvor mye jeg spiller. Kjøpte det mest for å spille mario og mario kart, ellers ville jeg vel kanskje ha gått for x-box eller playstation (sikle, sikle). Blir av og til litt lei av den veldig firkanta og enkle grafikken og alle gimmick-greiene :D

(PS: wii-nummeret mitt er 0778 5468 5627 1627, legg meg til'a :lol:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har store planer om en Xbox 360 Elite når vi har penger til det. Ser ingen fordeler med PS3 fremfor Xbox360, så derfor blir det en Xbox. Wii føler jeg er litt mer sånn veldig lekeaktig, om noen forstår hva jeg mener :lol: Har spilt litt på Wii hos venner og slikt, men føler ikke at den appellerer sånn veldig til meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har *dundun* en Nintendo 64 jeg! Spiller bare Zelda på den da (Ocarine of Time og Majora's Mask), av og til Pokemon Snap. Har ikke spilt på den siden jeg fikk ny tv for 3 måneder siden da, savner det litt... setter den nok opp igjen om ikke lenge! :lol:

Så har jeg litt lyst på Wii, men det får bli når jeg har noen tusinger å avse <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wii føler jeg er litt mer sånn veldig lekeaktig, om noen forstår hva jeg mener :P

Haha, forstår godt hva du mener :D

Ang. PS3 og Xbox så er det vel noen spill som ikke kan spilles på den andre, for begge to? F.eks fable? Og såvidt jeg har skjønt, så koster det penger å være online med Xbox, men gjør det det med PS3?

Jeg har *dundun* en Nintendo 64 jeg! Spiller bare Zelda på den da (Ocarine of Time og Majora's Mask), av og til Pokemon Snap. Har ikke spilt på den siden jeg fikk ny tv for 3 måneder siden da, savner det litt... setter den nok opp igjen om ikke lenge! :P

Ååå, det har jeg også! Pleier å ta den fram i jula :lol: Det blir aldri gammelt! Og Zelda er så koselig :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Playstation-nerd for alle penga. Bakoverkompitabel PS3 det går på her i huset, men både PS1 og PS2 er oppe og i full brukbar stand :lol: ELSKER Ratchet & Clank serien, Spyro-serien og alt av Tom Clancy (dog spesielt Splinter Cell).

Derfor vil jeg selvfølgelig si at PS3 eier xbox over alt i verden, og jeg ikke kan fatte hvordan noen vil ha den :D miihhii.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Playstation-nerd for alle penga. Bakoverkompitabel PS3 det går på her i huset, men både PS1 og PS2 er oppe og i full brukbar stand :lol: ELSKER Ratchet & Clank serien, Spyro-serien og alt av Tom Clancy (dog spesielt Splinter Cell).

Derfor vil jeg selvfølgelig si at PS3 eier xbox over alt i verden, og jeg ikke kan fatte hvordan noen vil ha den :D miihhii.

Ratchet & Clank er konge :( Jeg ville heller aldri ha byttet ut PS'en med noe, de andre har jeg liksom bare i tillegg til... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tulla jo bare! :( Selvfølgelig ingen som gidder å legge ut om det, ingen som blir enig ever.

Glemte å si at jeg (også) selvølgelig har Playstation Portable (PSP) med alle ratchet and clankspillene som har kommet. Faktisk måtte jeg kjøpe meg PSP kun pga. Secret Agent Clank og Size Matters :lol:

(....og ikke minst betalte jeg 2400 kr for det, og nå ca 7 mnd etterpå kom PSP 3000 med spill til bare 1800. BITTERRRRT :D )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor får man kjøpt bakoverkompatibel ps3? For den med 80 gb kunne iallefall ikke ta gamle spill i begynnelsen. har det forandret seg eller? Her er det også playstation det går i,så er jo greit med en maskin som tar de gamle og, har jo blitt endel etterhvert...off for et fælt regnestykke, ca 500 kr pr spill og jeg har litt mer enn et par ja.. :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du vil ha bakoverkompitabel må du nok på qxl / finn.no. Kun førstegenerasjons 60GB som kan det. Og de er jo slett ikke gammel heller da, min kjøpte jeg i fjor sommer, 2007. :lol: Må nok ut med en 4000 kr tror jeg, mange som tenker de kan tjene penger siden folk vil ha bakoverkompitabel PS3.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har PS1 og Nintendo DS. PS2 og PSP er det også i huset. Har kjempe lyst på PS3, men tenker også på å skaffe meg Xbox. Er vel en del forskjellige spill, men de absolutte favorittene er Ratchet & Clank og Spyro. Liker også Final Fantasy, og har veldig lyst til å prøve Zelda :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg glemte nesten at jeg også har en gammel supernintendo stående, med super mario world (som jeg mener er det beste spillet noensinne!) :lol:

Oj, det er lenge siden... :( Men det var skikkelig kult, når jeg hadde supernintendo selv så var jeg rimelig hekta ja. Super Mario World var moro, har New Super Mario Bros til DS ganske morsomt det også :D Ellers så er jeg rimelig hekta på Crash Bandocoot :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj, det er så meningsløst å lage en ny versjon som man ikke kan spille de eldre spillene på syns jeg <_<

Ja,synes nesten det er litt respektløst, frekt. Iallefall for sånn som meg da, har holdt meg til playstation siden den første kom ut, kjøpt masse spill. Det minste de kan gjøre for oss er jo at vi skal fortsette å kunne spille de man allerede eier. Er jo ikke sånn at man kjøper færre nye av den grunn liksom- Og det er tydeligvis ikke teknologien de går på heller, de lykkes da fint med å lage den som var bakover kompatibel... dustesony :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hvis jeg hadde kjøpt PS3 måtte jeg hatt den ved siden av PS2en i tv-bordet? Høres rimelig teit ut, ja :lol:

Får stadig mer og mer lyst på x-box jeg, men de spilla som ble nevnt her, de er ikke å få til x-box? Tenker på ratchet & clank, spyro, blablabla. Fable er jo unikt for x-box. Det er spillutvalget som avgjør først og fremst eller?

Er det noe forskjeller i grafikk og sånn? Eneste jeg vet er at begge to er i en helt annen KLASSE enn wii når det gjelder grafikken :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...