Gå til innhold
Hundesonen.no

"klumper mellom beina"


Izziebelle

Recommended Posts

Merka på gutten akkurat nå når jeg børste han at han mellom beina bak. Altså på begge sidene av testiklene har fått noen sånne små betente klumper. Akkurat som kviser på oss mennesker omtrent. Jeg har sett han har vært litt mer til å gnafse på seg selv nedentil den siste tiden, men har altså ikke oppdaga noe før nå. Pelsen er inntakt på hele stedet og man må leite inni pelsen for å finne frem. Altså helt øverst på begge lår, skulle nesten tro at det er hans manndom som har "skrapa" opp på sidene. Det ser ikke ut som våteksem overhodet for det har vi sett og det ser ikke sånn ut. Altså små kviseligende klumper helt øverst på innsiden av lårene. Noen som kan ha en anelse om hva det er forno? Han har ikke noen syptomer på noe sånt på resten av kroppen, kun der oppe bak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var det første jeg tenkte på også - evt. en pinne eller noe som har irritert huden akkurat der?

Har aldri sett sånt på noen av mine, men hvis jeg hadde skulle jeg nok sørget for å unngå slikking i noen dager, og se til å holde området tørt nogenlunde rent.

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...