Gå til innhold
Hundesonen.no

turkamerat i Tønsbergområdet?


Tuttifrutti89

Recommended Posts

  • Svar 81
  • Created
  • Siste svar

Hvor er egentlig munkodden? ;)

Regner litt med det er borte ved munkerekka osv, men vet jo ikke egentlig.

Hvordan komme dit:

sett gpsen til Munkholmveien 9

eller se her: http://kart.gulesider.no/m/py6eA

Ring på 97106606 om du kjører deg vekk eller lurer på noe!

Sånn på ettermiddagen passer best for meg :) 5 tiden?

Tar typ 5-10 min fra byen å kjøre hit, er parkeringsplass, søppelbøtte til hundeposer etc, strand, vann, lang plen, eng. etc. Flott å trene inkalling på ;-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan komme dit:

sett gpsen til Munkholmveien 9

eller se her: http://kart.gulesider.no/m/py6eA

Ring på 97106606 om du kjører deg vekk eller lurer på noe!

Sånn på ettermiddagen passer best for meg ;) 5 tiden?

Tar typ 5-10 min fra byen å kjøre hit, er parkeringsplass, søppelbøtte til hundeposer etc, strand, vann, lang plen, eng. etc. Flott å trene inkalling på ;-P

Regn med meg og Gullet, så sant det ikke bøtter ned. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke veien til Munkodden... Messeområdet er lettere da..Men om det er mye folk såå..

På eik da? er en skole her med stort gressområde, veldig fint til hundesosialisering...

Ga deg jo kart hos gulesider :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke veien til Munkodden... Messeområdet er lettere da..Men om det er mye folk såå..

På eik da? er en skole her med stort gressområde, veldig fint til hundesosialisering...

Kan sikkert plukke deg opp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, kart er greit det, hehe , men må ta buss, og jeg aner ikke hvor jeg skal gå av bussen.. Også kan jeg ikke gå så langt heller hehe :)

Har bare med veslevofsen i morgen jeg, så har gooood plass i bilen til dere også.;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi sees! Står at regnet skal avtå frem til 6 og bli sol på kvelden!

Najs!

Da er det bare å se etter ei stasjonsvogn der det ramler ut 50/50 hunder og mennesker.

Ene er ei snål lita bikkja med ei kule i telt som eier. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To små ting...

Hunden og jeg er ikke så innmari glad i regn også fikk jeg telefon fra søster nettopp med beskjed om at jeg skal på raske menn ikveld.

Uten å betale et rødt øre! :)

Det er et tilbud jeg virkelig ikke kan takke nei til. Men det begynner ikke før ni da, så rekker et par timer så sant været letner.

Håpet du ikke hadde rett ang regnet jeg Annettehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To små ting...

Hunden og jeg er ikke så innmari glad i regn også fikk jeg telefon fra søster nettopp med beskjed om at jeg skal på raske menn ikveld.

Uten å betale et rødt øre! :)

Det er et tilbud jeg virkelig ikke kan takke nei til. Men det begynner ikke før ni da, så rekker et par timer så sant været letner.

Håpet du ikke hadde rett ang regnet jeg Annettehe.

Pft, regnet har stoppet nå. Og ifølge yr skal de slutte nå i 2 tiden med regn for idag! Og ja, jeg ville definitivt dratt på raske menn!

Men en liten økt med lek og herjing kan man jo ta! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pft, regnet har stoppet nå. Og ifølge yr skal de slutte nå i 2 tiden med regn for idag! Og ja, jeg ville definitivt dratt på raske menn!

Men en liten økt med lek og herjing kan man jo ta! :)

Apselut!

Regner fortsatt her, men regner med du har rett siden du har hatt det hittil. hehehe ;)

Krysser fingre for at vi sees!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apselut!

Regner fortsatt her, men regner med du har rett siden du har hatt det hittil. hehehe :P

Krysser fingre for at vi sees!

Ser da pent ut nå :)

Noen må ta med kamera da, begge mine er tomme for strøm og laderne er i Trondheim ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...