Gå til innhold
Hundesonen.no

Agility 2008-bilder?


m-k-berr

Recommended Posts

Jeg har ikke tatt så veldig mye bilder på stevner ol iår, men her er ihvertfall bilder fra Midnattsolhoppet

Midnattsolhoppet 2008

Gleder oss til ny sesong med Jeppe i klasse 3 og å påbegynne trening med den yngste til våren :)

Kjempeartige bilder! Jeg så også noen kjente :)

Har selv tenkt å kanskje prøve meg til sommeren, men bare for å bli med da :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
  • 5 months later...
Bilder fra årets NM...vi gjorde det heller dårlig, men noen fine bilder ble det tross alt :whistle:

aIMG_9810.jpg

aIMG_9806.jpg

aIMG_9797.jpg

DSC_0026.jpg

DSC_0014.jpg

DSC_0025.jpg

Hvordan har du fått så gode bilder!? Helt sinnsykt! Jeg tok 400 bilder i helgen, og bare 26 av bildene ble skarpe! Vil ha tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så smarte løsninger du har laget! Plukket opp noen tips der ja :ahappy: Har skaffet en del utstyr selv, men er ikke så heldig å ha egen plass hvor jeg kan ha en bane permanent :whistle: Har du gått kurs? Ser du bor i Trondheim, hvor har du banen din?

Hvordan bilder la jeg ut? :baby:

Om jeg har gått ag-kurs både ja og nei egentlig.. Var på et kurs som tilbude innkalling, AG, lydighet og ringtrening også var det slik rundering på de tingene så det var ikke sånn veldig "seriøst" ag-kurs, mest for og ha noe morro for hundene også :D Men har tenkt og ta et kurs med nidaros utover sommeren/høsten. Og det er vell NBHK (nidaros brukshund klubb) som har den eneste agility banen i trondheim, den ligger på stavsøra, ikke langt fra klet (eller jonsvanet for den del)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...