Gå til innhold
Hundesonen.no

Rimelig reisebur


Ingvild

Recommended Posts

  • 3 weeks later...

Jeg ser for meg at nemi hadde fått helt noia om jeg hadde lukka henne inni et sånt bur. blir det ikke mye mer telt-følelse? Har også lyst på sånn bur... nemi er vant til bur, men jeg er virkelig i tvil om hvordan hun vil takle den der altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Det er ikke så enkelt med de burene gitt... Da jeg bestilte bur fra Ellos, så kom det noen svære noen! (somjeg har sagt før får jeg også plass idem :D)

Når Trine + noen fler nå bestilte igjen fikk de den størrelsen som er på bildet...

Selv om det står på ellos at det kun er en størrelse...

Så jeg ville nok tatt en telefon eller skrevet en mail og forklart at du ville ha den største versjonen.. (som absolutt vil passe Chicka!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke så enkelt med de burene gitt... Da jeg bestilte bur fra Ellos, så kom det noen svære noen! (somjeg har sagt før får jeg også plass idem :D)

Når Trine + noen fler nå bestilte igjen fikk de den størrelsen som er på bildet...

Selv om det står på ellos at det kun er en størrelse...

Så jeg ville nok tatt en telefon eller skrevet en mail og forklart at du ville ha den største versjonen.. (som absolutt vil passe Chicka!)

Ok da tror jeg at jeg skal ta en tlf til dem :D , litt kjedelig å få et bur som passer til en Papillion liksom... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Silje!

Viss det buret du har forsalg er likt dette oppføre her så kjøper jeg det :mrgreen:

Jepp, det er ett slikt bur ja! :D Da er det ditt! :D

Skal vi ta en tur i uka, så slår vi to fluer en smekk, overlevering av bur + hyggelig tur :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...