Gå til innhold
Hundesonen.no

espen les riktig da


Recommended Posts

monica

Jeg takker også for meg men jeg kommer til og se etter en viss person her inne Wink + mange andre her inne kommer til og se etter henne

ja det står at hun skal følge med en person det står ikke noe om og plage

.det står at andre inne på dette forumet kommet til og følge med cavalita.

det er da ingen trusel :?

men det du gjorde og blande inn barneverent og kalle monica dum

er lavmål :cry:

du skal jo være sjefen over dette forume.

når du trur med og legge ut ip hennes på craker forum

fyy sier jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan jo tenke seg til hva hun mener med og holde øye med en person og folk?? Eller det kan du ikke??

Man behøver ikke så mye hjerne for og tenke seg til det.. Og uanset hvilken beslutning espen tar så er det for forumets bedste..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan jo tenke seg til hva hun mener med og holde øye med en person og folk?? Eller det kan du ikke??

Man behøver ikke så mye hjerne for og tenke seg til det.. Og uanset hvilken beslutning espen tar så er det for forumets bedste..

Et lite spørsmål:

Skal ikke alle presentere seg her i forumet?

Hvorfor er det så mange som bare har et "brukernavn" her, uten Bosted, mail, navn etc?

Kikket på medlemslisten fordi jeg lette etter en mailadr. det var da jeg så det var mange "tomme" felt. Mailadr. fant jeg :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hodt meg unna denne diskusjonen, men nå må jeg bare si at jeg syns det var riktig av Espen og Heidi å ta affære!!!!! Det var mobbing og sjikane av et medlem av forumet og jeg var ganske så hissig etter å ha lest diskusjonen på andre dyr!!! :P

Om påstandene er riktige eller ikke skal ikke jeg legge meg opp i, vi har da alle våre svin på skogen!!! Å hakke på noen på den måten som det ble gjort på her, og har vært gjort på forumet i det siste hører virkelig ingen sted hjemme!!! :evil:

Jeg medte meg inn i dette forumet fordi jeg var lei av andre forum og hakkingen og drittslengingen der og syns Hundesonen var MYE hyggeligere, nå vet jeg ikke helt lengre...

Blir sinna når andre blir behandlet på denne måten!!!!! :cry::P:(:(:P

Uansett så håper jeg virkelig at Cavalita kommer tilbake, hun hadde mye positivt å bidra med til forumet, det samme gjelder Vicky!!! (Har ikke sett henne på en stund, ikke vet jeg om hun har sluttet...)

Nå håper jeg virkelig at vi kan gå tilbake til å diskutere HUND!!! Det er trossalt et hunde forum, ikke et trakasere-andre-forum!!! #-o :roll:

Ellers ønkser jeg dere alle en fantastisk lørdag kveld og håper resten av helgen blir super for dere!!!!!! :P:(:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marianne: Håper ikke du blir skremt vekk av dette. Jeg har hvertfall forstått at dette er brukere som kjenner hverandre fra andre forumer, og som tydeligvis har meldt seg inn her bare for å spre videre dritt som de tydeligvis har holdt på med i to (?) år. Håper å kunne opprettholde den koselig tonen fremdeles, og da trenger vi hjelp av blant annet deg og løven din :cry:

For øvrig syns jeg det er en trussel å si "jeg skal følge med på blablabla. Og hvis ikke jeg får bruke mitt eget brukernavn skal jeg låne noen andre sitt." For meg blir det en besetttelse..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marianne: Håper ikke du blir skremt vekk av dette. Jeg har hvertfall forstått at dette er brukere som kjenner hverandre fra andre forumer, og som tydeligvis har meldt seg inn her bare for å spre videre dritt som de tydeligvis har holdt på med i to (?) år. Håper å kunne opprettholde den koselig tonen fremdeles, og da trenger vi hjelp av blant annet deg og løven din :cry:

For øvrig syns jeg det er en trussel å si "jeg skal følge med på blablabla. Og hvis ikke jeg får bruke mitt eget brukernavn skal jeg låne noen andre sitt." For meg blir det en besetttelse..

