Gå til innhold
Hundesonen.no

Back on track hundedekken


Recommended Posts

  • Svar 297
  • Created
  • Siste svar
Er det flere som selger BOT dekken i Norge ? Ringte Krizoo i Tønsberg igår og spurte om de hadde dem, men niks. De var veldig interessert, så hvem i tilfelle kan de kjøpe fra ?

Aquadog i Tønsberg har BOT-dekken. Om de har det nye vet jeg ikke, men de skaffer det sikkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk BOT-dekkenet til Kahlo i posten i helga, jeg. Fra sverige. Betalte 676,50 sek inkludert frakt. Det har tydeligvis ikke blitt fortollet tror jeg - for kom rett i postkassa mi uten noe mer om og men. Ser veldig fint ut, kjøpte det tynne, og har ikke fått stilt det inn skikkelig siden Kahlo er for sliten til å gidde å reise seg. :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, fikk nå endelig kjøpt dekken til Lita igår, de hadde ikke str til Tequila. Hundene var ikke med fordi vi skulle farte så masse i div butikker og sitte i kald bil er teit for vonde kropper. Meeen seff greide jeg jo å kjøpe et som var for stort, så da må det byttes, bah <_< At dette skulle være så vanskelig da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, fikk nå endelig kjøpt dekken til Lita igår, de hadde ikke str til Tequila. Hundene var ikke med fordi vi skulle farte så masse i div butikker og sitte i kald bil er teit for vonde kropper. Meeen seff greide jeg jo å kjøpe et som var for stort, så da må det byttes, bah <_< At dette skulle være så vanskelig da...
Næmmen da?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Da har Lita hatt BOTdekkenet sitt i sånn ca en uke, og jeg må bare si at jeg er ganske så fornøyd med det, og egentlig litt imponert og....!

Syns hun virker litt bedre i kroppen, mykere. Hun digger å ha det på seg, og her forrige dagen ville hun ikke ta det av *flirer* Jeg skulle legge meg og syns det blir litt lenge å ha det på hele natten. Hun lå i sofaen, jeg ba henne komme for å ta det av, hun så på meg og hadde hun kunnet så hadde hun sagt det kan du bare drite i! Så da var det bare å hale henne ut av sofaen og ta det av. Jeg pleier å legge dekkenet i sofaen så Tequila kan legge seg på det, men da rakk jeg ikke legge det helt ned i sofaen før hun lå oppå det :whistle:

Mye tyder på at hun kjenner det er godt for henne!

Damen hadde fortsatt ikke fått inn str til Tequila, men skulle ringe meg når hun fikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30-32 dekkenet var altfor stort til Frøken gitt.. Hmm.. Jeg målte jo at hun var ca. 30 i lengden, men det dekkenet var jo gigantisk! :whistle:

Skal tro om 26-27 er for stort til Mini...Jeg har et gavekort på 2500 kr. på Canis som jeg skal bruke opp nemlig :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi! 2500! Det er mye penger det :whistle: Har du vært veldig aktiv i canis forumet?

Hvor høy er Mini? Frøken er 27-28 og litt lenger i kroppen..

Jeg vant årets canis fotograf :ahappy: Så det var kjempegøy å få 2500 kr. å handle for!

Mini er 22 cm. høy..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig dette er nevnt tidligere i tråden, men akkurat nå er jeg lat :drool: Nøyaktig hvordan funker dette dekkenet egentlig? Hva er det laget av for å ha den effekten det tydeligvis har?

Noe kinesiske keramikk-greier som reflekterer hundens egen kroppsvarme mener jeg å huske. :lol:

Tror nok My skal få seg et BOT-dekken når matmora hennes blir rikere over nyttår, hun er ekstremt pelsløs for tiden og vi har jo enda lang vinter igjen.. Og på treningene så ligger jo hunden i bil 75% av tiden <_<

Emma er så lita og spinkel, og når drømmeprinsen hennes, papillonen Spike i Tromsø har det minste BOT-dekkenet og det enda er alt for stort til HAN - så er nok kampen tapt for Emmas del.. Kjedelig at det ikke finnes enda en størrelse eller to under den minste størrelsen de har nå..

Men tenkte jeg skulle få tak i et sånt BOT-underlag (en "teppeflekk" med samme egenskaper som dekkenet) som Emma kan ha øverst i baggen sin, i buret sitt osv. :P

Kanskje det går ann å sy noe av et BOT-teppe til småhunder, hvis man er god med symaskin? Jeg kan ikke sy i det hele tatt, men kanskje dere andre kan?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe kinesiske keramikk-greier som reflekterer hundens egen kroppsvarme mener jeg å huske. :drool:

Tror nok My skal få seg et BOT-dekken når matmora hennes blir rikere over nyttår, hun er ekstremt pelsløs for tiden og vi har jo enda lang vinter igjen.. Og på treningene så ligger jo hunden i bil 75% av tiden <_<

Emma er så lita og spinkel, og når drømmeprinsen hennes, papillonen Spike i Tromsø har det minste BOT-dekkenet og det enda er alt for stort til HAN - så er nok kampen tapt for Emmas del.. Kjedelig at det ikke finnes enda en størrelse eller to under den minste størrelsen de har nå..

Men tenkte jeg skulle få tak i et sånt BOT-underlag (en "teppeflekk" med samme egenskaper som dekkenet) som Emma kan ha øverst i baggen sin, i buret sitt osv. :lol:

Kanskje det går ann å sy noe av et BOT-teppe til småhunder, hvis man er god med symaskin? Jeg kan ikke sy i det hele tatt, men kanskje dere andre kan?

Ja,det er synd at det ikke finnes i mindre størrelse...Men,jeg bestilte nå minste størrelsen til Mini,så får jeg se om jeg får farmor til å sy det inn hvis det er for stort(mest sannsynlig er det altfor stort...):P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30-32!

Hunden min er ca. 30 cm lang, så bestilte 30 cm dekkenet, men det var aaaltfor stort. Så da tror jeg nok 36-38 blir for stort for en cairn.

Oki. Jeg målte henne en gang til, og da var hun mellom 33 og 32, så da ble det det minste. Halen kan jo komme i konflikt med dekkenet tenker jeg; for det går jo ganske langt ned bak?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...