Gå til innhold
Hundesonen.no

Grim & Gru


Grim
 Share

Recommended Posts

  • Svar 193
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nå har jeg landa litt, og bebisen sover - så da rekker jeg å oppdatere. Turen hjem gikk veldig bra, han sov på fanget hele veien. Første kvelden synes han Grim og Frost var litt skumle, men det s

Introducing Ebène Noir Petit Norwègien - GRU Når jeg innså at jeg ikke kunne vente lenger, men det ikke passet med ny belger, fallt valget ganske enkelt på pyreneisk gjeterhund. En rase jeg har l

Verdens beste Grim har blitt 10 år han. Han nyter pensjonisttilværelsen og har ikke lenger noe til overs for strukturert trening og pirkearbeid. Han er så smart at han VET han er pensjonert. De

Posted Images

  • 3 weeks later...

Fire måneder i morgen! Og han utvikler seg så bra! Skikkelig kul liten fyr! Leker i alle miljøer og tar det meste på strak arm - selv om han er litt dramatisk innimellom. Men jeg er jo vant med belger, jeg gjennomskuer sånt.:lol: 

(Nå er det full raptus her inne, så da rusler vi ut i hagen. :lol: )

Vi har hatt et par kjipe møter med løshunder som har flydd på Grim mens Gru har vært med, og det har forsterket at han boffer litt på hunder vi møter. Men han er lett å få kontakt med, så tror det ordner seg etterhvert. 

Han løftet forresten på beinet første gang når han var 14 uker, og har siden det gjort det titt og ofte. Jeg trodde ikke det gikk så kjapt. :P

Han har vokst mye i hodet i det siste, så nå er han klar for at vi begynner å trene litt mer. Det skal bli gøy! :D

Får legge ved noen bilder etterpå- det oppstod visst en feil her nå. 

 

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Grim skrev:

Vi har hatt et par kjipe møter med løshunder som har flydd på Grim mens Gru har vært med, og det har forsterket at han boffer litt på hunder vi møter. Men han er lett å få kontakt med, så tror det ordner seg etterhvert. 

Hjelpes, er det mulig? :|

Håper det går seg til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Wednesday, June 08, 2016 at 10:19 PM, simira skrev:

Hjelpes, er det mulig? :|

Håper det går seg til!

Det er ikke båndtvang på bygdøy skjønner du, spesielt ikke når man har sååå snille hunder :P

Han får heldigvis mange flere gode opplevelser, både her og på jobben. Men han har oppdaget stemmen sin for fullt, så det er bare å jobbe på :P

På Wednesday, June 08, 2016 at 11:02 PM, Garp skrev:

Gru høres kul ut!! Og stakkar grim! ? 

Fortell mer om godguttene da ?

Er SÅ fornøyd med han. :D Han er god som gull, sosial og blitt mye tøffere. Helt vanvittig rå i terreng! Han liker også å bade! Det er gøy! Bra avreagering og avknapp. :ahappy: Stor gjenstandsinteresse, så bærer stort sett på en pinne eller kongler ol. på tur. Har med han blitt veldig ops på hvor mye søppel folk slenger fra seg. :P

Fremdeles problem med å laste opp bilder. :sleep:

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Får linke noen bilder fra fb da, siden forumet ikke vil samarbeide.

14 uker 15 uker 4 mndr 17 uker 18 uker 19 uker

Han veier nå 9,4 kg og er ca 40 cm høy.

Elsker pinner :lol: På tur tur Grim & Gru Blaut pyrre Grim studerer Koser seg Leker Stor pus Skogen Hele gjengen på tur :ahappy:

 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Gru er straks 6 mndr og 10, 6 kg nå! Har kommet i tullealder og skaper seg litt og koker fort over, men er fremdeles like kul! Jeg er så fornøyd med han at jeg allerede drømmer om en sønn etter han. :lol: Vi har meldt oss på første utstilling, så vi må begynne å trene litt på pene venstresvinger og sånt. Gleder meg! Vi rekker vel akkurat å joine jr på d4a også, så vi kjører på. 

Ellers er han en gladlaks som elsker kos og lek og folk og vann og livet generelt. Skikkelig lykkepille. :ahappy: Han og Grim er fremdeles like gode venner, og det ser ut som det kommer til å fortsette sånn.

Grim har blomstret opp igjen og trives veldig med å ha en kamerat i hus. Det er så godt å se :wub: De leker hver dag og jeg ser en ny gnist i øynene til Grim. Verdens beste. :ahappy: Chipen gjør jobben sin og det har ikke kommet noen flere svulster. Han har derimot fått kastratpels. Jeg HATER kastratpels. :sleep: 

Bildespam! :D

IMG_20160716_220405.jpgIMG_20160703_230210.jpgIMG_20160704_221834.jpgIMG_20160712_135603.jpgIMG_20160730_000806.jpgIMG_20160729_213355.jpgIMG_20160729_105058.jpgIMG_20160731_123018.jpgIMG_20160801_115549.jpg

  • Like 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Toril skrev:

Hele,helt skjønn:wub:!!!! Men min favoritt vil alltid være Grim:wub::wub: da:D

:D FB_IMG_1466947118287.jpg

:wub: 

13 timer siden, Poter skrev:

De er ordentlig fine de gutta dine! Gru har et så herlig skøyeraktig blikk, han ser virkelig ut som en lykkepille!

Han er virkelig det! :DIMG_20160809_202806.jpg

 

12 timer siden, Klematis skrev:

Så fine de er sammen:)

Ja, og det er så herlig at de er så gode venner. :D Føler at familien er komplett nå :ahappy:

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...