Gå til innhold
Hundesonen.no

Katten/tråden fra postboks


Mirai

Recommended Posts

  • Svar 270
  • Created
  • Siste svar
Pincher:

Hun truer med og komme tilbake og plage brukerne i forumet vårt. Det tillatter jeg IKKE og kommer til og kjempe tilbake med alle midler.

Slike som henne kommer kun til og lære på den harde måten.

hvor står det at hun skal komme å plage brukerne a?

du har et forum som ikke er lukket.. hva med å lage et medlemsforum da da som er helt lukket for publikum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Firma ?

Dette er ikke noe firma.

Dette er en privat drevet hunde side, drevet av brukere for brukere.

Demon og Pinscher kommer til og sjekke om dere har gjort noe galt og, hvis ja blir det jo lett og få dere utestengt siden dere har Telenor og Chello abb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg takker også for meg men jeg kommer til og se etter en viss person her inne Wink + mange andre her inne kommer til og se etter henne

Der står det. Og etterpå følger det med ip adressen som bytter og sånn.

Så sier hun at jeg ikke kan gjøre noe, der tok hun grundig feil for og si det sånn. :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Firma ?

Dette er ikke noe firma.

Dette er en privat drevet hunde side, drevet av brukere for brukere.

Demon og Pinscher kommer til og sjekke om dere har gjort noe galt og, hvis ja blir det jo lett og få dere utestengt siden dere har Telenor og Chello abb.

Nei så redd jeg ble :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke vi som kommer her å er smarte da.. men når admin skal true osv.. syns det blir for dumt.. eller er det forbudt å kritisere admin her inne når man mener han opptrer helt på jordet.. ser det ikke som at jeg bråker.. men ælig talt, syntes egentlig han admin typen provoserer folk med trusseler og det er jo teroretisk sett å be om bråk?

jeg liker veldig veldig dårlig å bli trua :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trengs ikke. Jeg har fått ytterlige informasjon om hva Monica har gjort. La meg si det på den måten hun har gått langt over streken. Blandt annet gitt ut brukeres navn er. Så jeg kommer uansett til og melde henne til nettselskapet, hvis hun ikke kommer med en unnskyldning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Monica, Demon og Pinsher blir nå kastet ut.

Ikke meld dere på med nye brukernavn. For da kommer jeg til og gå til _veldig_ mye sterkere skritt.

Hvorfor skulle vi det.. jeg er her og sier meninga mi jeg..

og SLUTT å true meg, like før jeg faktisk blir irritert..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...