Gå til innhold
Hundesonen.no

Katten/tråden fra postboks


Mirai

Recommended Posts

  • Svar 270
  • Created
  • Siste svar

[-X Dyrebesyttelsen gjör en god jobb for dyrene asså ! Pokker jeg blir så in i granskauen provosert asså :) hadde dere sett litt anderledes på dette om det var en hund eller ? Kan ikke fatte og begripe hvorfor hun / dere vil ikke finne dem som har gjort det ? Hadde jeg funnet noe slikt ville jeg ha satt verden på hode !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[-X Dyrebesyttelsen gjör en god jobb for dyrene asså ! Pokker jeg blir så in i granskauen provosert asså :) hadde dere sett litt anderledes på dette om det var en hund eller ? Kan ikke fatte og begripe hvorfor hun / dere vil ikke finne dem som har gjort det ? Hadde jeg funnet noe slikt ville jeg ha satt verden på hode !

dyrebeskyttelsen gjør ofte en god jobb, men enkelte ganger går de alt for langt. Dermed synes jeg det av å til virker useriøst...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dyrebeskyttelsen gjør ofte en god jobb, men enkelte ganger går de alt for langt. Dermed synes jeg det av å til virker useriøst...

Hva da for langt ? Mener du ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld meg, men dette er en privat sak, og hun la vel saken primært ut for å fortelle om at hun hadde funnet en katt og vil ta vare på den, noe jeg syns er kjempeflott! Ikke for at folk skal begynne å mase på henne om å kontakte avis, tv og radio og gud veit hva.

Jeg tviler sterkt på at de finner personen som satte ut katten uansett. Dersom dere er så interessert i hvorfor hun slettet tråden, kan dere ikke sende henne en PM da? For jeg syns ærlig talt ikke dette er noe å diskutere i en egen tråd, uansett om det er hund eller katt. Folk setter dyra ut for å kvitte seg med dem, ikke fremstå etterpå som et jævlig menneske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er IKKE det jeg mener. Jeg syns ikke det er greit å sette ut dyr, tror du virkelig jeg sitter her og er moderator på et dyreforum og mener det er greit? :roll: Joda, way to go! :D

Nei. Men jeg syns ikke det er noe særlig å diskutere hvorfor noen har slettet en tråd, og eventuelle grunner. Hun har vel en grunn, men spør HENNE i stedet for å diskutere og komme med masse konspirasjonsteorier :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg kommer på i farta...

- grisene må ha bedøvelse for å kastereres.

- i sommer lo jeg godt da dyrebeskyttelsen var på radioen, de reddet

måkeunger fra reirene fordi hekkeplassen var for bratt, så de kunne falle ned..!

- dresurhester...

Er ikke imot dyrebeskyttelsen, men enkelte ganger er meningene de kommer offentlig med helt hnsides all fornuft...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seff føler de smerte...

det er forsket på dette temaet i lengre tid å ingeting er blitt fastslått å være verre eller bedre...

Bedøvelse å håntering av grisen er veldig stressende for individet å temaet er jo veldi omstritt, så jeg gidder ikke diskutere det her, finnes 1000 for å mot argumenter.

Dette er ikke plassen å diskutere det..

Jeg kommer fra gård å har et annet syn på det som har med gård å gjøre... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg kommer på i farta...

- grisene må ha bedøvelse for å kastereres.

- i sommer lo jeg godt da dyrebeskyttelsen var på radioen, de reddet

måkeunger fra reirene fordi hekkeplassen var for bratt, så de kunne falle ned..!

- dresurhester...

Er ikke imot dyrebeskyttelsen, men enkelte ganger er meningene de kommer offentlig med helt hnsides all fornuft...

Er du imot bedøvelse for å kastrere grisunger????? :-o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan være enige om å være uenige, men å kastrere levende skapninger uten bedøvelse er for meg helt sykt.

Dyrebeskyttelsen gjør en flott jobb.

=D>

Mennesker som bruker tiden sin på å redde å gjøre live lettere for andre levende skapninger.

Jeg synes de er helt fantastiske mennesker.

Jeg er selvfølgelig uenig i enkelte ting folk mener er dyrevern, sånn som de som slapp ut over 3000 mink for å dø i naturen.

Og en del oragisasjoner gjør rare ting som kan gjøer ting mye verre enn bedre.

Men Dyrebeskyttelsen synes jeg gjør en utrolig flott jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da gir vi opp ..... vi driter i han / hun som har satt ut det dyret :) vi svelger den og ser på det som normalt !

* riste på hode*

jeg skjønner ikke helt vitsen med dette.... Så vidt som jeg har forstått så vil hun beholde katten selv. og det er vel det som er viktigst her, at katten er berget og fått seg en heim...? tror dessuten ikke at dere finner ut hvem som satte ut katten i første omgang... Men hvorfor ikke sende henne en pm om dere lurer på noe..? må jo være bedre det enn å holde på sånn som dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skjønner ikke helt vitsen med dette.... Så vidt som jeg har forstått så vil hun beholde katten selv. og det er vel det som er viktigst her, at katten er berget og fått seg en heim...? tror dessuten ikke at dere finner ut hvem som satte ut katten i første omgang... Men hvorfor ikke sende henne en pm om dere lurer på noe..? må jo være bedre det enn å holde på sånn som dette?

Meldingen når ut til flere folk når man legger det ut på åpent, og dermed større sjanse for å få inn tips i saken, enn om man bare skulle sendt en pm.

Flott at katten har fått et hjem, men det er likevel viktig å få fatt i de som faktisk er i stand til å kvitte seg med dyrene sine på den grusomme måten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...