Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundepass søkes!


BareLinn

Recommended Posts

Saken er at jeg skal bort i julen,og hunder er desverre ikke lov med på turen.

Er det noen som kan passe mine to fra ca 22des - 05jan ... ?

Prisen kan vi diskutere,og vi passer mer enn gjerne din hund i gjengjeld når du ønsker det..:)

Håper det er noen snille der ute,som kunne være interessert.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er hundene dine sammen med andre hunder? Hvordan stiller dem seg i forhold til katter?

Øvre Eiker er jo ikke lange veien fra meg da... Jeg skal iallefall være hjemme i julen iallefall.. :)

Di kan være litt sjefete.. hehe... Men det roer seg fort..

Katter er heller ingen problem:)

bortsett fra at han ene jager di ute..men ikke inne :):P

Hadde vært suuuuuuuuuupert daa.... :P :P :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Korleis er dei med tanke på fyrverkeri nyttårsaften?

Helt greie regner jeg med...

Han ene ihvertfall...Legger seg under stuebordet når det tordner som verst...

Men ikke noe mer enn det..Så sant man oppfører seg som vanlig..

Minstemann vet jeg ikke helt.. Siden jeg ikke har opplevd det selv..

Men tror det skal gå greit...Fikk ikke beskjed om noe annet ihvertfall :)

Han liker ikke støvsugeren da.. Så jeg vet ikke...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt greie regner jeg med...

Han ene ihvertfall...Legger seg under stuebordet når det tordner som verst...

Men ikke noe mer enn det..Så sant man oppfører seg som vanlig..

Minstemann vet jeg ikke helt.. Siden jeg ikke har opplevd det selv..

Men tror det skal gå greit...Fikk ikke beskjed om noe annet ihvertfall :)

Han liker ikke støvsugeren da.. Så jeg vet ikke...:)

Ok. Eg er sikkert en veldig pessimistisk person, men er ikkje det litt sånn å kanten då å skulle få noen til å passe dei (gjerne noen med hund sjøl) når ikkje du veit dette?

Men du har jo tid enda til å teste dette ut, på Canis får du kjøpe en CD med sånne lyder på.

Du må og tenke på at dei mest sannsynlig kjem en plass der dei ikkje har vore før og er fremmende i tillegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Eg er sikkert en veldig pessimistisk person, men er ikkje det litt sånn å kanten då å skulle få noen til å passe dei (gjerne noen med hund sjøl) når ikkje du veit dette?

Men du har jo tid enda til å teste dette ut, på Canis får du kjøpe en CD med sånne lyder på.

Du må og tenke på at dei mest sannsynlig kjem en plass der dei ikkje har vore før og er fremmende i tillegg.

Er en grunn til at jeg søker pass så tidlig da.. Vil gjerne bli kjent med evt. hundepasser..og hundene deres først... Setter ikke bort hundene mine til hvemsomhelst.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er en grunn til at jeg søker pass så tidlig da.. Vil gjerne bli kjent med evt. hundepasser..og hundene deres først... Setter ikke bort hundene mine til hvemsomhelst.. :)

Kanskje like viktig at dei som evt. skal passe hundene veit kva dei f.eks kan reagere på, og ikkje er vandt med....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å strø noe salt i noe sår, men jeg vet hvordan maddox er på nyttårsaften, da han var i leiligheten under meg sist nyttårsaften. Han og hunden til mamma bjeffet og ula fra ca 7-8 på kvelden, til det stoppa sånn ca 01.00 på natta.

Så akkuratt på det punktet OM han ikke bare bjeffet fordi den andre gjorde det, ville jeg ikke turt å påstå noe om hvordan han er på nyttårsaften :) Ser du skriver at du ikke vet :) Nå forteller jeg deg, hvordan han var sist nyttårsaften.

Han virktet rimelig redd den nyttårsaften også ( de bodde under meg en periode, før søss flytta med han robin, linn) og for å pressisere, det er ikke ment som noe angrep, bare forklaringer på hvordan han oppførte seg sist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å strø noe salt i noe sår, men jeg vet hvordan maddox er på nyttårsaften, da han var i leiligheten under meg sist nyttårsaften. Han og hunden til mamma bjeffet og ula fra ca 7-8 på kvelden, til det stoppa sånn ca 01.00 på natta.

Så akkuratt på det punktet OM han ikke bare bjeffet fordi den andre gjorde det, ville jeg ikke turt å påstå noe om hvordan han er på nyttårsaften :) Ser du skriver at du ikke vet :) Nå forteller jeg deg, hvordan han var sist nyttårsaften.

Han virktet rimelig redd den nyttårsaften også ( de bodde under meg en periode, før søss flytta med han robin, linn) og for å pressisere, det er ikke ment som noe angrep, bare forklaringer på hvordan han oppførte seg sist.

Men var han da satt alene og vandt med å være alene? jeg bare ser etter andre muligheter for den oppførselen da... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men var han da satt alene og vandt med å være alene? jeg bare ser etter andre muligheter for den oppførselen da... :)

nei, mamma, pappa, søss, hunden til mamma og pappa "Pepsi" var også der, sammen med siste søss og typen , pluss broren min, var mange mennesker der.

Så i mine øyne var ikke det at han var forlatt en grunn til bjeffingen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har antakelig fått pass til begge to :)

Men tar ikke gleden for tidlig ...

Da står Maddox sammen med min hund nr to ..

Og han er forholdsvi rolig.. :) Om ikke så blir di ikke alene... :P

Men takk for opplysning Therese. Helt glemt å spørre Camilla,nemlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, mamma, pappa, søss, hunden til mamma og pappa "Pepsi" var også der, sammen med siste søss og typen , pluss broren min, var mange mennesker der.

Så i mine øyne var ikke det at han var forlatt en grunn til bjeffingen

Ahhh, okei. Nei da er det ikke det som er grunnen :) Bare lurte. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahhh, okei. Nei da er det ikke det som er grunnen :D Bare lurte. :P

det går greit :P

nei jeg aner ikke hva som evt kan være grunnen, vet bare at det var veldig plagsomt sist, plagsomt fordi vi ikke skjønte hva som plaget han, og plagsomt fordi en hund som konstant bjeffer gir hodepine :P :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...