Takk Julie, det var utrolig søtt sakt og satte veldig pris på de ordene!!! :(:(

Og NEI jeg er ikke lettskremt!!! :wink: Skal litt mer til for å skremme meg vekk, men jeg skjønner at andre har sakt byebye, med tanke på hvordan de har blitt behandlet her i det siste, så jeg måtte bare få det ut!!! :wink:

Både løven og jeg er nok tilbake imorgen, hvis ikke jeg er altfor klein da... :oops: Skal ut på byen nå om ikke så lenge! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er jo ikke dritt og det er heller ikke vondt ment.

med de som driver med oppdrett av dyr vil helt sikker at dyrene skal komme til gode hjem.

cavlita er sikkert kjempe snill mot dyr.

men de dyrene hun har og har hatt har jo aldri blitt 1 år før hun har kvitta seg med dem.

monica og demonen har kjent henne mye lengre enn meg

og de har personlig kontakt med henne.

vi har alle prøvd og vær til hjelp for henne

og særlig demonen og monica. men når hun ikke vil ta i mot hjelp??

hadde det vært et helt anna menneske så hadde alle sammen her inne reagerrt med avsky.

men siden dere har blit kjent men henne så reager dere heller på folk som kommer for og advare.

og monica truer ikke monica er ei kjempe dame og det er også demonen.

men dere er så blind fordi dere ser cavlita som ei dyrekjær jente ja hun er sikkert det . kanskje litt for dyrekjær .

jeg likere cavalita godt men det hun gjør er ikke noe godt for seg selv de dyrene hun skaffer seg og heller ikke noe særlig godt for dattern.

jeg vet at venniner av cavlita har kommet på forum og fortalt ting om henne og dyreholde hennes.. som kunne ha rystet hvem som helst

alt de prøver og gjøre er og hindre at flere dyr blir annskaffet og kasta bort etter som hun blir lei dem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nå lest hele tråden der Cavalita ble uthengt, og jeg er VELDIG GLAD FOR AT DET BLE TATT AFFÆRE!!!!!!!!!!!!!! Jeg tar meg selv i å tenke at det skulle skjedd lenge før, men skjønner at det kan være vanskelig å være moderator innimellom. Håper dette kan fortsette å være det hyggelige forumet jeg en gang meldte meg inn i :cry:

Og Marianne: Ta det rolig på byen i kveld da :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker ikke flere kommentarer om dyreholdet til Cavalita her jeg.. :cry: Blir både sint og lei meg! Dere kan aldri overbevise/motbevise totalt gjennom et forum uansett. Hva med å gå til aksjon i den virkelige verden i stedet for å spre påstander på nettet, og å ringe rundt til oppdrettere? Uansett om det dere sier er sant eller ikke.

Marianne: Kos deg på byen da :( Ikke gjør noe jeg ikke ville ha gjort! Dvs, gjør alt du vil :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er jo ikke dritt og det er heller ikke vondt ment.

med de som driver med oppdrett av dyr vil helt sikker at dyrene skal komme til gode hjem.

cavlita er sikkert kjempe snill mot dyr.

men de dyrene hun har og har hatt har jo aldri blitt 1 år før hun har kvitta seg med dem.

monica og demonen har kjent henne mye lengre enn meg

og de har personlig kontakt med henne.

vi har alle prøvd og vær til hjelp for henne

og særlig demonen og monica. men når hun ikke vil ta i mot hjelp??

hadde det vært et helt anna menneske så hadde alle sammen her inne reagerrt med avsky.

men siden dere har blit kjent men henne så reager dere heller på folk som kommer for og advare.

og monica truer ikke monica er ei kjempe dame og det er også demonen.

men dere er så blind fordi dere ser cavlita som ei dyrekjær jente ja hun er sikkert det . kanskje litt for dyrekjær .

