Gå til innhold
Hundesonen.no

Rimelig reisebur


Ingvild

Recommended Posts

Er det noen som veit av noen steder hvor det selges billige reisebur?

Det bør være lett og gjerne sammenleggbart. Kommer ikke til å bli brukt i fly, men på tog, båt, utstillinger, hotellrom osv. Steder hvor der er kjekt med bur, men tungvint å drasse med seg det tunge buret Tinka har nå.

Gjerne noe lignende som portable pet home, men i en annen prisklasse, hehe. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har kjøpt bur på ellos...det er stoffbur da men kjempe kjekt å ha med seg...de har en størrelse men det passer til mine hunder (husky blanding og border blanding). det koster ca 250' date='-[/quote']

Ja, de er helt suupre!!! Jeg kjøpte to jeg! da kostet de 299 kr stk! :D

De har kun en størrelse med den er absolutt stor nok til en labrador!

(mine sheltier har veeeldig god plass inni der, for å si det sånn :D)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok thats it!! eg SKAL ha meg et sånn hihi

Har sett på de leeeeenge men har vært så i tvil om eg vil få han inni. Men nå kjøper eg et og satser på at det skal gå uten noe prob i det hele tatt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jeg tror ikke det noe problem, det er selvfølgelig ikke et bur de kan ligge i, i evigheter men passer fint til stevner, utstillinger o.l

Jeg er iallefall veldig fornøyd. :D

Nå vet jeg ikke hvor stor din er men hun som har dalmantiner har god nok plass i et sånt et.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, tror nok at en dalmis får plass! Jeg har krypi inn i det jeg! (jada, jeg finner på en del rart) og fikk god plass! :D

Og som de sier her, det erjo bare å levere inn hvis det ikke passer :D

Nei, Line, det er kun en størrelse på Ellos... Men jeg har jo små hunder jeg og, og jegkjøpte de :(

På stand på stevner er det billigere enn i de fleste dyrebutikker, men alikevel er det ganske så dyrt i forhold til ellos-burene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg kjøper ihvertfall.

Og skulle det ikke passe så er det jo en kjempefin julegave eller Fluffy ( tibben min) kan få seg et litt stort reisebur hehe..

Og du Silje: Åssen kunne du komme på og kryppe inni selv da??

Skulle gjerne sett et bilde av det asså hihi :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, er det ikke normalt å krype inn i buret til hunden sin da? Da Tinka var valp fikk vi faktisk plass begge to inni buret hennes, med burdøra igjen og allting. Direkte komfortabelt var det ikke, men vi fikk da plass. Nå derimot har hun vokst litt, så nå må vi ha opp burdøra for at det skal gå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...