Gå til innhold
Hundesonen.no

Agility 2008-bilder?


m-k-berr

Recommended Posts

Vi har noen bilder i fra ett av agilitykursene vi var på høst. Det var kjempmoro for både hund og eier! Sherpa elsker agility og bare hun ser apparatene så begynner å hun å spinne i båndet. "Yes"!!, tror jeg hun tenker, "nå skal vi trene igjen"! :P

Agility020-1.jpg

"Har du lyst til å gå mønet"?

Agility023-1.jpg

"Selvfølgelig har jeg det"? Det er jo såååå gøy! ;) Det vanskelige

var å stoppe på feltet med to på og to av. Så det må vi øve MYE på!

Agility069-1.jpg

"Skal jeg over her også"?

Agility070-1.jpg

"Ok"!

Agility074-1.jpg

"Er dette noen sak da"?

Agility072-1.jpg

Og særlig ikke når det står en godbitskål i enden. Det syntes

både matmor og Sherpa var en genial oppfinnelse.

Agility103-1.jpg

"JIPPI...der er den skåla igjen"!! :P

Men vippa var skummel!

Agility145-1.jpg

"Skal jeg over der? Glem det"! :P

Agility146-1.jpg

"Javel, jeg kan prøve da siden det vokser pølsebiter her". :P

Agility148-1.jpg

"Nå har jeg gjort det. Kan noen snart slippe meg

ned herfra!! :P

Agility137-1.jpg

Men hinder er gøy og det Sherpa god på! ;)

Agility125-1.jpg

"Vel blåst", sier en sliten og fornøyd Sherpa. :P

Bokstavlig talt...og puster godt ut etter en slitsom

og innholdsrik helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig å se bilder. Hun var flink jo! Er ikke alle som klarer seg supert på første kurs! :P Stå på videre!

Tusen takk! Ja, dette har vi tenkt å fortsette med, i hvert fall slik i det små. Sherpa er som sagt veldig glad i slike aktiviteter. Hun er ei jente som liker fart og moro. 2 min. fellesdekk er ikke noe for denne jenta. "Hva er nå vitsen med å ligge der" likssom...nei, hun må ha action. :P Men vi pusler litt med lydighet ved siden av. Noen ganger er det motivasjon og konsentrasjon nok til å få til en god treningsøkt, og da benytter vi oss av det.

Nå den 1. november blir agilitybanen i klubben der vi trener satt inn og da blir alle apparatene mer tilgjengelig. Slik det er nå så er det bare mønet og stigen som vi kan øve på med unntak av den ene dagen det er trening. Men fremover nå skal vi trene myyyye mer ;)

Det var flere andre bilder fine her også. Det i røret var artig. Ikke lett å få skikkelige bilder av det. Jeg har prøvd! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk! Ja, dette har vi tenkt å fortsette med, i hvert fall slik i det små. Sherpa er som sagt veldig glad i slike aktiviteter. Hun er ei jente som liker fart og moro. 2 min. fellesdekk er ikke noe for denne jenta. "Hva er nå vitsen med å ligge der" likssom...nei, hun må ha action. ;) Men vi pusler litt med lydighet ved siden av. Noen ganger er det motivasjon og konsentrasjon nok til å få til en god treningsøkt, og da benytter vi oss av det.

Nå den 1. november blir agilitybanen i klubben der vi trener satt inn og da blir alle apparatene mer tilgjengelig. Slik det er nå så er det bare mønet og stigen som vi kan øve på med unntak av den ene dagen det er trening. Men fremover nå skal vi trene myyyye mer :P

Det var flere andre bilder fine her også. Det i røret var artig. Ikke lett å få skikkelige bilder av det. Jeg har prøvd! ;)

Hun var jo kjempeflink! Du må jo få litt problemer med å henge med etter hvert når hun springer rundt i løypa på banen :P

Dere er skikkelig heldig som har innebane!!

Her i Trondheim er det nesten ingen mulighet for det :P Det er bare Nidaros Brukshundklubb som har trening i ridehus, men bare for noen av medlemmene..

Vi ryddet inn banen her for ca 2 uker siden, så det er jo litt kjedelig. Heldigvis har jeg litt utstyr selv som vi kan bruke så smått med frem til våren kommer :happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for skryt av nupsa! ;)

Ja, vi gleder oss veldig til å begynne å trene inne. Det tror jeg skal bli bra. Synd at dere ikke har den muligheten, men fint at du har noe utstyr selv så dere får trent litt. Da blir dere knallgode på noen øvelser til våren og da er det bare å begynne å øve inn de andre som dere ikke har fått øvd så mye på i vinter. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vært på intro kurs, grunnkurs og videregående kurs i agility dette året og agility er kjempe artig ;)

Artig! Vi har vel kommet ca like langt ;)

Har ikke konkurrert enda, men håper på 1. offesielle konkurranse til våren (har hatt noen uoffesielle med litt varierende resultat :P )

Skal ta agility-trenerkurs til våren, og da er det vel ingen flere kurs å gå :blush:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefine bilder!: Mye fart og spenning :P Har dere vunnet noe i år? Var dere på midnattsolhoppet?

Takk! :lol:

Vi har vel ikke vunnet så mye som ifjor, men vi har i alle fall fått et napp i agility, og det er jeg fornøyd med. :P Vi kom jo også på 1.plass på NKK Trondheim, og det er vel heller ikke så verst. Og så har vi hatt et par knall-bra disker.. :P Seriøst, de var skikkelig rå noen av de! :P Kjempemorsomt når hunden endelig begynner å fatte pointet, og like agility like mye som jeg gjør!

Resultatene for årets (og fjorårets) konkurranser finner du på denne siden (resultatene ligger kronologisk, altså de ferskeste resultatene til slutt).

Vi var nok dessverre ikke på midnattsolshoppet, men gjett om vi skal neste år..! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så smarte løsninger du har laget! Plukket opp noen tips der ja :P Har skaffet en del utstyr selv, men er ikke så heldig å ha egen plass hvor jeg kan ha en bane permanent :P Har du gått kurs? Ser du bor i Trondheim, hvor har du banen din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...