jeg likere cavalita godt men det hun gjør er ikke noe godt for seg selv de dyrene hun skaffer seg og heller ikke noe særlig godt for dattern.

jeg vet at venniner av cavlita har kommet på forum og fortalt ting om henne og dyreholde hennes.. som kunne ha rystet hvem som helst

alt de prøver og gjøre er og hindre at flere dyr blir annskaffet og kasta bort etter som hun blir lei dem

Hvad Cavalita gjør og ikke gjør har vi ærlig talt ikke noe med. Vi er for og diskutere dyr og ikke personlige ting hvad folk gjør i deres fritid..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvem vet hva som skjer i den virklige verden.

ser dere ikke at de har kontaktet oppdretter.

forreste så holder ikke jeg sånn.

og dette skulle ikke handle om cavalita.

bare det faktume om at

jeg tror espen missfostod.

monica trua ingen hun sa det som sant er at det er mange som følger med cavlita og henne dyrehold.

det er ikke noe trusel det.

han leste det som om at hun skriver at hun skulle plage oss-dere her inne.

noe dem damen er for voksen til

og da kommer han med truseler om og legge ip hennes ut på crak froum eller at hun skulle ha barnverne på naken?

hun er ei fantastik dame som jeg er kjempe gla for og bli kjent med og hverken hun eller demonen driver med 14 fakter.

det har jo dere klart fin selv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvem vet hva som skjer i den virklige verden.

ser dere ikke at de har kontaktet oppdretter.

forreste så holder ikke jeg sånn.

og dette skulle ikke handle om cavalita.

bare det faktume om at

jeg tror espen missfostod.

monica trua ingen hun sa det som sant er at det er mange som følger med cavlita og henne dyrehold.

det er ikke noe trusel det.

han leste det som om at hun skriver at hun skulle plage oss-dere her inne.

noe dem damen er for voksen til

og da kommer han med truseler om og legge ip hennes ut på crak froum eller at hun skulle ha barnverne på naken?

hun er ei fantastik dame som jeg er kjempe gla for og bli kjent med og hverken hun eller demonen driver med 14 fakter.

det har jo dere klart fin selv

Hvorfor kommer dere med mange negative uttalser om Cavalita? Og hvorfor er dere så utrolig anonyme. På ditt "kontaktkort" står det ingenting. Jeg har iallefall ikke noe tiltro til folk som "gjemmer" seg bak bare et brukernavn. Demon var iallefall ærlig og ga oss beskjed om hvem han er :cry:

Jeg har lært gjennom er ganske så langt liv, at skal man kritisere noen eller noe, så må man tørre å stikke nakken litt frem :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kontantkort??

har jeg det her og hvor? :oops:

forresten jeg har vært her lenge før cavalita kom hit.

kanskje ikke den mest aktive fordi jeg er med i mange andre forum også

og jeg er ikke ute etter og ta cavalita. eller kaste dritt om henne.

som jeg sa dette handler ikke om henne engan det er dere som gjør at det handler om henne nå

jeg snakker om epsen og monica

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kontanktkorte

altså hvor jeg bor og hva jeg jobber med??

vel jeg bor oppe i nord norge .

hva jeg jobber med .

det finnes ulike grunner til at mennesker ikke forteller alle hva de driver med.

f.eks med meg så er det fordi jeg er arbeisdledig.

jeg hopper på div vikariater.

jeg får ikke hjelp av atetat.

og forlange svar på sånn er teit

det opp til hver enkelt menneske hva det vil fortelle til alle andre der ute men nå vet dere det.

mere dere vil vite så får dere heller spøre så skal jeg svare

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja siden ingen svarer her så antar jeg at svaret var riktig da.

jeg skjønner ikke helt det der med at dere må vite hva jeg/vi gjør

Så flott plutselig sto det litt om deg i medlemslista. Det gjorde det jo ikke før mitt innlegg :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gadd ikke å lese gjennom den tullete diskusjonen hvor stakkars Cavalita ble mobba. Sånne diskusjoner er det verste jeg vet. Det er rein MOBBING på det GROVESTE! Syns Espen og Heidi har gjort absolutt det rette. Syns de er utrolig flinke til å tolke situasjonene rett. Selv om jeg syns det burde blitt gjort noe med ganske mye tidligere. Men det er ikke lett å passe på et så stort forum hele tiden.

Og dere som "holder øye med" Cavalita burde skamme dere! HAR DERE IKKE NOE LIV!?!?!seriøst.... Klarer dere ikke å la folk som har lykkes her i livet være i fred? Så ynkelig. Missunnelige menneske/mennekser!

Sånne mennesker har jeg IKKE NOE SOM HELST respekt for! Håper du/dere kan tenke litt gjennom hva dere driver med. Mobbing og Sjikanering er ikke lov!

Måtte bare få dette ut.

Ha en fortsatt fin dag alle her på forumet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor har du sluttet å være på hundesonen?

Eller du er her iallefall ikke ofte..

har vel ikke sluttet akkurat :( Har vært syk, og har ikke orket å følge med på noe på nett den siste tiden. tenkte jeg måtte ta en tur innom nå :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har vel ikke sluttet akkurat :cry: Har vært syk, og har ikke orket å følge med på noe på nett den siste tiden. tenkte jeg måtte ta en tur innom nå :(

Ble litt sånn tomt uten deg da.. :(

Så håpet jo at du ikke hadde sluttet å være her helt til tross for det nye forumet ditt.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jiiisss for det første denne handler ojo ikke om cavalita.

for det 2 ser dere kanskje at jeg kom 2 mars 2005 og hun kom i juli

altså hvis jeg kan kalendren rett kom jeg lenge før henne

jeg er ikke på forum for og hakke eller følge med henne.

men jeg prøver og få fram om epsen at han tolka det monica skrev feil.

jeg er med i mange ulike forum.

mest hund.

for jeg elsker alt som har med hunder og gjøre.

så nå er det jo faktisk dere som ta om alt med cavalita

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble litt sånn tomt uten deg da.. :(

Så håpet jo at du ikke hadde sluttet å være her helt til tross for det nye forumet ditt.. :(

hihi.. korslig du vil ha meg her da :P skal prøve å være her litt mer :P Har heller ikke fått vært på forumet mitt for tiden... har kjent meg for dårlig til å konsentrere meg om noe som helst.. så det har vært mye ro, og lange turer i skog og mark på meg nå. Korslig du vil ha meg her da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jiiisss for det første denne handler ojo ikke om cavalita.

for det 2 ser dere kanskje at jeg kom 2 mars 2005 og hun kom i juli

altså hvis jeg kan kalendren rett kom jeg lenge før henne

jeg er ikke på forum for og hakke eller følge med henne.

men jeg prøver og få fram om epsen at han tolka det monica skrev feil.

jeg er med i mange ulike forum.

mest hund.

for jeg elsker alt som har med hunder og gjøre.

så nå er det jo faktisk dere som ta om alt med cavalita

er ikke sikkert du er en av "spionene" Det tror jeg ikke. men jeg vet de er her å "holder øye med" Cavalita. Blir så sint over sånne missunnelige mennesker. Heidi og Espen handlet helt riktig. Men det burde blitt gjort noe lenge før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker ikke flere kommentarer om dyreholdet til Cavalita her jeg.. :cry: Blir både sint og lei meg! Dere kan aldri overbevise/motbevise totalt gjennom et forum uansett. Hva med å gå til aksjon i den virkelige verden i stedet for å spre påstander på nettet, og å ringe rundt til oppdrettere? Uansett om det dere sier er sant eller ikke.

Marianne: Kos deg på byen da :( Ikke gjør noe jeg ikke ville ha gjort! Dvs, gjør alt du vil :(

du har jo vært med på noe av det samme, så mener du det du skriver der liksom? :roll: sorry, den kommentaren din passet ikke helt til dine egne handlinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...